Skocz do zawartości

WoszczykM92

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O WoszczykM92

  • Urodziny 16.07.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bełchatów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Byłem sprawdzić gruszkę, jej ruch to około 1,5 cm poniżej logi https://log.malonetuning.com/chart/244515#H8KLCADDjcOaH1wCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D
  2. To jest ten zawór po lewej stronie przy filtrze powietrza? Taki sam wyglądem jak n75 tak?
  3. Czytając wypowiedź Pana pod nickiem Sztomel, chyba można wnioskować że to może być zacinająca geometria turbiny , podobnie jest tutaj w przypadku mojego tematu dobrze myślę ?
  4. Posiadam jeszcze takie logi które robiłem w tym samym czasie jak te które wrzucałem, tutaj jest tragedia: https://log.malonetuning.com/chart/244510#H8KLCADCncOBH1wCA3XDjsOBDsKDMAgGw6B3w6EMwol1w5U9wozDscOQwq3CpDZxw5ZUXMOcwp5%2Bw5YmZgd7woQPw7jDqTp4wobDl8ODT0wuwoZ1XgDCqx5TcwzDkX95LxEcTxzCjTBkwpnDnhzChSTDkEZmw7NpI8OvDMOeMlkjZmFJw40bSlzDuUrDrsKnGGvDqXPCnsKBw6jDnSBHw4w%2Bw7kHXcKFCjU2w5hiwo1qTwN1TMKZVcOCMsKPw77CuMKqw7RVVlXDvEIVRRfCpSlKW8KUOkvDvwNIwrDCrsO0bAEAAA%3D%3D Za każdym razem było innaczej https://log.malonetuning.com/chart/244512#H8KLCAAnw4IfXAIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA
  5. Spalanie było około 10 l/100km typowo po mieście, wzrosło o około 2 litry. Wszystkie wężyki były wymieniane, auto było bardzo żwawe nagle straciło moc, N75 był wymieniany sam środek ponieważ wcześniejszy był uszkodzony, a mieliśmy sprawny tylko z urwanymi króćcami i był zrobiony z dwóch jeden. Turbina czyszczona była 2 lata temu, sprawdzałem tylko po logach statycznych to wg. Vag jest ok, ale nie miałem drugiej osoby żeby zobaczyć przy samochodzie jak pracuje. Żeby sprawdzić luzy na wirniku to i tak trzeba ją rozebrać, to przy okazji można wyczyścic tak?
  6. Jeśli turbo by przeładowywało stracił by na mocy i więcej by spalał ?
  7. Witam prosiłbym o sprawdzenie logów. powód - duże spalanie, nie jasność w powietrzach mierzonych do żadanych, wymienione wszystkie przewody cisnieniowe, filtr powietrza, czyszczony przeplywomierz. Passat B5 FL silnik AVF 1.9 tdi 130km automat Logi dynamiczne: (przed czyszczeniem przepływomierza) Grupa 003 - 008 - 010 https://log.malonetuning.com/chart/244465#H8KLCAAGTB5cAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs8KSFMKtw7oxwoQDw4rChm5SwqFZFlPDvXrCgSbDhsOjw4zCvHnDlsKqR37DninCocKOwpzDq1YUTA56wrlmwqYPwrYIKmJCw7bCgsOqWMOSC1nCtGTCvWvCv1N%2FHMKfwoUCw6rDoMOFF8KUXsKeQcK4Yl98CMO6w73CgxVTXGTDiBrDuTfDmAkMw4xwwoErw5zDoATCplnClRnCnMKvwpLDi8K2w5LDsMKaw5nCuS%2FDnm0KEcK4AAAA Grupa 003 - 008 - 011 https://log.malonetuning.com/chart/244464#H8KLCAA7TR5cAgNtwo1NDsOCIBDChcOvw4J6Jilaw7UwwoQFw4rChE5SwqHCgcKpwqnCnl7CoEnDo8OCw6V7w5%2FDuzFGPcOSw7PDjsKRMMOkwrQuRcOBYMKhwplzw4rDvMKhKkEFworClMKdwpDDmkl8URbClMKEG8K6wo1bY8OvTMOsCcK9E1dIwpp5BsOJK8O9I8K3woM4w6%2FDsX3DjMKow4xhwpJ%2BU8KTP8OADMKgYcKEC1zDoQTCusK%2BKcOdU27ClVTClsKZw7vCqh7CrcO9AsK1HHw%2Bw5AAAAA%3D Logi statyczne: Grupa 000 https://log.malonetuning.com/chart/244466#H8KLCADCkk4eXAIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6BMKtbiMuwqwGGzANwp3CoDp9WcKbwpbDr8O%2FeMOWw4LClMOXwpETwqlQw7LCvlVAw63CsMOFwpgLX8O0TMKEQMKJwooXwoImfsKew5XCqcO8w4HDtcK1w4JhwpEXKsOJD8KsRsKDHcO2DsOBfMK%2FXXLDnSJLUzM4dwPCoiPDh8KVewAAAA%3D%3D Grupa 004 https://log.malonetuning.com/chart/244467#H8KLCADCpU8eXAIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvb2JDw6l1RsODKkYwXnRnw4zDpMOUw5ghw5zDgsKUQsKEwqcuD8KpwozDhXRbw5vCiQfCnMOVw6TDg8OXFRTCrmzDpAzDg8OUwp3DjcORFQ%2FCpEPCrmI0wpQzwr5%2FCEzDisOLe3LCrsO9wonDmHdhw6rCijbDl8K2w44yw57CucKnw7QFw5QIw5rCn8KoAAAA Logi dynamiczne po czyszczeniu przeplywomierza Grupa 003-008-010 https://log.malonetuning.com/chart/244468#H8KLCABpUB5cAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs8KSFMKtw7oxwoQDw4rChm5SwqFZFlPDvXrCgSbDhsOjw4zCvHnDlsKqR37DninCocKOwpzDq1YUTA56wrlmwqYPwrYIKmJCw7bCgsOqWMOSC1nCtGTCvWvCv1N%2FHMKfwoUCw6rDoMOFF8KUXsKeQcK4Yl98CMO6w73CgxVTXGTDiBrDuTfDmAkMw4xwwoErw5zDoATCplnClRnCnMKvwpLDi8K2w5LDsMKaw5nCuS%2FDnm0KEcK4AAAA Grupa 003-008-011 https://log.malonetuning.com/chart/244469#H8KLCADDglAeXAIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA Logi statyczne po czyszczeniu Grupa 004 https://log.malonetuning.com/chart/244470#H8KLCAAPUR5cAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBQ3DtDfDhgfCtRbCriDCscKCwqzChMK0wq9vYkPDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFvDm8KJB8Kcw5XDpMODw5cVFMKubMOkDMODw5TCncONw5EVD8KkQ8KuYjTClDPCvn8ITMOKw4t7csKuw73CicOYd2HDqsKKNsOXwrbDjjLDnsK5wqfDtAXDlAjDmsKfwqgAAAA%3D Grupa 003 https://log.malonetuning.com/chart/244471#H8KLCABJUR5cAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBQ3DtDfDhgfCtRbCriDCscKCwqzChMK0wq%2FCrxNDw6l1RsODKkYwXnRnw4zDpMOUw5ghw5zDgsKUQsKEwqcuD8KpwozDhXRbW8OHA8OOasOyw6HDswoKVzZywoZhw6rDjsOmw6jCigfDkiFnMRrDihnDnz8EJsOlw6VXw5LDl8O%2BRMOswqswXcKCNsOXwrbDjjLCnsK5wqfDtAUbFiYewqYAAAA%3D I wrzuce jeszcze grupe 015 dawka paliwa podczas jazdy l/h, jest ok? bo Tata twierdzi ze duzo mu auto pali, byc moze to przeze przeplywke? nie podoba mi sie grupa 008 ale wrzuciłem logi by wypowiedzieli się bardziej obeznani fachowcy https://log.malonetuning.com/chart/244472#H8KLCADCl1EeXAIDTcKLQQrChDAMAMO%2FwpJzA1vDsDfCpcKHw64aakAbScOjwqLCvl7CqyAeZ8KGCQF%2BMn3CuRBmwpVlwq7DoD7DkTU5worDsk4nOsOIVEjCkxHDnMKlw7xJDU1ww4XCtHI7w64nw7U9bsKPAsOlPMOYwrVUwrJXCD46w7BXSMKLScKdR8K2w6Z9F8OjAXQRcsKUwo8AAAA%3D Proszę o pomoc
  8. Witam, proszę o analizę logów dla Passata taty, jedynie to mi się udało zrobić później wpada w tryb awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu jest ok. LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-003-008-0112.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  9. Nie odczyta sie nic z tego?, ktore logi sa do poprawki?
  10. Mozecie sprawdzic? DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_224723.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_224718.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_224719.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_224720.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_224721.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_224722.html Grupa 000 wrzuce za chwile, poniewaz cos nie wyszlo w logowaniiu - - - - - aktualizacja - - - - DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_224724.html
  11. STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_224624.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_224625.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_224626.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_224627.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_224628.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_224629.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_224621.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_224622.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_224623.html Dynamiczne zrobie popoludniu jak bede mial kogos do pomocy
  12. A co z tymi logami statyczni co zrobilem?
  13. Witam Panowie, Chciałbym sie przedstawic poniewaz jestem nowy na forum , mam na imie Mateusz i pochodze z Bełchatowa. Mam do was ogromna prosbe, czy moglibyscie przeanalizowac logi statyczne , jesli bedzie potrzeba zrobie dynamiczne poniewaz passat przechodzi jakby w tryb awaryjny ( zamula go) nie zawsze, oraz wydaje mi sie ze duzo bardzo spala ( jest to samochod mojego taty ), logi wykonane w vag 301. http://vaglog.pl/log_224601.html http://vaglog.pl/log_224602.html http://vaglog.pl/log_224603.html http://vaglog.pl/log_224604.html Podejrzewam ze dostaje on za duza dawke paliwa, bo na bieg jalowym dostaje 10-11 mg/R oraz jest nie pokjacy kat wtrysku. Wyskoczył takze blad 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation ktory usunalem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności