![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
ozzz
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ozzz
- Urodziny 01.01.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
Serdeczna prośba do kolegów z 2.0 tsi 280 o jakieś dane dotyczące spalania po dotarciu i trochę dłuższym okresie użytkowania. Opisane przez Apko 14 litrów w sobotę rano we Wrocławiu bez korków i nadmiernych przyspieszeń jednak trochę straszy.
-
Ok, a ktoś może powiedzieć czy te siedzenia różnią się kształtem, trzymaniem bocznym czy tylko wykończeniem? Edit: Ok, widzę, że chyba są trochę głębsze...
-
Do wysokich: podparcie podudzia musi być czy niekoniecznie?
-
To nie jest najlepszy samochód do takich testów... Beat this: 0-200. Eh.
-
No dobra, a jak działa 4motion po wyłączeniu kontroli trakcji? Powiedzmy, że jest śnieg i w zakręcie zrywam przyczepność silnikiem (np w tsi 280)... Czy tak się da? Co się dzieje? Podsterowność, nadsterowność?
-
Zaraz, moment. Przecież to głupoty są... Cały artykuł do śmieci. Drugi zresztą też. Tak właśnie wygląda jakość polskiego dziennikarstwa. Student-praktykant/osioł-dziennikarz nie dosyć, że napisał z błędem, to nie odrobił zadania domowego i bezmyślnie powiela błędy dziennikarskie autora pierwszego artykułu z Gazety Wyborczej. Jeśli afera została ujawniona w połowie września, to na liczbę rejestracji aut w październiku mogła mieć co najwyżej znikomy wpływ, o ile jakikolwiek w ogóle... Przecież na Volkswageny czeka się od dwóch, trzech miesięcy do roku. Większy wpływ chyba miał fakt, że odtykają im się powoli linie produkcyjne i są w stanie realizować zamówienia złożone na Passata jakieś... pół roku temu. Chyba żaden z modeli nie ma terminów produkcji i dostawy zamykających się w 6 tygodniach, a tyle właśnie minęło od ujawnienia afery do wyników październikowych wg autora artykółó.
-
Myślicie, że kryzys spowodowany aferą z emisją spalin przełoży się jakoś na politykę sprzedaży VW? Może będą większe rabaty albo nowe pakiety/promocje żeby powstrzymać możliwy odpływ klientów? Ktoś w centrali powinien o tym pomyśleć... Ktoś mógłby też pomyśleć, że w tym momencie, z tak gigantycznymi stratami, VW spróbuje zmniejszyć gdzieś koszty. Może w takich miejscach, których nie widać. A tak na marginesie - czy teraz pogorszą się normy emisji, czy spadną osiągi w poprawionych silnikach?
-
Mam pytanie, bo nie wiem czy dobrze kombinuję... Jako opcja jest dostępny progresywny układ kierowniczy, który nie ma stałego przełożenia. Jest ono inne w centralnym położeniu kierownicy, a zmienia się w miarę jej skręcania w lewo lub w prawo. "Standardowy układ kierowniczy w Passacie wymaga wykonania 2,75 obrotu kierownicą od oporu do oporu, tymczasem układ progresywny - tylko 2,1 obrotu. W przypadku tego drugiego rozwiązania, w centralnym położeniu kierownicy Volkswagen reaguje na skręt dużo delikatniej, niż wtedy, gdy kierownica jest już solidnie skręcona. Innymi słowy, w centralnym położeniu ruch kierownicy przełoży się na mniejszy skręt kół, a przy kierownicy skręconej - na większy. Pod względem technicznym progresywny układ kierowniczy różni się od tradycyjnego zmiennym zaziębieniem zębatki oraz mocniejszym silnikiem elektrycznym." Pytanie: Czy poza zmiennym zazębieniem zębatki układ ingeruje w siłę wspomagania w zależności od prędkości? Zastanawiam się nad sytuacją, w której następuje bardzo szybkie, gwałtowne dohamowanie i ostry skręt w zakręt 90stopni... Czy jeśli siła wspomagania jest zależna od prędkości, to czy w takiej sytuacji układ może na chwilkę pogubić się i może to się przełożyć na gorszą precyzję/czucie układu kierowniczego w tym momencie? Pzdr.
-
To chyba raczej było trendem. Dzisiaj trendem nazwałbym zastępowanie tradycyjnej części środkowej deski rozdzielczej dużym ekranem. Na przykład w XC90 Kiedyś: http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/volvo-xc90-1.jpg?itok=OO2d_l-G Dziś: http://i.ytimg.com/vi/QoSo49mUDmo/maxresdefault.jpg Albo w Tesla S: http://image.motortrend.com/f/roadtests/alternative/1206_2012_tesla_model_s_first_drive/38094059/2012-tesla-model-s-interior.jpg To są raczej trendsetterzy. Plus wirtualne zegary i head up display jako uzupełnienie w zasięgu wzroku.
-
500zł za 1000 chyba. Chyba też jak potem wykupujesz samochód to nikt tego nie sprawdza.
-
Wszyscy głupi, ty mądry, ale idź już sobie, dobrze?
-
Hm. Tak sobie myślę, czy coś stoi na przeszkodzie żeby podjechać do sąsiadów i wymienić w ASO szyby na dźwiękoszczelne(konstrukcja drzwi, uszczelki itp). I ile by to mogło kosztować.
-
Więc może już wystarczy?
-
Easy drive to alternatywna opcja, sprawdzam różne warianty. Dzięki za odpowiedzi.
-
Dzień dobry, cześć i czołem. Chciałbym prosić o ocenę leasingu na Passata B8, który udało mi się wynegocjować: 20% wpłaty własnej, 25% wykupu, 5 lat, wartość całości 109,75%. Czy przy takich parametrach(chcę mieć niską ratę) to dobra propozycja?