Skocz do zawartości

ozzz

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ozzz

  • Urodziny 01.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Serdeczna prośba do kolegów z 2.0 tsi 280 o jakieś dane dotyczące spalania po dotarciu i trochę dłuższym okresie użytkowania. Opisane przez Apko 14 litrów w sobotę rano we Wrocławiu bez korków i nadmiernych przyspieszeń jednak trochę straszy.
  2. Ok, a ktoś może powiedzieć czy te siedzenia różnią się kształtem, trzymaniem bocznym czy tylko wykończeniem? Edit: Ok, widzę, że chyba są trochę głębsze...
  3. Do wysokich: podparcie podudzia musi być czy niekoniecznie?
  4. To nie jest najlepszy samochód do takich testów... Beat this: 0-200. Eh.
  5. No dobra, a jak działa 4motion po wyłączeniu kontroli trakcji? Powiedzmy, że jest śnieg i w zakręcie zrywam przyczepność silnikiem (np w tsi 280)... Czy tak się da? Co się dzieje? Podsterowność, nadsterowność?
  6. Zaraz, moment. Przecież to głupoty są... Cały artykuł do śmieci. Drugi zresztą też. Tak właśnie wygląda jakość polskiego dziennikarstwa. Student-praktykant/osioł-dziennikarz nie dosyć, że napisał z błędem, to nie odrobił zadania domowego i bezmyślnie powiela błędy dziennikarskie autora pierwszego artykułu z Gazety Wyborczej. Jeśli afera została ujawniona w połowie września, to na liczbę rejestracji aut w październiku mogła mieć co najwyżej znikomy wpływ, o ile jakikolwiek w ogóle... Przecież na Volkswageny czeka się od dwóch, trzech miesięcy do roku. Większy wpływ chyba miał fakt, że odtykają im się powoli linie produkcyjne i są w stanie realizować zamówienia złożone na Passata jakieś... pół roku temu. Chyba żaden z modeli nie ma terminów produkcji i dostawy zamykających się w 6 tygodniach, a tyle właśnie minęło od ujawnienia afery do wyników październikowych wg autora artykółó.
  7. Myślicie, że kryzys spowodowany aferą z emisją spalin przełoży się jakoś na politykę sprzedaży VW? Może będą większe rabaty albo nowe pakiety/promocje żeby powstrzymać możliwy odpływ klientów? Ktoś w centrali powinien o tym pomyśleć... Ktoś mógłby też pomyśleć, że w tym momencie, z tak gigantycznymi stratami, VW spróbuje zmniejszyć gdzieś koszty. Może w takich miejscach, których nie widać. A tak na marginesie - czy teraz pogorszą się normy emisji, czy spadną osiągi w poprawionych silnikach?
  8. Mam pytanie, bo nie wiem czy dobrze kombinuję... Jako opcja jest dostępny progresywny układ kierowniczy, który nie ma stałego przełożenia. Jest ono inne w centralnym położeniu kierownicy, a zmienia się w miarę jej skręcania w lewo lub w prawo. "Standardowy układ kierowniczy w Passacie wymaga wykonania 2,75 obrotu kierownicą od oporu do oporu, tymczasem układ progresywny - tylko 2,1 obrotu. W przypadku tego drugiego rozwiązania, w centralnym położeniu kierownicy Volkswagen reaguje na skręt dużo delikatniej, niż wtedy, gdy kierownica jest już solidnie skręcona. Innymi słowy, w centralnym położeniu ruch kierownicy przełoży się na mniejszy skręt kół, a przy kierownicy skręconej - na większy. Pod względem technicznym progresywny układ kierowniczy różni się od tradycyjnego zmiennym zaziębieniem zębatki oraz mocniejszym silnikiem elektrycznym." Pytanie: Czy poza zmiennym zazębieniem zębatki układ ingeruje w siłę wspomagania w zależności od prędkości? Zastanawiam się nad sytuacją, w której następuje bardzo szybkie, gwałtowne dohamowanie i ostry skręt w zakręt 90stopni... Czy jeśli siła wspomagania jest zależna od prędkości, to czy w takiej sytuacji układ może na chwilkę pogubić się i może to się przełożyć na gorszą precyzję/czucie układu kierowniczego w tym momencie? Pzdr.
  9. To chyba raczej było trendem. Dzisiaj trendem nazwałbym zastępowanie tradycyjnej części środkowej deski rozdzielczej dużym ekranem. Na przykład w XC90 Kiedyś: http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/volvo-xc90-1.jpg?itok=OO2d_l-G Dziś: http://i.ytimg.com/vi/QoSo49mUDmo/maxresdefault.jpg Albo w Tesla S: http://image.motortrend.com/f/roadtests/alternative/1206_2012_tesla_model_s_first_drive/38094059/2012-tesla-model-s-interior.jpg To są raczej trendsetterzy. Plus wirtualne zegary i head up display jako uzupełnienie w zasięgu wzroku.
  10. 500zł za 1000 chyba. Chyba też jak potem wykupujesz samochód to nikt tego nie sprawdza.
  11. Wszyscy głupi, ty mądry, ale idź już sobie, dobrze?
  12. ozzz

    Szyby dźwiękoszczelne

    Hm. Tak sobie myślę, czy coś stoi na przeszkodzie żeby podjechać do sąsiadów i wymienić w ASO szyby na dźwiękoszczelne(konstrukcja drzwi, uszczelki itp). I ile by to mogło kosztować.
  13. Easy drive to alternatywna opcja, sprawdzam różne warianty. Dzięki za odpowiedzi.
  14. Dzień dobry, cześć i czołem. Chciałbym prosić o ocenę leasingu na Passata B8, który udało mi się wynegocjować: 20% wpłaty własnej, 25% wykupu, 5 lat, wartość całości 109,75%. Czy przy takich parametrach(chcę mieć niską ratę) to dobra propozycja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności