Skocz do zawartości

ArtixeN

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ArtixeN

  • Urodziny 28.04.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 136KM(BMA)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Przeczytałem chyba cały temat ale nie jestem pewny czy dobrze rozumiem. Jeśli chcę tylko dodatkowe ringi w klapę + podwójny kierunek, a stop ma zapalać się w zewnętrznych ringach jako całe, to wystarczy wyłączyć VCDS środki zewnętrznych lamp a ringi w klapie podłączyć do kierunków oraz pozycji zewnętrznych ? Czy takie rozwiązanie będzie powodować błąd spalonej żarówki i czy będzie to działać ? :marecek
  2. Uporałem się sam i wygląda to tak:
  3. Po podpięciu komputerem Pasek pokazał takie błędy: :dupablada
  4. Świece na pewno są ok sprawdzałem, a jak by tego było mało to jakieś 1,5-2 miechy temu były wymieniane na nowe NGK oryginalne z ASO ponieważ auto miało 3 spalone świece i ciężko odpalało Jutro podłącze go pod kompa i dokładnie sprawdzę co go boli, płynu chłodniczego ani kropelki nie ubyło na chwilę obecną. Różnie to bywa z tymi obrotami, dziś o 6 rano odpalam auto a on równiutko pracuje i normalny dymek tak jak było zawsze, innym razem odpalam znowu przez chwilę obroty skaczą po czym jest już ok.
  5. Witam, mam mały problem z moim Paskiem B6 2006r. 2.0 TDI PD 140KM, mianowicie po odpaleniu, a szczególnie z rana jak odpalę samochód (odpala od strzała) to przez chwilę pracuje nierówno, przez chwilę kopci na biało. Po jakiejś chwili zaczyna już pracować równiutko a kopcenie jest znikome, do zaakceptowania. Co może być przyczyną ? Uszczelniacz na pompowtryskach ? może jakaś nieszczelność pompy vacum ? Jeśli ktoś może pomóc to byłbym wdzięczny ( problem pojawił sie od jakiś 2 tygodni). Auto przysiesza i odpala normalnie, tylko ta nierowna praca i kopcenie po odpaleniu ? :noniebardzo
  6. Czy może ktoś odpowiedzieć/pomóc w temacie tej końcówki ? Zmierzyłem proste rury przed tym kolankiem schodzącym w dół i ich szerokość to 57mm a wysokość 54mm, zastanawiam się nad tymi końcówkami :http://www.tlumikisportowe.com/146,koncowka-zz-75n.html tylko nie mam pojecia czy będą pasować, bardzo mi zależy aby ktoś podpowiedział jak to rozegrać.
  7. Witam, posiadam B6 2.0 TDI PD i wydech jest lekko skierowany w dół, czytam i z tego co widzę musiał bym kawałek odciąć i nowe końcówki dospawać ? Czy te proponowane końcówki za 50zł będą pasować ? Z góry dzięki za pomoc :kumple
  8. ArtixeN

    jakie dystanse???

    A co sądzicie o tych? http://allegro.pl/18-r-line-black-5x112-vw-golf-passat-cc-germany-i5343681331.html mnie się podobają bardzo i niby niemieckie, fakt aktem kilka stówek droższe, ale wygląd naprawdę cieszy oko, do tego et47 ciekawe czy na standardowym zawieszeniu pasowały by ? do tego opony 225/45 lub 225/40 co waszymz daniem bardziej by zdało egzamin ?
  9. ArtixeN

    jakie dystanse???

    Witam, przepraszam że nie zakładam nowego tematu, lecz niestety nie mogę a mam dość zastanawiające mnie pytanie. Otóż śmigam passeratti B6 w sedanie na standardowych felgach 205/55/16, przymierzam się do zmiany na większe felgi noi wpadło mi w oko coś takiego: http://allegro.pl/alufelgi-bk795-18-5x112-vw-golf-vii-gti-variant-fv-i5057426405.html I mam kilka pytań do was: 1. Czy szerokość będzie pasować ? Czy zmieszczą się i czy nie będą ocierać ? 2. Co sądzicie o samych felgach ? 3. Co myślicie o oponkach do tego 225/45/18 ? 4. Chciałbym poznać wasze zdanie, a najlepiej tych co mają koła podobnych wymiarów i jak to u nich śmiga. Pozdrawiam. PS. Przepraszam jeszcze raz, że nie zakładam nowego tematu ale niestety nie mogę. Czekam na waszą pomoc co do wyboru felg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności