Skocz do zawartości

inf3rn0

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O inf3rn0

  • Urodziny 15.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Usterka rozwiązana winny był elektrozawór N239. Wymieniłem dzisiaj zawór na oryginalny i auto działa.
  2. Sprawdziłem zgodnie ze schematem jeszcze raz i jest podpięte odpowiednio. Napięcie dochodzi ale nawet gdy odłącze elektrozawór to puszcza podciśnienie. Zamówię elektrozawór i dam znać czy podziałało. Dziękuje raz jeszcze za wytłumaczenie co i jak.
  3. Witam. Dziekuję za pomoc. Zgodnie ze schematami mam podłączone podciśnienia. Wskazywało by na ten zawór (N239) że przepuszcza?. Poniewaz do niego wchodzi podciśnienie z reszty układu i powinno dawać tylko tak jak mówisz a umnie cały czas dmucha.
  4. Witam. A powiedz prosze jak powinno wygladac podlaczenie podcisnienia?. Bo auto kupilem niedawno, zauwazylem wyciek i niesprawny silownik od klapy gaszacej i chcialem to naprawic. A wezyki podlaczylem tak jak poprzedni wlasciciel mial 1 do 1.
  5. Witam, mój problem polega także na wycieku oleju z okolicy zaworu EGR, natomiast poradziłem sobie z tym w taki sposób, że wyciągnąłem EGR kolektor ssący, rury dolotu, itp. wszystko wyczyściłem i zamontowałem. Po wyczyszczeniu sprawdziłem zawór grzybkowy w EGR - trzyma, natomiast uszkodzona była grusza (czarny - siłownik, nie trzymał) przy samym zaworze EGR. Zakupiłem nowi siłownik, popiołem wąż podciśnienia. Odpalając (Passata, 1.9 TDI, 130KM, 2002, variant, AWX) auto chodzi przez chwile i gaśnie za każdym razem. Odłączając podciśnienie z nowej gruszki auto odpala jak gdyby nic?. Gdy auto zostało odpalone i zgasło to zawór, trzyma gruszkę cały czas zamkniętą. Dopiero gdy ściągnę wężyk podciśnienia siłownik odpuszcza. Ręcznie klapa gasząca otwiera się i zamyka płynnie bez żadnych zbędnych oporów. Zle podłączone podciśnienie?, zawór nie steruje podciśnieniem?, tylko trzyma cały czas?. Podczas gdy auto jest otwarte na wężyku, który dochodzi do siłownika, gruszkowego cały czas czuć podciśnienie. Tak samo jak i do zaworu grzybkowego także cały czas jest wyczuwalne podciśnienie. Wszystkie przewody stare, gumowe wymienione na nowe. Żadnych dziwnych dźwięków syczenia lub podobnych. Auto po ściągnięciu wężyka z gruszki ma moc. Jedyne co jeszcze zauważyłem to po wyczyszczeniu wszystkiego i wymianie uszczelek, gdy siedzi się w aucie słychać dziwne brzęczenie jak by coś ocierało lub drgał bardzo delikatnie. Wszystkie osłony plastikowe pościągane i nadal coś bardzo delikatnie brzęczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności