Skocz do zawartości

radrey

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radrey

  • Urodziny 03.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Sam czujnik jest przymocowany zawleczką, nie mogę tylko zamocować tej blokady między czujnikiem a kostką...Na razie zrobiłem 200km i nie wyleciał Dzisiaj popołudniu zrobię podejście nr.2:)
  2. No i po sprawie. Z tytułu że autko ma swoje lata i za chwilę idzie do "żyda" zaryzykowałem kupiłem zamiennik.Wymiana trwała 5min. i wszystko działa elegancko. Temperatura rośnie powoli i staje idealnie na 90c. Nie mogę tylko założyć spinki między czujnikiem a kostką...Na razie założyłem tak na wcisk bo łapki zmarzły...Jak wyskoczy to i tak będę widział na zegarach:P
  3. Danek a to na pewno ten czujnik co idzie do zegarów? Raz go wymieniałem z tego co pamiętam to dostanę po oczach płynem do chłodzenia tak?
  4. Podepnę się pod temat. Od pewnego czasu zaczął mi szaleć na zegarach wskaźnik temperatury. Idzie do 90 potem spada, czasami pokazuje zero...Odpala bez problemu. Mam prośbę. Powiedzcie mi proszę czy muszę wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej czy jakiś inny. Z tego co czytałem to do zegarów jest inny. Gdzie on się znajduje i jaki muszę kupić do 1,6AHL (może jakiś link). Z góry dziękuję za pomoc
  5. Podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem...W zeszłym tygodniu odmówił współpracy zamek prawych tylnych drzwi. Drzwi zamykam przekręcając kluczyk (brak pilota). Zamka nie idzie ani otworzyć, ani zamknąć. Olałem sprawę, gdyż jeździmy we troje więc jedne niesprawne drzwi nie stanowią problemu. Nie minęły dwa dni i to samo stało stało się z tylnymi lewymi drzwiami. Tego już nie mogłem odpuścić...Poszedłem po złącze, podłączyłem lapka i w module komfortu wywaliło następujące błędy: 930 Siłownik zamka centralnego lewy tył-F222 nieprawidłowy sygnał 931 Siłownik zamka centralnego prawy tył-F223 nieprawidłowy sygnał Błędy po wykasowanie od razu pojawiają się na nowo. O ile lewy zamek nie reaguje wcale, o tyle prawy raz na jakiś czas odskoczy. Pragnę nadmienić że modułu komfortu w tym roku jeszcze nie zalałem:). Jakieś sugestie od czego zacząć? Za cenne rady z góry dziękuję
  6. W zeszłym tygodniu wymieniłem komplet po prawej stronie na Master-Sport. Lewa strona była cała wymieniana na Master-Sporty przy 239tys. Obecnie na cyfer blacie 250tys i cisza:)
  7. Rok temu przy przebiegu 230kkm wymieniłem na Master Sporty. Na Chwilę obecną na blacie 246kkm i kompletna cisza. Ostatnio wymieniałem przegub i sprawdzałem sworznie-wszystko ok. Zszokowała mnie prawa strona. Od jakiegoś czasu coś hałasowało, więc zabrałem się za wymianę. Dwa dolne i jeden górny oryginalne z datą 07 TRW, fakt że nieziemsko wyświechtane!!! Jeden lemforder na górze chyba z 2002. Wymieniłem również na komplet Master Sportów, dam znać jak się sprawują.
  8. Ja w zeszłym tygodniu wymieniałem trzy sztuki po lewej stronie. 2 górne i dolny banan. Dolny był od nowości, przebieg 231kkm. Kupiłem i założyłem Master Sporty. Śmigam po bydgoskich drogach, gdzie mają dziury jak wilcze doły pod Grunwaldem. Dam znać jak się sprawują.
  9. Problem usunięty. Okazało się że nowo zakupiony kabelek był walnięty:( Kupiłem zamiennik z wyższej pułki i autko śmiga jak nowe!
  10. Na pracującym silniku. Po kasowaniu wywala w ciągu 2 sekund na nowo. Może jest za słabo przykręcony? Na instrukcji było napisane że dokręcać z silą 10Nm. Zastanawiam się jeszcze czy ten nowy czujnik nie jest walnięty. Na starym chociaż jak był zimny chodził ok.
  11. No jestem po wymianie czujnika:lol,niestety oczekiwany efekt nie został osiągnięty:wsciekly.Namęczyłem się strasznie i d.u.p.a! Silnik ledwo odpala, jest silniejszy niż przed wymianą, ale szarpie podczas przyśpieszanie. Po podpięciu wywala teraz dla odmiany błąd - G28 nieprawidłowy sygnał. Panowie proszę o pomoc, bo już mi się pomysły skończyły:padaka
  12. Witam, mam mały problem. Od jakiś paru dni auto po rozgrzaniu silnika traci totalnie moc. Po podpięciu pod komputer wywala następujące błędy: 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość dolna - BŁĄD 516Styki biegu jałowego -F60 przerwa lub zwarcie do plusa 513Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Usunąłem błędy z pamięci, ale jak tylko silnik się nagrzeje to wraca ten od czujnika G28. Poszperałem na forum i doszedłem że to chyba wtyczka od niego: http://img205.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img205/3499/image01221024x768.jpg&via=mupload&[email protected] http://img413.imageshack.us/i/image0131024x768d.jpg/ Mam dwa pytania odnośnie: -Czy to na pewno wtyczka od g28 i jak to ustrojstwo rozebrać!!!! -czy ten czujnik z allegro będzie pasował. http://www.allegro.pl/item1088399913_czujnik_obrotow_walu_vw_g28.html No chyba że macie inną koncepcję co może być przyczyną słabnięcia silnka po nagrzaniu ( silnik 1.6 AHL zagazowany zachowanie takie samo na obu paliwach. Z góry dzięki.
  13. Witam. Mam taki silnik, zagazowany przy przebiegu 210tyś. Instalacja KME Diego. Zrobiłem na niej 20tyś. Jak na razie zero problemów! Koszt instalacji 2400pln. Cena gazu na Auchan 1,44pln. Tankowanie do pełna (35litrów-50pln), mina tankujących obok PB-bezcenne...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności