Skocz do zawartości

Robson3005

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Robson3005

  • Urodziny 22.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Ja zmieniłem u siebie korek do zbiorniczka cieczy chłodzącej póki co z nadzieją że to będzie to. Przejechałem dziś 200km i póki co nie uciekło nic ... Pojeżdżę i popatrzę. Oglądałem tak jak radziliście okolice pompy vacum ale nie znalazłem tam żadnego trójnika z króćcami ... Ktoś może mnie nakierować gdzie szukać? Fotbrenda- w jaki sposób Ci zdiagnozowali usterkę?
  2. Dzięki , jak wrócę z pracy do domu to się tym zajmę. Jesli to jest przycyzną rozumiem że ujrzę tam płyn bądź jakieś jego pozostałości? Wróciłem do domu , zajrzałem pod maskę i pod pompą vacum na metalowym/aluminiowym elemencie bezpośrednio pod nią mam taki o to nalot , pokazałem go czerwoną strzałką. Przypomina to jakby nalot pleśni ale oczywiście to nie pleśn. Pytanie czy to mogą być pozostałości po płynie chłodzącym ? Kolejna sprawa, bo nie ściągałem obudowy filtra powietrza, gdzie niby tam ma znajdować się jakiś trójnik z wężykami gdzie ta uszczelka się podwija i zaczyna wyciekać płyn , nie widziałem tam żadnych rurek itp...
  3. Witam Wszystkich Śledzę forum od niedawna i chyba przyszła na mnie teraz kolej. Pacjent to B6 z 2007r silnik 2.0tdi BKP 140km bez DPF. Od jakiegoś czasu ubywa mi płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Wycieków żadnych na pierwszy rzut oka nie zauważyłem . Olej czysty i stan w normie. Płyn chłodzący też czysty bez tłustych plamek , bąbelków powietrza też nie widać żadnych. Nie dymi na biało , ani po odpaleniu ani podczas normalnej jazdy. Ubytki nie są duże tzn z 1 centymetr niżej od prawidłowego poziomu zazanczonego kreseczką na zbiorniczku. Płyn dolewam co 400-600km , nigdy nie zapaliła się kontrolka żadna na FISie dotycząca temperatury czy też żaden inny bład. Uzupełniam płyn żeby cały czas był prawidłowy stan. jak odkręce korek od zbiorniczka wyrównawczego to słychać lekkie syknięcie i płyn minimalnie się podnosi do góry. Przeczytałem ten temat od deski do deski i zauważyłem że u sporej części userów z silnikiem BKP i BMR wcale nie okazywała się głowica tylko jakaś uszczelka przy trójniku przy wężykach. Powiedzcie mi czy w domu jestem w stanie sprawdzić to sam bez rozbierania czegoś? Podpowiedzcie co jeszcze sprawdzić, ściaganie głowicy chcę robić jako ostateczność. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności