Skocz do zawartości

Artur1988

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Artur1988

  • Urodziny 06.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Dzięki za odpowiedź, niestety u mnie są czujniki z kablem, a wtyczki są przy podszubiu, koszt troche większy za zwykłe chinskie zamienniki. Zamowilem jedna sztuke na PP, po niedzieli wymienie i zobaczymy co sie stanie. Mam pytanie, czy jak podepnę czujnik sprawny pod wtyczkę bez montażu w samochodzie, czy komputer powinien przy diagnozowaniu układu przestać sypac bledem?
  2. Witam, jestem nowy na forum i nie potrafię dodawać nowych tematów (lub postów), mam dziwny problem z ABS, a podobnego problemu nie znalazłem Kontrolka ABS zapala się przy zapłonie i już nie gaśnie. Z początku wyrzucało błąd tył prawy czujnik - został zmieniony(stary oporność nieskończona) Aktualnie wyrzuca błąd prawy przód (00285), ale tu się robi mała magia gdyż: Zmierzona została oporność czujnika PP i na ustawieniu 1k OM pokazuje ciągle 1 (to by wskazywało na uszkodzenie czujnika), od razu z ciekawości sprawdziłem PL i co ciekawe wynik jest identyczny, a komputer nie wyrzuca jego błedu. Dla pewności sprawdziłem oporność Tył lewy i Tył prawy - oba w okolicach 1050 OM (sprawne) przy ich odpięciu z wtyczek razem czy osobno, sterownik wywala kody na ich uszkodzenia. Pytanie następujące: Dlaczego komputer nie sygnalizuje błędu czujnika PL skoro u niego również oporność nieskończona? Sam teraz nie wiem czy kupić czujnik tylko PP czy od razu dwa (PP i PL). Komputer po kazdym skasowaniu bledow sygnalizuje tylko PP. Proszę o pomoc lub o radę dalszej diagnostyki ABS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności