Skocz do zawartości

sztylet

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sztylet

  • Urodziny 17.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zwoleń

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Mi też tak się wydaje. Przecież aukumlator powinno się móc odłączyć lub wymienić kiedy tylko komu pasuje. W ogólepod kierownica to jest meksyk. Jakieś centralki, kable poszykowane byle jak. Czyba ktoś mu alarm próbował wsadzić kiedyś. Jeszcze raz bardzo dzięuję i życze wszystkiego dobrego za odzew i pomoc.
  2. Jednak się udało. Miałeś rację StreamHD. Po około 10 minutach na zapłonie pocpykały jakieś przekźniki i wszystko jest ok. Dziękuje Ci bardzo. Nigdy bym na to nie wpadł.
  3. NIc to nie dało. Akumulator był odłączony od godz 18.
  4. Witam formumowiczów, Mam pewien problem z moim passatem B5 100km 97r. Chodzi o to, że byłem zmuszony odpiąć akumulator i po pononym podłączeniu pojawił się problem: zniknął zegarek i przebieg oraz nie podnosi się wskaźnik poziomu paliwa i temperatury. Reszta kontrolek działa tylko,że samochód nie chce odpalić. Tak jakby go immobiliser odcinał. Załapie na sekundę i gaśnie. Ma ktoś jakieś sugestiejak ten problem rozwiązać? Czy jest jakiś przekaźnik, który od razu po podłączneiu akumulatora załącza jakieś obwody? Może po zaniku napięcia otworzył się i już nie może zamknąć???? Już nie wiem o co mu chodzi. Gdyby ktoś mógł mi pomóc będę wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności