Skocz do zawartości

kingsyze92

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kingsyze92

  • Urodziny 05.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pomorskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Wyczyść i zaślep wiesz wymienić zawsze możesz ja u mnie zaślepiłem i cichszy się zrobił na luzie
  2. No i wymieniłem naprawiony pompowtrysk w porządku, ale 2 nagle w okolicach 2,30 zaczął pokazywać. Więc postanowiłem zamienić go miejscami z tym naprawionym i wymienić w nim te wszystkie uszczelki (praktycznie poprzednie były nowe, miały miesiąc ale jedna już była lekko przytarta). Efekt bardzo dobry wszystko w normie a ten pompowtrysk który pokazywał mi -1.90 teraz nie dochodzi do -1 tak wiec mam nadzieje że przestanie mi przybywać oleju
  3. Mi tak właśnie też pokazywał w grupie 13 ze ma 2.99. Oddałem do regeneracji i powiedzieli ze nie ma dawek czy jakoś tak jak się uda to dziś go odbiorę i sprawdzę jak auto się sprawuje. A u mnie jeszcze jeden dochodził do -1.90 i tego wcale nie wyciągam. Czy tym też muszę się zająć?
  4. Odgrzeje kotleta zauważyłem że jeden z moich pompowtrysków przelewa (ma 2.99) i takie pytanko czy regulacja może to naprawić? Bo sam wymieniałem uszczelki pod nimi i regulowałem na miarę.
  5. Da się wymienić serwo tak żeby nie trzeba było odpowietrzac układu?
  6. A zna ktoś może w Trójmieście lub okolicach firmę zajmującą się regeneracją wahaczy?
  7. jednak za dużo km i zakrętów ;/ poszły obejmy i smar wyszedł wiec muszę wymienić na nowe ;/ chyba że spróbuje oddać na gwarancje
  8. wiem juz co zrobiłem (a raczej moj brat) zamontowaliśmy odwrotnie koncówki drążków. Wsadził je od góry zamiast od dołu ;/ mam nadzieje ze przez te 60 km nic się nie rozwaliło
  9. sprawdze to a przedni to ten prosty czy to zależne od koła?
  10. Siemka ja natomiast mam inny problem. Wymieniłem wczoraj wahacze na meyle hd i zrobiłem to tak ze wywaliłem stare i nowe włożyłem, ale nic nie dokrecałem na max. Dopiero jak postawiłem auto na koła dokreciłem reszte. Wiem że teraz muszę ustawić zbieżność, ale to dopiero w poniedziałek. Jednak teraz gdy wracałem do domu to samochód jak by nie miał kontaktu z asfaltem, na zakrętach i nierównościach piszczały opony, a gdy poruszam kierownicą jak stoje to cały samochód sie buja. Czy to wina zbieżnści czy coś źle skreciłem? Proszę pomóżcie.
  11. No zauważyłem też, że podczas jazdy wywala mi błąd czujnika G70 (open or short to ground) - ale tylko podczas jazdy. No i niedługo mam zamiar czyscić EGR i go zaślepić.
  12. Witam, chciałbym was prosić o analize logow, ktore dzis robilem. Robilem je po raz pierwszy, więc nie wiem czy dobrze zrobiłem. Auto jakieś jest słabe, a v-max to 170 km/h. Silnik AJM. Logi dynamiczne (Meas. Blocks): http://vaglog.pl/log_211935.html http://vaglog.pl/log_211936.html http://vaglog.pl/log_211937.html http://vaglog.pl/log_211938.html http://vaglog.pl/log_211939.html http://vaglog.pl/log_211940.html http://vaglog.pl/log_211941.html Logi statyczne (Meas. Blocks): http://vaglog.pl/log_211942.html http://vaglog.pl/log_211943.html http://vaglog.pl/log_211944.html http://vaglog.pl/log_211945.html http://vaglog.pl/log_211946.html Logi statyczne (Basic Settings): http://vaglog.pl/log_211947.html http://vaglog.pl/log_211948.html http://vaglog.pl/log_211949.html
  13. Siemka To posiada ktos VCDS Lite (full version) ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności