Witam. Od jakiegoś czasu mam dosyć nieprzyjemne problemy z turbiną. Najczęściej dzieje się on z rana na zimnym silniku gdy potrzebuję dynamiczniej przyspieszyć. Załóżmy, że jadę autkiem 1 bieg, zaczynam dynamicznie przyspieszać, 2bieg przyspieszanie trwa i w nieoczekiwanym momencie raczej powyżej 2 tysięcy obrotów auto staje okoniem, czuć szarpnięcie i silnik nie ciągnie. I tak się dzieje za każdym razem gdy nacisnę śmielej pedał gazu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojazdu problem znika. Sprawdziłem na komputerze, że to błąd przeładowania. Poinstruowano mnie, żeby przejrzeć instalację podciśnienia. I tak też zrobiłem - wymieniłem wszystkie wężyki na nowe. Po tym zabiegu niestety bez zmian. Kolejna rzecz to N75... ale ten chyba działa, bo na filmiku do którego link zamieściłem na dole postu widać, że sztanga według mnie porusza się dość płynnie - chyba, że się mylę to proszę mnie poprawić Zrobiłem też 'logi'. Aczkolwiek mam świadomość, że mogą być one źle zrobione, ale zrobiłem je bo nie chciałem czekać dłużej na diagnozę. Jeśli będzie taka potrzeba to poprawię je według instrukcji które są na forum.
Zależy mi na Waszej pomocy gdyż jeden mechanik stwierdził, że ten typ tak ma, a drugi wymienił filtr paliwa i jedną świecę żarową - gdyż stwierdził, że to właśnie to jest przyczyną. Nie mam już ochoty oddawać auta do 'wymieniaczy' części i tracić worka pieniędzy na niepotrzebne rzeczy, które metodą prób i błędów będzie chciał ów wymieniacz przełożyć. Za pomoc bardzo dziękuję i pozdrawiam.
Logi:
http://vaglog.pl/log_218429.html
http://vaglog.pl/log_218426.html
http://vaglog.pl/log_218427.html
http://vaglog.pl/log_218428.html
Filmik: