![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
pavulonb5
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pavulonb5
- Urodziny 01.03.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Pawel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Weert
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
-
Dobra kolor korka na butelce jest zielony i opisany ze zielony,a wiesz jaki jest kolor cieczy ? Ja mam zalany Prestone power stering fluid ma korek czarny a kolor cieczy zolty i opisane mineralny - - - - - aktualizacja - - - - - https://www.google.nl/search?q=mineralny+plyn+do+wspomagania&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4nm9VKibJMOCPfW-gKgO&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1024&bih=527#imgrc=fQjqbT7d-XVRzM%253A%3BVX6tlq-nKBB-XM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.autochemia24.pl%252F%252Fpol_pm_Prestone-Power-Steering-Fluid-Stop-Leak-plyn-do-ukladu-wspomagania-z-uszczelniaczem-354-ml-148_2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.autochemia24.pl%252Fproduct-pol-211-STP-Power-Steering-plyn-do-ukladu-wspomagania-354-ml.html%3B250%3B375
-
dziwny dzwiek przy odpalaniu na zimnym silniku passat B5
pavulonb5 odpowiedział passat_B5 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jesli jest to 1.6 fsi to winowajca jest napisacz hydrauliczny lancuszka Napinacz jest napedzany olejem silnikowym i nim napinacz go zaciagnie minie kilka ulamkow i wydobywa sie owy dzwiek przy luzach w napinaczu ktory przypomina wrecz diesla. Przerabialem to juz u kolegi w golfie i jesli masz fsi to radze to zrobic bo jesli przeskoczy Ci lancuszek o jedno oczko to nie chce nawet myslec co sie stanie. Najpierw wymien olej i wtedy sprawdz jak reagujejesli bez zmian rozrzad do roboty -
Zielony syntetyk Zolty mineralny Popatrzcie co macie napisane na korkach
-
Ja posiadam passatab5 1.9 tdi 110koni i na korku od zbiornika wyrownawczego jest napisane wyraznie only use mineral hydraulic oil czyli mineralny zolty Wiec spojrzcie jak macie na korkach czy syntetyk czy mineral bo slyszalem ze niemoznazmieniac oleju
-
Korek juz mam trzeci wiec wykluczam ze to wina korka - - - - - aktualizacja - - - - - Podobno awarie mozna zlokalizowac poprzez zauwazenie brazowej mazi na korku lub bagnecie a tego nie ma Po za tym widze jak plyn ucieka zbiorniczkiem,rurka kanalika przelewowego
-
Chcialem sie podczepic pod temat, mam podobny problem. Posiadam passata b5 1.9 tdi 110 km AFN i od jakiegos czasu zauwazylem ubytek chlodziwa ze zbiorniczka.Wymienilem juz termostat na org. Czujnik temperatury tez org. Nawet sam zbiornik tez org. Na korku i bagnecie nie zauwazam brazowej mazi co podobno wskazuje na uszczelke pod glowica. Pod samochodem sucho jednak zauwazylem ze od spodu zbiorniczka gdzie jest rurka od kanalika przelewowego w zbiorniczku,tamtedy ubywa plynu. Co moze byc przyczyna ze tamtedy ucieka plyn i to najczesciej przy jezdzie autostrada srednia predkosc 120km/h Pomocy