Skocz do zawartości

pavulonb5

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pavulonb5

  • Urodziny 01.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Weert

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Dobra kolor korka na butelce jest zielony i opisany ze zielony,a wiesz jaki jest kolor cieczy ? Ja mam zalany Prestone power stering fluid ma korek czarny a kolor cieczy zolty i opisane mineralny - - - - - aktualizacja - - - - - https://www.google.nl/search?q=mineralny+plyn+do+wspomagania&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4nm9VKibJMOCPfW-gKgO&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1024&bih=527#imgrc=fQjqbT7d-XVRzM%253A%3BVX6tlq-nKBB-XM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.autochemia24.pl%252F%252Fpol_pm_Prestone-Power-Steering-Fluid-Stop-Leak-plyn-do-ukladu-wspomagania-z-uszczelniaczem-354-ml-148_2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.autochemia24.pl%252Fproduct-pol-211-STP-Power-Steering-plyn-do-ukladu-wspomagania-354-ml.html%3B250%3B375
  2. Jesli jest to 1.6 fsi to winowajca jest napisacz hydrauliczny lancuszka Napinacz jest napedzany olejem silnikowym i nim napinacz go zaciagnie minie kilka ulamkow i wydobywa sie owy dzwiek przy luzach w napinaczu ktory przypomina wrecz diesla. Przerabialem to juz u kolegi w golfie i jesli masz fsi to radze to zrobic bo jesli przeskoczy Ci lancuszek o jedno oczko to nie chce nawet myslec co sie stanie. Najpierw wymien olej i wtedy sprawdz jak reagujejesli bez zmian rozrzad do roboty
  3. Zielony syntetyk Zolty mineralny Popatrzcie co macie napisane na korkach
  4. Ja posiadam passatab5 1.9 tdi 110koni i na korku od zbiornika wyrownawczego jest napisane wyraznie only use mineral hydraulic oil czyli mineralny zolty Wiec spojrzcie jak macie na korkach czy syntetyk czy mineral bo slyszalem ze niemoznazmieniac oleju
  5. Korek juz mam trzeci wiec wykluczam ze to wina korka - - - - - aktualizacja - - - - - Podobno awarie mozna zlokalizowac poprzez zauwazenie brazowej mazi na korku lub bagnecie a tego nie ma Po za tym widze jak plyn ucieka zbiorniczkiem,rurka kanalika przelewowego
  6. Chcialem sie podczepic pod temat, mam podobny problem. Posiadam passata b5 1.9 tdi 110 km AFN i od jakiegos czasu zauwazylem ubytek chlodziwa ze zbiorniczka.Wymienilem juz termostat na org. Czujnik temperatury tez org. Nawet sam zbiornik tez org. Na korku i bagnecie nie zauwazam brazowej mazi co podobno wskazuje na uszczelke pod glowica. Pod samochodem sucho jednak zauwazylem ze od spodu zbiorniczka gdzie jest rurka od kanalika przelewowego w zbiorniczku,tamtedy ubywa plynu. Co moze byc przyczyna ze tamtedy ucieka plyn i to najczesciej przy jezdzie autostrada srednia predkosc 120km/h Pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności