Skocz do zawartości

adam.a

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adam.a

  • Urodziny 20.11.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Uć :)

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.6 TDI 120KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakiś czas temu jeździłem B7 w którym po zatrzymaniu np na skrzyżowaniu światła STOP nie świeciły gdy zdjąłem nogę z hamulca, a działał system autohold. Obecnie mam B8 i jest inaczej. W B8 jak i golfie 7 żony światła świecą cały czas, aż do momentu ruszenia. W golfie jeszcze ok. Ale B8 ma bardzo jasne LEDY na STOPIE i często widzę, że kierowcy za mną składają mi życzenia noworoczne, a nie czas na to jeszcze. Ma ktoś pomysł jak to przekodować? Szukałem i w adaptacjach i kodowaniach w 03 i 09 i nic nie znalazłem.
  2. Tydzień temu ten sam problem. Brak możliwości otwarcia klapy i normalnie z zewnątrz i od środka awaryjnie. Nie ukrywam że właściwie to ją prawie wykopałem od środka próbując jednocześnie używać tego ręcznego sposobu od środka. Jakoś się udalo bez strat. Po wyjęciu z otwartej już klapy zamka wydawało mi się że ten języczek jest zatarty. Poszło WD40 , smary, wazelina itd. Bez efektu. W końcu rozwierciłem nity i się okazało że pod mechanizm blokujący wpadł odlamany maleńki fragment plastiku...nie wiem z czego. Wpadł i blokował rygiel zamka tak że nie dało się go odblokować. A teraz dobra wiadomość. Poskładałem to do kupy, nawet nie naprawiając rozwierconych nitów i działa. Plastik oslony zamka jest na tyle silny że wszystko działa jak należy. Reasumując. Wydaje mi się (!) że nie da się odblokować klapy bez użycia siły gdy taki mały kawałek zablokuję mechanizm w środku zamka.
  3. Witam. Nie jestem pewny czy udało się już komuś rozwiązać problem burczenia przy ciepłym silniku. Ja po wymianie poduszek silnika, wtryskiwacza, cudach z opatulaniem różnych rurek pod maską, podginaniu osłon termicznych pod samochodem , oraz wielu innych zabiegach ....znalazłem przyczynę...wewnątrz. Jedna z rurek ciepłej wody wchodząca do nagrzewnicy, pod wpływem ciepła minimalnie zmienia kształt i dotyka od tyłu do obudowy . Wystarczy odgiąć ją od obudowy o kilka milimetrów i temat zamknięty (przynajmniej u mnie )
  4. A muszą być spryskiwacze? Ja fabrycznie nie mam. Fakt że ledy nie top tylko zwykłe, ale spryskiwaczy brak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności