![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
przebor
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O przebor
- Urodziny 15.08.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wawa
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
przebor obserwuje zawartość → Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm
-
Poprawiłem. Jeszcze raz prośba o ocenę kompletności i przydatności. Pompa do przeróbki to seryjna 10 z ASV. obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek
-
Kupiłem zestaw do przeróbki pompy na 11mm jak poniżej. Czy to wszystko co jest potrzebne do przeróbki pompy? (oprócz fali) Czy mogę prosić o ocenę stanu tych części? http://zapodaj.net/images/6fa06336fe248.jpg http://zapodaj.net/images/5a140e74d6f93.jpg http://zapodaj.net/images/941cae0f98545.jpg http://zapodaj.net/images/bff3f64f5adc2.jpg http://zapodaj.net/images/dc588fd9a4f84.jpg http://zapodaj.net/images/6bb0704a6ba2a.jpg http://zapodaj.net/images/95dbf45e07f49.jpg http://zapodaj.net/images/8688f23bc538d.jpg
-
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
przebor odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Istnieją tańsze alternatywy np. http://www.wbo2.com/2y/default.htm Chociaż do zastosowań amatorskich tzn. pomierzenia jednego (własnego) auta to nadal sporo. Silnik AXG posiadał fabrycznie wtryski 216 i pompe 11. Czy nie wystarczy skopiować z wsadu od tego silnika i co najwyżej rozszerzyć mapy dla wyższych dawek paliwa? -
sagon, dzięki za adapter. Mam pytanie - adapter który mi podesłałeś ma cztery duże otwory (na oko około 4mm). Pamiętam, że kiedyś pisaliście że lepiej jak otwory są małe (chyba aby zminimalizować tętnienia wskazówki manometru). Czy to będzie prawidłowo mierzyć? Chyba, że przy glicerynowym nie będzie miało znaczenia?
-
Jeśli chodzi o manometr, to który będzie lepszy/wygodniejszy, z wejściem od tyłu czy od dołu? Wstępnie biorę pod uwagę ten http://meraserw24.pl/pl/manometry/503-manometr63mm-16bar.html Będzie odpowiedni?
-
Jestem zainteresowany. Czy pozostałe elementy czyli króciec i przejściówka da radę dostać w sklepie?
-
Dziękuję serdecznie za porady. Szczerze mówiąc trochę się dygam z wbijaniem tego zaworka, może rzeczywiście lepiej najpierw pomierzyć ciśnienie. Czy ktoś może ma na sprzedaż adapter do pomiaru ciśnienia? Czy można taki adapter dorobić z ogólnodostępnych części/kolanek/przejściówek hydraulicznych? I osobna sprawa - czy dobrym dawcą do przeróbki pompy w asv będzie pompa z końcówką 993? Pisaliście o 982/983/988, ale 993 też o ile wiem z Renault.
-
Przeczytałęm cały wątek, zajęło mi to 3 dni po kilka godzin dziennie, uff. Niesamowicie ciekawa lektura. Bardzo dziękuje Wam, że chcecie się dzielić wiedzą którą posiadacie oraz pomagacie tym którzy wiedzą trochę mniej :ok Ja również chciałbym prosić o pomoc, a właściwie na naprowadzenie jak rozwiązać drobny problem z pompą. Silnik ASV 110KM, oryginalne wtryski 205, oryginalna pompa 10. Na wolnych obrotach napięcie na nastawniku to 1.7-1.72V, dawka 4.4-4.6mg. Statyczny kąt wtrysku ustawiony na "56". Program zrobiony przeze mnie myślę że na oko około 290-300Nm, 130-135KM. Maksymalną dawkę ustawiłem na 51mg w zakresie 3200-4000RPM. Dynamiczny kąt wtrysku przy obrotach 4000 i dawce 51 przestawiłem o dwa stopnie. (oryginalnie było około 15, teraz jest 17 BTDC). Problem jest taki, że pompa nie trzyma dynamicznego kąta wtrysku na obrotach powyżej 3700. Dodatkowo wypełnienie zaworu jest już na maksymalnym poziomie tj.96%. Nie są to duże odchyły ECU żąda 17, a pompa wyrabia 15 (czasem 16). Chciałbym Was prosić o informacje co może być przyczyną i ewentualnie co we własnym zakresie mógłbym jeszcze sprawdzić?