Skocz do zawartości

Adrius100

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Adrius100

  • Urodziny 07.10.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przemyśl

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Jak wielu z was miałem do czynienia z stukami w przednim zawieszeniu z prawej strony. Pojawiało się przy jeździe po kostce brukowej lub po najechaniu na studzienkę. W sumie zwiedziłem 3 stacje z szarpakami (w tym jedna niby konkretna) i wszyscy jednogłośnie twierdzili że w zawieszeniu luzów nie ma... Wymieniłem oba łączniki stabilizatora (jeden na oko już był kiepski), zregenerowałem maglownicę( miała luzy) a stuki jak były tak były. Znajomy mechanik przy okazji też niby sprawdzał czy luzów nie ma i znalazł pryczynę popuszczonej kołyski silnika, jednak stuki zostały. Będąc w Niemczech i korzystając z wolnego czasu w sobotę sciągnałem koło i zacząłem sprawdzać zawieszenie najprostszą metodą z możliwych czyli brechą. Zacząłem od prawej : górne wachacze ok, wyciągnąłem je z gniazd i sprawdziłem ręcznie i dolny wachacz nośny... i po głębszym wsłuchaniu się i złapaniu za sworzeń i wyczuciu delikatnego luzu przyczyna się znalazła. Sprawdziłem jeszcze resztę i lewą stronę - luzów brak. Po rozebraniu i przyglądnięciu się bliżej można było zauważyć że grzybek spada pod własnym ciężarem. Więc wymiana na lemfordera, montaż, i jazda próbna ze specjalnym celowaniem w studzienki. CISZA... Więc podzielam zdanie na pewno wielu ludzi na tym forum. Tylko i wyłącznie sprawdzenie ręczne czyli brecha lub demontaż. Żadne szarpaki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności