hipek
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hipek
- Urodziny 09.10.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2008
-
Opuszczanie szyb pilotem - "coś nie halo"
hipek odpowiedział agamek12 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
mam tak samo, mianowicie czasem za pierwszym razem opuszczają się tylko tylne szyby, jak puszczę guziczek i nacisnę jeszcze raz to już schodzą wszystkie 4. -
Zmiana kierownicy 3 ramiennej na MF. Stary typ.
hipek odpowiedział Beni0 → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Forumowicze, opiszę swój przypadek: passat 2008r, 2.0 TDI 170km, Comfortline DSG, sedan, duży FIS, radio RNS 510 bez telefonu kierownicę miałem 3-ramienna, Gateway E, moduł kierownicy 3C0 953 549 AB, taśma Airbag 1K0 371 584, zwijak kierownicy 3C0 959 653 B. Zakupiłem kierownicę 3-ramienną 8 przyciskową z łopatkami (chyba z golfa), taśmę Airbag 1K0 971 584 C, i moduł 3C0 953 549 M (nieraz było pisane, że do tej kierownicy wystarczy jakikolwiek moduł z oznaczeniem Highline, więc kupiłem najtańszy). Wszystko przełożone bez problemów, schody zaczęły się po dopaleniu: błędy na wyświetlaczu, do tego migające ikonki skrzyni biegów na zegarach. Po podłączeniu komputera - pierdyliard błędów, w sumie z 3/4 urządzeń. Kasowanie błędów nic nie dawało, adaptacja się nie udawała. Chyba głównym winowajcą był błąd blokady kluczyka w stacyjce. Moduł odesłałem sprzedawcy i kupiłem drugi: 3C0 953 549 AC (czyli moduł z takim samym SW, HW i LIN tak jak mój oryginalny), tym razem wyskoczyły 4 błędy: - nieprawidłowo zaprogramowanego sterownika kierownicy, ustawiłem 001213 i błąd zniknął - błąd adaptacji kąta kierownicy w kontrolerze wspomagania i ESP, oraz błąd 02546 - zastosowałem tą procedurę: ... i UWAGA: po odpaleniu samochodu i przekręceniu kierownicy w lewo, w prawo i wyprostowaniu, bez jazdy na wprost, kontrolki zgasły, wspomaganie wróciło i błędy dały się skasować. Podsumowanie: - należy kupić kontroler z takim samym lub wyższym: SW, HW i LIN Version - do przedyskutowania z kimś mądrzejszym?? - Łopatki DSG działają na pozycji D w skrzyni: podczas jazdy wystarczy wcisnąć któryś z klawiszy i skrzynia automatycznie przełącza się na Tiptronic, aby wyjść z tego trybu trzeba przez 3 sekundy przytrzymać łopatkę (- OFF). Koszty z przesyłką: - kierownica 180zł - taśma Airbag 88zł - moduł kierownicy 267zł.