![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Koksik
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Koksik
- Urodziny 14.09.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piotrków Trybunalski
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
-
Rok produkcji
1997
-
kurde dzisiaj nie dam rady tego spr ale zbieram wszelkie info to będę wiedział co sprawdzać ale kajos inne kontrolki działają co dziwne ;/
-
To jak to spr? za pomocą miernika? w ogóle ja mam jakiś dziwny ten wyświetlacz. Zegar nie jest cyfrowy tylko normalnie klasyczny ze wskazówkami i jeszcze na środku jest jakiś dziwny wyświetlacz chyba od NAVI, ale co do tego nie jestem pewien.
-
ok dzięki za wyjaśnienie. Jutro to rozkręcę jak znajdę czas zobaczę czy to to. A co z tą kontrolką oleju? Też wina tych płytek? Ale z drugiej strony... co ma nagrzany silnik do niedziałającego licznika? Przecież jak by było coś nie tak z tymi lutami albo płytkami to chyba nawet na zimnym silniku by chyba nie chodziło to czy nie?
-
Zimny lut tzn? A jeszcze zapomniałem powiedzieć, że jak złapie temp. 90 stopni to nie nabija kilometrów ;/ i jeszcze jedno, jak jest zimny to pali się kontrolka od płynu chłodniczego, i sytuacja taka jak wcześniej. Jak złapie temp to gaśnie. I jeszcze nie zapala mi się kontrolka oleju? Moży być zaślepiona? Co o tym wszystkim myślicie?
-
Witam wszystkich. A co powiecie na coś takiego kiedy silnik zimny prędkościomierz działa wszystko cacy. ale kiedy już zaczyna łapać temperaturę to zaczyna falować aż w końcu opada na 0 i koniec. MIał któs tak może? Auto to b5 1997 2.8 v6 4x4