Skocz do zawartości

gary1985

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gary1985

  • Urodziny 11.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Myślę że łożysko było by słychać,tak mi się wydaje. Po 2 od wymiany tarcz i klocków odrwzu zaczęło się grzać. Dzisiaj zrobiłem 14km i już było ciepłe. Ostatnio po trasie 89km odrazu podnieśliśmy auto i dwa tylne kola obracały się tak samo. Jedno ciepłe drugie nie. Masarka jakąś. Tarcza również była ustawiana pod względem bicia, teraz już mieści się w normie również to nie pomogło.
  2. Nie klocki nie zdziera. Jak by piszczało a się nie grzało dałbym spokój a tak lipa.
  3. Witam.Od pół roku zmagam się z problemem grzejacej się tarczy hamulca prawego tył. Po wymianie zacisku na nowy tarcz oraz klocków tarcza zaczęła się grzać. Podczas jazdy po 20 30km zaczyna piszczeć prawy hamulec.Gdy lekko zaczynam hamować pisk ustaje i gdy puszczam hamulec dalej zaczyna piszczeć. Gdy podniesie się odrazu auto kolo obraca się bez oporu. Wymieniłem na inny zacisk(oryginalny regenerowany) oraz przewody dalej to samo. Wymianialem tarcze i klocki odrazu na 2 koła tył z tego samego źródła(klocki i tarcze TRW) i mam problem tylko z prawym kołem . Ktoś może miał podobny problem? Zostaje wymiana chyba kolejny raz prawie nowych tarcz i klocków.
  4. Witam. Mam problem z moim autem. Otóż od pewnego czasu zalewalo mi Passata. Zdiagnozowalem prawdopodobnie że to przez filtr kabinowy. Więc dzisiaj rano przystąpiłem do wysuszania auta. Podniosłem wykładziny w celu wybrania wody. Przy okazji sprawdziłem wiąże koło drzwi czy z nią wszystko ok. Delikatnie tylko dotykając. Po 2h wróciłem do auta i auto już nie odpaliło.Akumulator padł. Sprawdziłem pomiar poboru prądu miernikiem pokazało wpierw 1.00 potem bo wyjęciu bezpiecznika od radia 0.29 i już nie chciało spaść. Wcześniej nie było żadnych problemów z odpalaniem do czasu jak nie dotknął em lekko wiązki. Możliwe że coś tam się wydarzyło?że przez to raptownie wylądowało mi akumulator? Dodam że tylko delikatnie dotknął em ja.
  5. Sztanga w logu statycznym chodzi wzorcowo,ale oczywiście nie ma to przełożenia na obciążenie.Mam podmieniony n75 na inny ,narazie zero trybu awaryjnego.Mozliwe że przez przeladowanie strzeliła rura od IC?
  6. A skąd pewność że nie jest uszkodzony n75?
  7. Witam.Mam problem z moim passatem b5 fl.Otoż od jakiegoś czasu auto wchodziło mi w tryb awaryjny.Po sprawdzeniu wszystkich przewodów podciśnienia znalazłem pękniętą rurę od ic.Po wymianie dalej auto wchodzi mi w tryb awaryjny.Możliwe ze było przeładowanie i wywaliło rure od ic?Dodam że na zimnym silniku do 2 tyś obrotów auto ma muła po przejechaniu kilkuset metrów auto zaczyna normalnie przyspieszać di 2 tys obrotów. Kody błędów jakie się pokazują to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem też logi dynamiczne 08,10,11 http://vaglog.pl/log_280038.html - 08 tu też złapałem notlauf. http://vaglog.pl/log_280041.html - 11 1 pomiar jest z 26 na niego nie zwracajcie uwagi.2 pomiarze złapałem notlaufa.3 jechałem na notlaufie.4 pomiar nie złapało nic. http://vaglog.pl/log_280040.html Prosiłbym o analizę logów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności