Skocz do zawartości

barteka3

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O barteka3

  • Urodziny 01.06.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    BArtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2011
  1. 2.0 tsi 220km pali przy 160km/h ok. 9,2 (przy 180 ma ok 3000obr/min) 1,8tsi i tak spali mniej przy tych prędkościach niż np 1.4tsi Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  2. Ja zakładałem w Superb3 dsg - w sumie 300zl (najtaniej to zamówić jako poszczególne części) i żeby było śmieszniej "z tylu" jest tylko znaczek VW/audi - poszukajcie na Allegro plichta skoda
  3. też jestem fanem tego silnika ale myśle że kolega poznał raczej możliwości generatora dźwięku
  4. Mam pytanie do kogoś kto zamawiał (ewent. dogłębnie zgłębił temat) inst. telefoniczna premium z gniazdem na kartę sim, czy daje to coś więcej poza stałym podłączeniem do internetu+ oczywiście hotspot wifi w samochodzie? (Wydaje się ze wystarczy wrzucić np do bagażnika przenośny modem z kartą sim i uzyska się taki sam efekt-tzw tańsza opcja!?)
  5. To zależy. Osobiście nie poszukuje prestiżu, podoba mi się natomiast pewnego rodzaju kamuflaż ktory skoda zapewnia (nie czuje się jak frajer płacąc za samochód (uważam ze sa to możliwie dobrze wydane 150-160tys, pomijając to ze jest superb3 jest ciekawszy stylistycznie). I jeszcze jedno, to nie kura tylko struś pędzi-wiatr (mi mi)
  6. Pytanie odnośnie kart sd - czy ktoś testował 64gb lub 128gb - jaka kartę obsługuje d pro? [Class 10 chyba wystarcza do muzyki?]
  7. Niemal nie ma takich życzeń z zakresu infotainment, których by nie spełniało nowe urządzenie radia z nawigacją Columbus. Nawigacja 3-D ma 8-calowy kolorowy ekran dotykowy o dużej rozdzielczości 800 x 480 pikseli. Po raz pierwszy użytkownik może pokazywaną w nawigacji trasę przesunąć ręcznie przez dotknięcie punktu na trasie. Jako pierwsza ŠKODA nowy Superb na życzenie umożliwia dużej szybkości dostęp do Internetu. Jest to opcja zintegrowana w urządzeniu Columbus. Szybkie połączenie z siecią umożliwia standard GSM LTE czwartej generacji. Aby móc korzystać z Internetu, do*odpowiedniego gniazda urządzenia (znajduje się w schowku na rękawiczki) trzeba wsunąć kartę SIM do mobilnego połączenia z Internetem. Dzięki zintegrowanej technice Wi-Fi z dostępu do Internetu mogą za pośrednictwem swoich telefonów korzystać wszyscy jadący samochodem. Oprócz tego Columbus oferuje: osiem głośników, dwa gniazda na kartę SD, interfejs do telefonu Bluetooth z funkcją SMS-Messaging, JPEG-Viewer, MirrorLinkTM, Apple CarPlay i*wewnętrzną pamięć flash 64 GB. Napęd DVD umożliwia odtwarzanie plików audio i*video, oprócz tego urządzenie ma wejście USB i AUX-In oraz opcjonalne drugie wejście USB w połączeniu z gniazdem 230 V z tyłu kabiny. Jako opcję ŠKODA oferuje także tuner TV do odbioru programów telewizyjnych oraz radio cyfrowe DAB. Wyważone brzmienie dźwięku w nowej ŠKODZIE Superb zapewnia dopracowany zestaw akustyczny. Seryjnie zamontowanych jest osiem głośników, jako opcja występuje zestaw dźwiękowy Canton. Dźwięk jest wówczas generowany przez łącznie dwanaście głośników dużej mocy: dziesięć w drzwiach, jeden centralny umieszczony w desce rozdzielczej oraz subwoofer w komorze bagażnika. Zestaw ten ma moc całkowitą 610 W. Jest to największa wartość wśród samochodów średniej klasy. SmartLink (MirrorLink™, Apple CarPlay i Android Auto) Nowa ŠKODA Superb ma możliwości komunikacyjne jak nigdy dotąd – dzięki funkcji SmartLink. SmartLink obejmuje standardy MirrorLink™, Apple CarPlay i Android Auto. Za pomocą funkcji SmartLink na ekranie urządzenia infotainment można równolegle wyświetlić i na nim obsługiwać aplikacje mobilne smartfona kompatybilnego ze SmartLink. Dzięki temu za pośrednictwem ekranu urządzenia infotainment w aucie można korzystać z*oprogramowania smartfona. Na Europę seryjnie jest dostępny abonament MapCare, który umożliwia do sześciu bezpłatnych aktualizacji map w ciągu pierwszych trzech lat od kupna samochodu. (dotyczy tez amundsena) - - - - - aktualizacja - - - - - jeszcze odnośnie oświetlenia ambient "Z chwilą otwarcia samochodu oświetlenie wnętrza włącza się w trybie powitalnym „Welcome mode”: jasne efekty oświetleniowe („Design Lights”), biegnące dookoła elementy światłowodowe na kokpicie i w tapicerkach drzwi wraz z podświetleniem klamek drzwi, siedzenia i przestrzenie na nogi już podczas wsiadania tworzą wyjątkową inscenizację świetlną. Po uruchomieniu silnika natężenie oświetlenia automatycznie się zmniejsza – jest to tryb jazdy, „Driving mode”: za pośrednictwem urządzenia MIB można zmienić natężenie oświetlenia wnętrza. Podczas jazdy „Design lights” zapewniają jedynie dyskretne podświetlenie wnętrza." (+zmienna barwa podświetlenia: biały, niebieski, zielony) =de facto ambient+ w passacie
  8. "Nowa ŠKODA Superb L&K pociąga wyraźnie eleganckim i stylowym wyglądem, występuje na 18-calowych kołach ze stopu metali lekkich o wzorze „Pegasus”. Wyraziste koła przyciągają spojrzenia dwukolorową, błyszczącą i kręconą formą. Seryjnie w wersji L&K samochód ma reflektory biksenonowe z funkcją adaptacyjnego oświetlenia drogi AFS i światłami dziennymi LED. Reflektory przeciwmgłowe mają funkcję doświetlania zakrętów (tzw. funkcja Corner). Na przednich błotnikach jest umieszczony elegancki napis „Laurin & Klement”. Także tył prezentuje się ciekawie z lampami tylnymi w technice LED, LED-owe jest również oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Elektrycznie regulowane, składane i ściemniane lusterka zewnętrzne mają lampki LED oświetlenia progu, które dyskretnie oświetlają obszar wokół drzwi samochodu. Szyby boczne mają cienkie chromowane ramki. Tylna szyba i szyby w tylnych drzwiach są przyciemnione (SunSet). Paleta kolorów lakieru Superba L&K jest taka sama jak dla modelu Superb. Ekskluzywne wnętrze Wnętrze nowej ŠKODY Superb L&K wygląda ekskluzywnie. Skórzane obicia foteli i kanapy są brązowe lub beżowe. Trzyramienna kierownica wielofunkcyjna, która umożliwia obsługę radia, telefonu i komputera pokładowego, jest obciągnięta czarną skórą, podobnie jak i gałka dźwigni zmiany biegów. Wszystkie materiały i elementy stylistyczne wnętrza są wysokiej jakości i eleganckie. Nowe listwy dekoracyjne są pokryte czarnym lakierem fortepianowym i mają dyskretny napis „Laurin & Klement” (po stronie pasażera). Taki znak wersji wyposażenia L&K znajduje się także na aluminiowych listwach progowych oraz na oparciach foteli i kanapy. Całe oświetlenie wnętrza jest wykonane w technice LED (lampka dachowa z lampkami do czytania z przodu i lampki do czytania z tyłu, podświetlenie klamek drzwi, lampki przestrzeni na nogi, lusterko do makijażu). Oprócz tego we wnętrzu Superba L&K seryjnie znajduje się efektowne podświetlenie LED wnętrza, które podświetla elementy wnętrza w różny sposób zależnie od stanu samochodu. We wszystkich drzwiach znajdują się lampki ostrzegawcze. Wyświetlacz centralny Maxi-DOT zestawu wskaźników jest kolorowy. Lusterko wsteczne jest automatycznie ściemniane. Komfort na poziomie klasy wyższej Nowa ŠKODA Superb L&K budzi zainteresowanie wysokowartościowym i obszernym wyposażeniem komfortowym. Seryjnie wersja L&K ma adaptacyjnie zawieszenie Dynamic Chassis Control (DCC) wraz w wyborem profilu jazdy Driving Mode Select. Innowacyjna funkcja umożliwia kierowcy indywidualną zmianę charakterystyki zawieszenia, a więc właściwości jezdnych ŠKODY Superb na: normalne, sportowe lub komfortowe. Ponadto, za pomocą wyboru profilu jazdy można wybrać tryb Eco lub nastawy indywidualne. Seryjnie nowy Superb L&K jest wyposażony w dwustrefową klimatyzację Climatronic, na życzenie można mieć nowo opracowaną automatyczną klimatyzację trzystrefową (po raz pierwszy w modelu ŠKODY). Oprócz tego nowa ŠKODA Superb L&K otrzymała praktyczny schowek na parasol w obu przednich drzwiach. Fotel kierowcy i fotel pasażera można przestawiać elektrycznie wraz z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego. Zintegrowana funkcja pamięci zapamiętuje nastawioną pozycję fotela kierowcy. Seryjne czujniki parkowania z przodu i z tyłu pomagają kierowcy zaparkować oraz wyjechać z miejsca parkowania. Również seryjnie Superb L&K jest wyposażony w czujnik deszczu i światła. W czasie deszczu automatycznie włącza on wycieraczki, z kolei zależnie od natężenia oświetlenia otoczenia samoczynnie zmienia światła dzienne na mijania lub mijania na dzienne. Na pokładzie znajdują się elektryczne podnośniki szyb z przodu i z tyłu, podobnie jak i elektryczny hamulec postojowy. W tylnej części kabiny na podłodze leżą komfortowe dywaniki z podnóżkiem Lounge Step. Najlepsza rozrywka na pokładzie Nowa ŠKODA Superb L&K zachwyca najnowszymi urządzeniami infotainment, z najlepszej strony pokazuje się też w zakresie łączności. Seryjnie jest wyposażona w w nawigację infotainment Columbus. Nawigacja 3-D ma 8-calowy kolorowy ekran dotykowy o dużej rozdzielczości 800 x 480 pikseli. Po raz pierwszy użytkownik może pokazywaną w nawigacji trasę przesunąć ręcznie przez dotknięcie punktu na trasie. Szybkie połączenie z siecią umożliwia standard GSM LTE czwartej generacji. Aby móc korzystać z Internetu, do odpowiedniego gniazda urządzenia (znajduje się w schowku na rękawiczki) trzeba wsunąć kartę SIM do mobilnego połączenia z Internetem. Dzięki zintegrowanej technice Wi-Fi z dostępu do Internetu mogą za pośrednictwem swoich telefonów korzystać wszyscy jadący samochodem. Korzystając z funkcji SmartLink, Columbus można łatwo i wygodnie połączyć ze smartfonem. Tym samym na ekranie urządzenia infotainment można korzystać ze smartfona. Na dużym ekranie dotykowym o przekątnej 6,5 cala urządzenia Bolero można wyświetlić aplikacje mobilne i tam je obsługiwać. Ponadto urządzenie Columbus jest wyposażone w radio FM, RDS, JPEG-Viewer, gniazdo na kartę pamięci SD oraz wejścia Aux-In i USB w konsoli środkowej. Znajduje się w nim także komfortowy interfejs Bluetooth do telefonu umożliwiający podłączenie na raz dwóch telefonów komórkowych na raz. Znakomitą jakość dźwięku w ŠKODZIE Superb L&K oferuje seryjnie zamontowany zestaw dźwiękowy Canton. Dysponuje on dwunastoma głośnikami o fantastycznej mocy wyjściowej 610 watów." Dodaj to wyposażenie do passata highline i zobacz ile wtedy będzie kosztował Jak tylko skoda nie przesadzi z cenami to ja na pewno nie będę przepłacać (tym bardziej ze jest dużo ciekawsza stylistycznie)
  9. Przelicz sobie cenę passata 2.0tsi high z DE (40tys euro) na PLN do zaniemowisz �� ->kazdy rynek ma "swoje prawa" wydaje się ze superb 2.0tsi l&k powinien być tańszy niż passat 2.0tsi (tak jak w Niemczech) ->W ostatnim AutoSwiat przy końcu artykułu o superb combi jest inf. ze superb combi będzie 4tys droższy niż liftback, ale i tak 4 tys tańszy niż passat
  10. Znany tez jest cennik w Niemczech i tam superb l&k 2.0tsi (nieco gorzej wyposażony niż w Polsce) jest kilkaset euro tańszy niż passat. Gdyby tak było w Polsce było by bardzo dobrze. (Natomiast w Czechach poprzedni superb był droższy niż u nas i oby tak było z superb3)
  11. Absolutnie nie masz racji! http://www.skoda-auto.com/en/models/new-superb/safety (na dole strony - smart light assist) Są na youtubie filmy z golfem z tym systemem i jeszcze z materiałów prasowych: "Opcjonalna funkcja Light Assistumożliwia samoczynne włączanie i wyłączanie świateł drogowych. Funkcja ta w nowej ŠKODZIE Superb występuje w dwóch wersjach: jako zwykłyLight Assisti w wersji rozszerzonej Smart Light Assist. Ta ostatniawersja, nazywana także maskowanym stałym światłem drogowym,w nowym Superb i w marce występuje po raz pierwszy. Smart Light Assist zapewnia we wszystkich sytuacjach drogowych optymalne oświetlenie drogi i tym samym jeszcze lepsze bezpieczeństwo. W skład tej funkcji, oprócz dynamicznej regulacji zasięgu świateł i świateł skrętnych, wchodzi maskowanie świateł drogowych. Z zastosowaniem kamery wielofunkcyjnej Smart Light Assist rozpoznaje w ciemności ruch przeciwległy i jadące z przodu pojazdy i, rozpoznawszy je, automatycznie odpowiednio przysłania światła drogowe. Oznacza to: zamiast automatycznie wyłączać światła drogowe, gdy zostanie rozpoznany pojazd nadjeżdżający z naprzeciwka, nowe rozwiązanie polega na zakrywaniu wycinka strumienia światła. Dzięki temu zawsze droga pozostaje dobrze oświetlona światłami drogowymi, lecz kierowcy innych pojazdów nie są olśniewani."
  12. ja dlatego czekam na cennik superb (juz 09.04br) - dlaczego superb?: - zdecydowanie bardziej mi sie podoba niz passat - zegary lcd zdyskwalifikowalem (klasyczne zegary maja swoj urok, brak mozliwosci regulacji intesywnosci podswietlenia w lcd, poza tym najbardziej w lcd b8 podobał mi sie widok "klasycznych zegarów" - fakt fajnie np pokazuje animacje np side assist) - ledy - superb bedzie miał z przodu bi-ksenon z afs (jak w golfie gti, tj aktywnie zasłaniając obszar w którym jest samochód przed nami czy z ten najezdzajacy z przeciwka (na tym mi zależało) - dla mnie led daje mniej doswietlony obszar centralny od bi-xenon) - area view nie bedzie (dobry bajer przy pierwszym uzyciu, choc wprowadza dezorientacje; bede zamawial tylko tylna kamere) - poza tym sprytne rozwiazania simply clever - nie bede sie czuł tak dymany jak w vw (np alu 19 5800pln - doplata z '17) [ATTACH=CONFIG]130288[/ATTACH]
  13. [ATTACH=CONFIG]130274[/ATTACH] byla mowa o 2.0tsi 220 w superb 3 i tam jest na pewno po obu stronach tłumik (mało jest niestety profesjonalnych sprzedawców w VW dogłębnie zainteresowanych tematem)
  14. faktycznie w konfiguratorze w trybie podglądu jest tak jak piszesz i w TDI 190 raczej będzie widać "dwururkę" pomocny jest ten filmik - zobacz 52-53sekunda (chyba jednoznacznie potwierdza) https://www.youtube.com/watch?v=IU-W40CC5_A
  15. poniżej zdjecie superb 3 z 2.0tsi (bliźniacza konstrukcja) [ATTACH=CONFIG]129579[/ATTACH] sensu stricto są to elementy zderzaka ("wydechy") do których dochodzą "rury" od 2 tłumików końcowych -tzn. będzie dym po obu stronach w zimie :manga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności