Skocz do zawartości

MarcinBolek

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MarcinBolek

  • Urodziny 26.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ełk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. moim zdaniem ściąganie dechy jest nie potrzebne, tylko trzeba będzie poluzować wspornik aluminiowy i naciągnąć cały ten kombajn (pudlo) ku tylowi samochodu aby rozłączyć przewody nagrzewnicy
  2. No i właśnie nie dawno skończyłem, efekt zajebisty wszystko chodzi jak laleczka. Szczeże mówiąc nie ma potrzeby ściągać dechy powinnieneś tak dać rady jak pisze skiba. Ja deskę ściągnełem ale z myśla łatwiejszego dostępu do tych silniczków bo miałem błędy na klimie i za razem zrobilem dodatkowe dziurki do odkręcenia tych silniczków na przyszłość. A ty nie prubujesz odkamieniać? Jak byś chciał odkamieniać to sprubój nalać ciepłego octu i zostawić na noc a puźniej podłącz do kranu z wodą pod ciśnieniem, wypłukując kamień. A i jeszcze jeden sposób na sprawdzenie nagrzewnicy. Jak silnik będzie gorący i włączone nawiewy to jeden przewód będzie gorący a drugi całkiem zimny, tak działa sprawna nagrzewnica. POWODZENIA
  3. Nie prubowałem tutaj bo już kiedyś w audi 100 tak kombinowałem i nie dało żadnego rezultatu, możesz prubować może trochę pomoże ale i tak ona nie będzie wydajna tak jak powinna
  4. przewody na wyjściu były gorące od nagrzewnicy ale nie dość mocno. spóściłem płyn i założyłem od dzielny przewód i dmuchnąłem i po prostu ciężkowacie powietrze szło, Druga sprawa też myślałem że to wina silniczka regulacji tem. więc go wymontowałem po czym rozgrzałem silnik na maksa i ręcznie zaciągnełem dzwigienkę od regulacji tem. Bylo tak że przez pierwszą chwilę zawialo ciepłym a puźniej dalej zimnym i stwierdziłem że zatkana nagrzewnica. możesz ewentualnie na wyczucie ściskając przewody elastyczne prowadzace do nagrzewnicy przy 3000 obr silnika, czy przypadkiem nie robi się większe ciśnienie jeśli tak to zapchana ale samo to że od strony kierowcy wieje cieplejsze niż z strony pasarzera świadczy o zakamienienu, dzieje się tak poniewarz wejście do nagrzewnicy jest od strony kierowcy i pierwsza korąca woda wystudza się z tej strony, a na stronie pasarzera jest końćówka nagrzewnicy i temu wieje zimniejsze
  5. nie wiem które to kanały ale mógł byś dojść łopatologicznie, odłańczając czujnik i sprawdzać bloki wartości mierzonych, Na bank to nagrzewnica do wymiany ja jestem w trakcie wymiany zobacze jak zmontuje jaki będzie efekt . Ale musi być dobrze bo po wyjęciu rozciełem fleksem i ma pozarastane kanały a co nie kture zatkane. Sam się dziwie żeby w 6 letnim ałcie zakamieniła się
  6. najszybciej to masz nagrzewnicę do wymiany, co do czujnika to byś musiał vag em sprawdzić co pokazuje, też miałem taki problem, A nie masz czegoś takiego że od strony kierowcy lepiej grzeje i nim bardziej do pasażera tym chłodniejsze powietrze w nawiewach?
  7. Witam, jestem w trakcie naprawy klimatronika i został mi jeden bląd i nie wiem co on oznacza 1c9 na lewym wyświetlaczu, może ktoś by podrzucił mi co on oznacza.
  8. CO ja mam kupić do passata b6 2.0 140km CR, bo przegladam i nie wiem już co? Może ktoś coś poleci,
  9. Według mnie problem jak piszesz, leży gdzie indziej. Brakuje Ci chyba kalibracji klimatronika. Zobacz to: Może to pomoże. Nastawa klapek nie pomaga, jest stały błąd nie do skasowania
  10. Witam. Potrzebuję pomocy a mianowicie mam bląd na klimie 712, dowiedziałem się już że to silniczek V109, teraz pytanie gzie on się znajduje co mam rozbierać i z której strony od pasażera czy kierowcy. Dodam jeszcze że mam po stronie pasarzera cały czas zimne powietrze pomimo ustawienia temperatury
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności