Skocz do zawartości

kamilm

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamilm

  • Urodziny 06.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Proszę zobaczcie na te logi. http://vaglog.pl/log-002_007_025_NWn6Ig9.html Passat strasznie nierówno chodzi i telepie całym autem. Jakie jeszcze kanały zlogować?
  2. Witam. Oto logi z vaga. Możecie zobaczyć? Wydaje mi się, że turbo nie działa jak powinno. Brak błędów. Silnik AEB. Auto czasem traci moc i jest zamulone. Głownie w wilgotne i deszczowe dni. Logowane kanały: 002, 007, 025. LOGI: http://vaglog.pl/log_265008.html - na PB, http://vaglog.pl/log_265009.html - na LPG. Pozdrawiam
  3. Z wielu prób udało mi się zrobić tylko takie coś, http://vaglog.pl/log_264397.html tylko najgorzej, że nie pamiętam czy to na PB czy LPG. We wtorek pojadę z kimś, żeby operował vagiem a ja skupie się na jeździe. Wiktor, może coś tu zauważysz, zerknij jak możesz. We wtorek na 100% będą dokładne logi. Może jeszcze coś o moim aucie. Zauważyłem, że nieraz podczas jazdy jak kilka razy bardziej depnę to auto się zamula. Zauważyłem też, że gdy na zewnątrz jest wilgotno lub pada deszcz to auto częściej traci moc. Jeżdżąc na LPG na niskich obrotach szarpie jak się doda gazu, na benzynie to nie występuje.
  4. Na PB oczywiscie? W ogole jest sens robić logi na LPG?
  5. Witam. Wykonałem swoje pierwsze logi statyczne. Chciałbym się dowiedzieć co oznacza ciągle zmieniająca się wartość lambda pokazywana w %. Poza tym może ktoś zauważy w nich coś ciekawego. Nie wiem czy dobre kanały logowałem, gdzieś znalazłem, że te należy logować. Przymierzam się jeszcze do zrobienia logów dynamicznych, ale nie wiem co dokładnie w nich logować. Logi robiłem raz na benzynie, raz na lpg. LOGI PB: http://vaglog.pl/log_264168.html http://vaglog.pl/log_264171.html LOGI LPG: http://vaglog.pl/log_264169.html http://vaglog.pl/log_264170.html
  6. Mi na kanale wymiana kompletnego zawieszenia i końcówek drążków zajęła cały dzień (gdyby nie rozsypał się przegub poszło by szybciej ). Robiłem to pierwszy raz, teraz zrobiłbym to w pół dnia. Samemu oczywiście było by dużo trudniej. wszystkie sworznie smarowałem przed montażem. Jedyny problem jaki napotkałem to było wybicie od spodu tego prostego grubego wahacza bo zapiekł się i musiałem zdejmować cała piastę, żeby do wybić. Na szczęście tylko od strony kierowcy była zapieczona. później zrobiłem zbieżność, bo końcówki drążków miałem źle ustawione. I pamiętajcie, żeby skręcać wszystko przy opuszczonym samochodzie, w pozycji w której samochód stoi na kołach, to jest ważne, bo przed wymiana zawieszenia które było skręcane jak auto wisiało na podnośniku auto było wysoko podniesione z przodu i wyglądało jak motorówka, a teraz jak skręciłem tak jak ma być to auto poszło w dół i wygląda już normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności