Skocz do zawartości

NumB-3R

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O NumB-3R

  • Urodziny 12.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. A czy kolega rozwiązał swój problem ? Zrobiłem w swoim pasku 1.5 AHL kompletną regenerację głowicy, bo padła uszczelka, wymieniłem jeszcze pierścienie na nowe mahle bo wcześniej brał olej a próg był minimalny. Po złożeniu wszystkiego zapalił jak zegareczek, silnik chodiz bardzo równo obroty nie falują, ale podczas dodania gazu zadławia się by zejść obrotami o 300 poniżej i potem podskoczyć normalnie. Z czego podczas dławienia słychać dziwne zaciąganie, jakby łapał lewe powietrze tylko nie wiem skąd. A gdy przekroczy powyżej 4 tys i 5 chodzi nierówno .... Myślałem że to uszczelka pod kolektorem, ale wszystko dokręciłem dokładnie (choć mogę się mylić), przewody do przepustnicy to samo. Pasek ma nową cewkę i kable beru, świece przebiegu około 5 tys km. Pali bardzo dobrze, chodzi równo na jałowcu, ale już manewry gazu tragedia. Podczas jazdy nie chce się wzbić , 120 km/h to maks dla niego. te same objawy dotyczą i benzyny i gazu. Myślę że napisałem wszystko. Dodam że przed remontem uszczelki obroty chodizły idealnie, dlatego zastanawiam się co jest grane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności