Skocz do zawartości

caze

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O caze

  • Urodziny 12.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Kolego jesteś kolejną osobą wprowadzającą wszystkich nowych użytkowników w błąd! W wersji po FL mocowanie mechanizmu sprężyny jest z jednej strony i rożni się od wcześniejszych wersji. Ty masz paska przed FL (wg Twojego profilu) i tam mocowanie jest z 2 stron. Pozdro
  2. Jeśli jeszcze nie znalazłeś rozwiązania to poniżej opisuję sposób, który załatwia roletę raz na zawsze i zajmuje 5-10 minut. (opiszę go bez zdjęć - jeśli jednak będą potrzebne to rozbiorę roletę). UWAGA! Opisany sposób dotyczy rolet w Passatach po FL (jest tam inny mechanizm niż przed liftem a niektórzy tutaj pisali że są takie same). Potrzebujesz: - wiertło do metalu fi 3mm - wkrętarkę (rzecz jasna) - jakiś "bolec" o tej samej średnicy a najlepiej gwóźdź typu "papniak" - pasuje on idealnie na grubość i długość, nie trzeba też go skracać. - małą podkładkę (taką którą podłożysz pod śrubę torx, którą przykręcony jest ten czarny "walec z wypustkami" - jak szpula w magnetofonie W sumie są to 3 kroki : (oczywiście pomijam wszystkie czynności demontażu - wcześniej zostało to dokładnie opisane): 1. zaczynasz od strony mechanizmu napinającego czyli od lewej (tej bez przycisku zwalniającego roletę w bagażniku przed wyjęciem). - w białą tuleję wsadzasz ukręcony (najczęściej) czarny walec z wypustkami a następnie na białą tuleję czarny element (ten ruchomy który ma wypuszczone przez obudowę zaczepy mocujące roletę w aucie). - zsuwasz go nieco w dół (jest on na sprężynie) tak żeby wszystkie 3 elementy (tj. biała tuleja, czarny walec z wypustkami i ten czarny element który trzymasz) zrównały się na końcu tulei i wiercisz otwór na wylot przez wszystkie te 3 elementy tuż przy samym końcu (3-4 mm od końca) - w otwór wkładasz gwóźdź i dobijasz go delikatnie do samego końca - zrówna się z licem tulei czarnego elementu na zewnątrz 2. teraz masz już zablokowany mechanizm napinający - wystarczy że przy zwiniętej rolecie przekręcisz go 15-20 razy w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara, przytrzymasz i nałożysz zewnętrzną obudowę (wydaje się to trudne ale ja jednym palcem trzymałem z lewej strony blokując rozwinięcie). Kiedy Ci się to uda przykręcasz zaślepkę z drugiej strony na małą śrubkę. 3. Kolej na drugą stronę - tam nie możesz przewiercić na wylot tych 3 elementów - bo zewnętrzny czarny element musi być ruchomy (jest to zaczep który zwalniasz przyciskiem z zewnątrz żeby wyjąć roletę). Ale jak wiesz roleta musi być zablokowana tylko z jednej strony więc tutaj składasz te 3 elementy jak z drugiej strony i przykręcasz śrubę torx (lub zamieniasz ją na zwykłą "krzyżakową") podkładając pod nią podkładkę żeby trzymała ten zewnętrzny czarnym element (który będzie ruchomy i będzie wychodził poza obudowę). Później zakładasz obudowę i przykręcasz zaślepkę zakładając wcześniej mała sprężynkę na przycisk. I koniec! - całość zajęła mi z 7 minut (ale wymyślenie sposobu znacznie więcej... Jesteś z Łodzi jak i ja więc jeśli będziesz miał problemy daj znać - pokaże co i jak... Jeśli jednak komuś będą potrzebne zdjęcia - dajce znać. Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności