Skocz do zawartości

Kiecho

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kiecho

  • Urodziny 01.01.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Akumulator mam roczny, więc myślę, że z nim jeszcze nie będzie problemów. A czemu taka różnica w natężeniu? To mnie najbardziej zastanawia.
  2. Witam, podepnę się pod temat. Mam Passata 3B3 AVF 05.2001. Odkąd zrobiło się chłodniej, dużo dłużej świeci sprężynka (nawet 7-8 sekund). Po jej zgaśnięciu dłużej kręci rozrusznik, silnik trudniej odpala, obroty skaczą nawet do 1800 (w pierwszej chwili). Nawet w temperaturze 7 st. C mam taką samą sytuację. Chcę wymienić świece - czy tylko one mogą powodować długie nagrzewanie? Czy ten spory skok obrotów jest ok? Jakie świece? Mam wątpliwości między dwiema: NGK 5605 D-Power 4 Napięcie [V]:12 Natężenie prądu [A]:5 Rezystancja [Ohm]:0,9 Długość całkowita [mm]:91 Głębokość zabudowy [mm]:24 Wymiar gwintu:M10 x 1,0 Moment dokrecenia [Nm]:17 Rozmiar klucza:10,0 mm Rodzaj połączenia:PIN i druga - BERU 855MJ 0100226227 Napięcie [V]: 12 Natężenie prądu [A]: 16 zdolny do nagrzewania wtórnego świeca żarowa ołówkowa Rozmiar klucza: 10 mm Wymiar gwintu: M 10x1 Długość całkowita [mm]: 92 Głębokość zabudowy [mm]: 25 Zbieżność stożka: 63° Rodzaj połączenia: Ř 4 mm Moment gnący [Nm]: 35 Moment dokrecenia [Nm]: 15 To, co mnie mocno zastanawia, to gigantyczna różnica w natężeniu - 5 do 16 A! Które w takim razie będą odpowiednie? Dodam, że po wykręceniu jednej okazało się, że to była ww. Beru, ale nie daje mi to pewności, bo mogły być kiedyś zmieniane. Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności