Skocz do zawartości

luxer

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luxer

  • Urodziny 30.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazury

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witajcie. Dołączam się do grona 'poszarpanych' W mojej benzynie anglik 115KM (AZM) falują obroty na jałowym. Przy ruszaniu jeszcze na półsprzęgle gdy chwilę pedał gazu mam w jednej pozycji, obroty również falują z częstotliwością około 1 razu na sekundę. Oczywiście po spuszczeniu sprzęgła przenosi się to w szarpanie. Oczywiście podczas jazdy (szczególnie jednostajnej) szarpanie do około 2000obr. Zauważyłem, że gdy podczas jazdy (bez znaczenia jakie obroty) odejmę gaz i znów nacisnę (obojętnie czy lekko czy mocno) zawsze zatarmosi budą i leci. Poprzedni właściciel wymienił przewody napięcia, cewkę, świecę, ja olej, filtry... Dodam, że słyszę chyba alternator (świst jakby turbiny), ale to chyba nic nie zmienia w temacie (?) Pytam, bo wasze rozważania w większości dotyczą TDI, a miał ktoś przejścia w tym silniku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności