Skocz do zawartości

UniQue

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O UniQue

  • Urodziny 06.09.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Albert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grójec

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2005
  1. po pierwsze to nie chce założyć niższego profilu niż mam. mam profil 45 i tak ma zostać, jedynie szerokośc się zmienia z 215 na 235 a co za tym idzie? że 235/45 będzie wyższa niż 215/45 jeśli o tym w ogóle wiesz pozdro.
  2. hmm 205 na felgę 7,5' szerokości? myślę że wygląd tego mówi sam za siebie, to ma ładnie wyglądać a nie żeby opona była naciągnięta zależy mi właśnie na tym cool wyglądzie:-) więc chce zmniejszyć prześwit między opona a błotnikiem;-) i jak będzie 235/45 to i myślę że obrys się wyrówna a tak to chyba mam z 3 cm albo lepiej schowane opony do środka:-P a to nie ma prezencji żadnej opory toczenia, chyba nie pochłoną połowy mocy auta
  3. witam wszystkich. mój problem z klima wygląda tak: klima zaczyna schładzać po jakichś 10-15 minutach, choć trzeba zaznaczyć że nie jest to jakieś super chłodne powietrze, klima nabita, szczelność sprawdzona, jakieś 2 miechy temu był wymieniany kompresor (stary padł) i nadal jest tak samo jak było wcześniej:-/ jakieś sugestie? ktoś może ma pomysł jak to naprawić/poprawić??
  4. niedługo będzie ok 140 kucy więc myślę że nie odczuje wtedy spadku mocy mając 235/45. 215/45 są wąskie i mocno schowane z obrysem błotników i to strasznie wygląda:-/ dlatego wydaje mi się że to co zaleca producent będzie najlepiej się prezentować, aczkolwiek nie jestem ekspertem więc wolę się podpytać.
  5. Hmmm ale uważasz że 235/45 wypełni odpowiednią tą dużą lukę jaką posiadam aktualnie w 215/45? będzie sie to prezentować? i zarazem opona nie będzie już naciągnięta czyli mogła by równo z obrysem błotników być?
  6. Witam. Jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość Sprawa wygląda tak. mianowicie posiadam w passacie B6 opony letnie 215/45R17 i powiem ze śmiesznie auto wygląda, jest duża przerwa między rantem błotnika a oponą, i dodatkowo opona lekko naciągnięta na felgę i to wygląda tak jak by koła były schowane troszkę do środka. zastanawiam się nad zmianą i wyborem: 235/45R17 (takie zaleca producent) lub też nad 225/50R17. które lepsze? nałóżmy nacisk na wygląd, żeby nie było zbyt dużej szczeliny, ale żeby tez nigdzie nie obcierało. ktoś doradzi?? Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności