Skocz do zawartości

lukas_wrocek

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukas_wrocek

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ale ma to jakis numer? Różni się silniczek w nowszych modelach? Sprzedawcy marnie opisują. Dobra, zamówiłem: http://www.lampy-samochodowe.pl/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=78&virtuemart_category_id=1
  2. A gdzie kupiles ten silniczek? U mnie jest blad skretu. Gora dol ok. A blad przy i przed testem nigdy sie nie pokazal.
  3. Jak już wcześniej opisywałem swój przypadek to teraz dorzucam kod błędu: 02628 - czujnik położenia prawego modułu obrotowego Lampa działa, test przechodzi i chwilę po odpaleniu wywala błąd AFS. Raz błąd jest szybciej raz po paru kilometrach. Chcę niedługo wyciągnąć lampę i się tym zająć. Najważniejsza rzecz, którą zrobię to przeczyszczenie styków. Ale chciałbym mieć też pod ręką silniczek na podmiankę. I zaczyna się problem. Jaki silniczek kupić i gdzie? Passat z 2006 roku modelowo 2007. Lampy starszego typu. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=silniczek+passat+xenon&search_scope=wszystkie+działy&bmatch=seng-v6-sm-isqm-2-default-0113 Parę ogłoszeń jest ale nie mam pewności czy silniczki pasują do mnie. Dajcie proszę informację co powinienem zakupić. Pozdrawiam Łukasz PS. złącza na wahaczach wyczyszczone i sprawdzone - nic nie pomogło.
  4. Gdyby ktos potrzebowal, wczoraj wymienialem chlodnice. Nie potrzeba kanalu, wszystko wyciagalem do gory. Auto ustawione na kobylkach. Wiatrak 4 sruby, chlodnica 4 sruby. Wczesniej rozmontowanie pochlaniacza powietrza (2sruby). Polecam robic to samemu, bo naprawde proste. B6 kombi 2,0 tdi 170koni PD 2006r.
  5. Bo u mnie blad na kompie mowi o skreceniu a nie o poziomowaniu. I zalacza sie w czasie jazdy przy predkosci powyzej 40km/h i niewazne czy na wlaczonych czy nie swiatlach. Stad pytalem czy skret soczewki dziala przy wylaczonych swiatlach jak przy poziomowaniu, ktore dziala zawsze jak pisaliscie. Wylacze i wlacze silnik i wszystko dziala. Dla zasady jedynie przeczyszcze zlaczki od poziomowania aby o tym juz nie myslec.
  6. Tylko blad nie jest u mnie na stale. Dodatkowo z tego co pamietam to soczewka skreca sie powyzej jakiejs tam predkosci. A tak to wlacza sie doswietlanie zwykla zarowka.
  7. A jak lampy sie nie swieca to soczewka sie skreca? Tak jak to jest z poziomowaniem? Przed chwila zajrzalem na czujniki poziomowania, latwy dostep jest. Niestety za zimno aby rozlaczac i nie zniszczyc kostki. Jutro wjade do cieplego garazu i zrobie czyszczenie.
  8. Ale jak nie ma kompa to skad wie co naprawiac? Dziwne Zaraz idea ie polozyc pod autem, jak nie musze sciagac kola to przeczyszcze zlacza czujnikow poziomowania.
  9. Dzwonilem tam tydzien temu i czekaja na czesci (moduly i silniczki) i ma sie odezwac. Maja tam kompa do zczytania bledu? Do czasu az tam pojade bede sam myslal.
  10. Dzieki, sprawdze i przeczyszcze czujniki. Duzo rzeczy w passacie naprawialem czyszczeniem zlaczek wiec wszystko jest mozliwe.
  11. Czyli rozumiem, ze i tak rozebranie lampy, bo czujnik jest w srodku? Jesli w srodku to skad tam solanka? Sa gdzies manuale rozebrania lampy? Z wyciaganiem lampy najgorsze jest to, ze auto unieruchomione bedzie. Zatem jak mam rozkrecic to wole miec pod reka czesci na podmianke.
  12. Jak bede mial okazje podlaczyc znowu pod kompa to napisze. Bledu nie wywala przy kalibracji. Dopiero pozniej w czasie jazdy. Nie musi byc skretu lampami czy tez nie musi byc wjazd w dziure. Na prostej rownej drodze sie wlacza. Jak jest blad afs to jak wjezdzam do garazu to widze, ze swiecia dokladnie tak samo jak zawsze.
  13. Ale kalibracje robi dopiero po ich zalaczeniu. Mimo wszystko co wymieniac? Od razu cala lampe? Modul? W ogole jaki dostep jest do modulu? W ktorym miejscu sie znajduje? Silniczki chyba tez sa sprawne, bo przeciez wszystko dziala. I czasem potrafie przejechac z 8 km bez bledu a czasem jest od razu. Zgaszenie i odpalenie zawsze niweluje blad.
  14. Witam, opisze swoj problem. Passat B6 z czerwca 2006r. Lampy bi xenon skretny z doswietlaniem zakretow. Pojawil sie blad afs. Po podpieciu pod kompa - sporadyczny blad afs poziomowania. Na kompie sprawdzone dzialanie lamp i wszystko dziala. A w praktycze wszystko dziala. Po odpalaniu przejade kawalek i zalacza sie bald afs i mruga ikona zarowki i nadal wszystko dziala. Najlepsze, ze jak mam za dnia zalaczone lampy w trybie dziennym czyli xenon nie swieci tylko halogeny na 30% i blad AFS sie tez pojawia. A rozumiem, ze wtedy xenon sie nie poziomuje, bo jest wylaczony. Gdzie najpierw szukac przyczyny? Modul afs? Mam lampy gdzie modul lewy i prawy jest inny jak czytalem. Problem dotyczy lampy prawej jak mowi komp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności