Skocz do zawartości

ojok92

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ojok92

  • Urodziny 15.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojciech
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chorzów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, prośba o analizę logów VW TOURAN 1,9 TDI AVQ z mapa na 130km. Basic Settings: http://vaglog.pl/log_247497.html http://vaglog.pl/log_247498.html Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_247499.html http://vaglog.pl/log_247500.html http://vaglog.pl/log_247501.html http://vaglog.pl/log_247502.html http://vaglog.pl/log_247503.html http://vaglog.pl/log_247504.html http://vaglog.pl/log_247505.html http://vaglog.pl/log_247506.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_247507.html http://vaglog.pl/log_247508.html http://vaglog.pl/log_247509.html http://vaglog.pl/log_247510.html http://vaglog.pl/log_247511.html http://vaglog.pl/log_247512.html
  2. Pompa uszczelniona. Dmucha 0.8 . Do Turbo niby dochodzi te 0.6 ale dalej dziura przy niskich obrotach. Jakieś pomysły ?
  3. Dzisiaj wyciągnałem śrubke, która mechanicy wsadzili w to miejsce (na zdjęciu) Samochód totalnie stracił moc. dodam, że na pompie vacum luźny jest króciec. Czy luźny króciec to powód braku podciśnienia ? z przewodu podciśniena vacum-serwo z zaworu zwrotnego wychodzi jakieś ciśnienie ale nie wiem ile. musze pomierzyć.
  4. Wszysztko sprawedzone i: Grucha turbo wolno sie podnosi. Zawór n75 podmieniony i dalej to samo. podłączyłem inną gruche do wężyka z zamontowanej w silniku i dalej wolno podnosi. Jakieś pomysły? Węże podciśnienia nowe a inne wydają się ok.
  5. Ok dzieki za uwagę. Teraz wyjechalem na dwa tygodnie i nie mam ze sobą auta. Jak wrócę to sprawdzę wszystko. Pompka moze powodowac takie ciezkie startowanie ? I czy chodzi Ci o jeden pompowtrysk czy pierwszy pompowtrysk. ?
  6. Witam, mam prośbe o rzucenie okiem na moje logi. VW PASSAT B5 1.9 TDI 115km AJM 1999r 235 kkm przebieg nie pewny Samochód trochę długo wkręca na obroty robi się spora dziura, gdy już złapie to idzie normalnie. Porównując do AJM od kolegi po prostu różnica ogromna w przyśpieszaniu. Dodam, że lepiej wchodzi na obroty przy lekko wciśniętym pedale gazu niż przy dociśniętym do dechy. Turbo regenerowane w tamtym roku. Kiedyś po wymianie samochód po jakiś czasie znów stracił moc. Mechanik naprawiając to powiedział mi, że to grucha turbo puszcza i trochę ją skleili. Niby było lepiej trochę w przyspieszaniu ale po krótki czasie wróciło do sytuacji jaką mam teraz. Jakoś do końca nie wierze temu mechanikowi no ale zobaczymy. Przewody podciśnienia wymienione. EGR - weżyk od zaworu N18 odłączony i zaślepiony ( tak zrobił mechanik i zauważyłem, że ułamali końcówkę od zaworu N18). Czyściłem ostatnio kolektor dolotowy i EGR ale bez zmian. N75 rozebrałem poczyściłem i lekko nasmarowałem ale również bez zmian. W IC lekko zalega olej ( kapie parę kropel na ziemie przy zostawieniu samochodu na parkingu) Samochód kopci delikatnie przy zapaleniu później już nie. Na komputerze jeden błąd dotyczący czujnika temperatury oleju ( 00534- Engine Oil temeperature sensor (G8) 30-10- open or short to plus- intermittent) Poniżej logi: Basic Settings: http://vaglog.pl/log_230899.html http://vaglog.pl/log_230898.html http://vaglog.pl/log_230897.html Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_230896.html http://vaglog.pl/log_230895.html http://vaglog.pl/log_230894.html http://vaglog.pl/log_230893.html http://vaglog.pl/log_230892.html http://vaglog.pl/log_230891.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_230964.html http://vaglog.pl/log_230962.html http://vaglog.pl/log_230963.html http://vaglog.pl/log_230961.html http://vaglog.pl/log_230965.html http://vaglog.pl/log_230966.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności