Skocz do zawartości

sonix

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sonix

  • Urodziny 13.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Sonia
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    S

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pięknie pięknie , w moim passeratii B7 padł aku i zakupiony ( 14 pażdziernika ) został "bosch" i po przeczytaniu tych postów powyżej widzę że mój zakup nie bardzo był odpowiedni , fabrycznie był 68 Ah a zakupiony 71 Ah -agm , ciekawe jak długo wytrzyma . Boschysko nie otrzymał zbyt pozytywnych komentarzy , po przeczytaniu poprzednich wpisów , tak to jest jak się nie zajrzy wcześniej na forum nawet w sprawie zakupu odpowiedniego aku , aczkolwiek cena 523 zł to chyba nie zbyt wysoka ???
  2. Oki więc niech będzie w centymetrach 1,5 centymetra w moim passacie a w innym około 5 - 6 cm w tej samej karoserii ale nie modelu rline
  3. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów , jednocześnie proszę o podpowiedzi w założonym temacie Przepraszam może komuś wydaje czy wyda się to dziwne ale do tematu Po sprzedaży we wrześniu 2019 r. passata B6 kombi z silnikiem 2.0 Tdi 140 Km , silnikiem CBAB został zakupiony passacik 2014 grudzień 2.0 Tdi 140 Km , kombi , z silnikiem CFFB , w wersji Rline . Przy zakupie nikt nie zwracał uwagi na ten element , czy też to miejsce bo niby jest wszystko oki jak to mówią , ale po spojrzeniu na inne samochody tej wersji w kombi , tego modelu karoserii z tego rocznika widzę że przestrzenie a dokładnie wolne miejsce pomiędzy powierzchnią opony a rantem nadkola jest mniejsza o kilka centymetrów jak w innych passat-ach z tego modelu . W zakupionym passacie przy tylnym kole , przestrzeń pomiędzy oponą a rantem nadkola jest niewielka , można wsadzić poziomo jednego palca czyli około plus minus 1,5-2 cm , a w innych passatach porównywaliśmy -patrzyliśmy na inne widać było więcej miejsca , powiedzmy plus minus 5-6 cm wolnej przestrzeni . W czasie jazdy wszystko jest ok , czy to w mieście czy też na trasie , nawet przy większej prędkości nic nie słychać ( żadnego tarcia ) ani też nie widać po zajrzeniu w nadkola aby były ślady ocierania opony o nadkole , po naciśnieciu tyłu samochodu , auto zachowuje stabilność , czyli nie wyczuwa się " wyjechanych amortyzatorów" , Ale niestety ciągle pozostaje myślenie o tym czy oby na pewno jest wszystko w porządku , czy tak być powinno jak jest czy należy coś naprawić , coś poprawić , aby jeżdzić pewnie i bezpiecznie . Dlatego proszę o wszelkie wskazówki i podpowiedzi co można i należy zrobić , lub czy może być powinno w tej wersji Rline kombi W załączeniu zdjęcia obecnego passata i widoczna przestrzeń pomiędzy oponą a rantem nadkola B7 i poprzedniego passata B6 gdzie widać większą przestrzeń pomiędzy oponą a rantem nadkola
  4. @boroskym Wymiana oleju na warsztacie , spuszczanie przez korek i mechanik mi powiedział że 4,3 litra wchodzi , a poprzedni passat był B6 i wchodziło tak mi się wydaje 3,4 litra , w sumie chodzi o to żeby nie przedobrzyć i wlać tylko tyle ile należy czyli na maksa lub pomiędzy maksa a minimum a jutro rano sprawdzić stan w garażu i dolać odpowiednią ilość . Bo po co biegać za spuszczaniem jak można dolać odrobinę . Tak w sumie trafiła się taka stronka gdzie podają a wtym passacie jest model silnika CFFB że wchodzi od 3,8 do 4,3 litra i trochę można się pogubić http://www.motodiesel.pl/samochody/auta-osobowe/1138-volkswagen-passat-b7-20-tdi-cr-140km-cbabcffb.html
  5. Witam , a ja właśnie dzisiaj po długim namyśle - dokonany został zakup opon zimowych Continental ContiWinterContact TS850 205/55 R16 H 91 Mam nadziej że to właściwy i jak najlepszy wybór co do marki co klasy przyczepności na śniegu , i błocie pośniegowym oraz na lodzie , a co do tego jeszcze można i należy dołożyć to ścieralność na nawierzchni i mam nadzieje że posłużą długo jak każde oponki Continental Poprzedni model zimowych opon Continental WinterContact TS830 miał jedne z wyższych nowtowań i lepiej się plasował nawet od Michelin Primacy Alpin PA3 Więc myślę że został dokonany dobry zakup Proszę o komentarze do tego zakupy co inni użytkownicy innych marek opon użytkowanych na -przy passacie B6 i B7 myślą Pozdrawiam Forumowiczów
  6. o to byłoby proste a kiedy powinna się "inspekacja" zapalić czyli informować ile jest do wymiany oleju , czy ewentualnie jest możliwość że tak powiem podejrzenia czy podglądu , jaki jest stan do wymiany oleju ?
  7. Tak białe zegary oczywiście , a do tego zastanawiam się jeszcze czy ten rocznik ma tzw. DPF czy też nie jak i gdzie z czego to wyczytać ale to chyba zajde do innego tematu
  8. Szanowni przedmówcy , przeczytany ten temat inne tematy , a problem jest laiczny bo dla laika Zakupiony kilka dni temu passat rok 2010 ,kombi z kodem silnika CBAB , diesel 103 KW czyli 140 ps Prosze was jak zobaczyć ile km zostalo mi do wymiany oleju a następnie jak skasować inspekcje po wymianie oleju jak do tej pory odnalezone zostało że jest ustawione na 15500 km oraz na 567 dni czytam i czytam i nie wiem gdzie u mnie znjaduje sie przycisk z kluczykiem " czy jest to przycisk przy wejściu kluczyka do odpalenia pojazdu " ????????????? Prosze o wytłumaczenie jak dla laika a napewno i mi i wielu innym osobom przyda się taka mala instrukcja Wiem wiem wy jesteście starymi użytkownikami B6 a ja poczatkujacy użytkwnik naprawde nieweile wiem po przejściu z B5 FL na B6 aż na rok 2010
  9. Witam ponownie , czy ktoś z przedmówców podpowie które z rankingu wybrać model na zime Czy może z tych dwóch modeli które są wytłuszczone lepiej wybierac Proszę o swoje opinie oraz wskazania
  10. Proszę o radę co na zime byście wybrali jakie opony jakiej firmy i w jakim oznaczeniu http://www.sklepopon.com/opona-zimowa/kleber-krisalp-hp2-215-55-r16-97-h-xl-66111 Kleber KRISALP HP2 215/55 R16 Indeks nośności 97 (do 730kg na oponę) Indeks prędkościH (do 210km/h) XL opono wzmocniona (Extra Load = RF) czy może Continental CONTIWINTERCONTACT TS 830P 205/55 R16 205/55 R16 Indeks nośności 91 (do 615kg na oponę) Indeks prędkości H (do 210km/h) zimowe lub Kleber KRISALP HP2 215/55 R16 ndeks nośności 97 (do 730kg na oponę) Indeks prędkości H (do 210km/h zimowe ewntualnie fabrycznie zalecane i nie wzmacniane gdyż te wzmacniana są na wagę jeżeli dość dużo przewozimy wtedy chyba zakladamy wzmocnione " o ile dobrze myśle " Michelin ALPIN 5 205/55 R16 Rozmiar 205/55 R16 Indeks nośności 91 (do 615kg na oponę) Indeks prędkości H (do 210km/h) zimowe [TABLE] [TR] [TD]opona [/TD] [TD]cena (euro) [/TD] [TD]sucha [/TD] [TD]mokra [/TD] [TD]śnieg [/TD] [TD]lód[/TD] [TD]hałas [/TD] [TD]spalanie [/TD] [TD]zużycie [/TD] [TD]ocena [/TD] [/TR] [TR] [TD]Continental WinterContact TS830 [/TD] [TD]95-142 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]1,9 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]0,9 [/TD] [TD]szczególnie godna polecenia [/TD] [/TR] [TR] [TD]Goodyear UltraGrip 7+ [/TD] [TD]88-133 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]1,9 [/TD] [TD]2,2 [/TD] [TD]3,3 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]szczególnie godna polecenia [/TD] [/TR] [TR] [TD]Esa-Tecar Super Grip 7 [/TD] [TD]102 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,2 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]2,9 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]1,7 [/TD] [TD]szczególnie godna polecenia [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dunlop SP Wintersport 3D [/TD] [TD]92-140 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]2,1[/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]2,9 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]1,6 [/TD] [TD]szczególnie godna polecenia [/TD] [/TR] [TR] [TD]Hankook Icebear W440 [/TD] [TD]70-114 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]2,1 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]2,9 [/TD] [TD]szczególnie godna polecenia [/TD] [/TR] [TR] [TD]Michelin Primacy Alpin PA3 [/TD] [TD]98-152 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]2,9 [/TD] [TD]2,2 [/TD] [TD]0,5 [/TD] [TD]godna polecenia [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maloya Davos [/TD] [TD]67-95 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]2,0 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]3,1 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Vredestein Snowtrac 3 [/TD] [TD]84-131 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]2,1 [/TD] [TD]3,1 [/TD] [TD]3,6 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Yokohama W.drive [/TD] [TD]84-116 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]3,3 [/TD] [TD]2,1 [/TD] [TD]2,0 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Semperit Speed-Grip [/TD] [TD]85-131 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,2 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Uniroyal MS plus 66 [/TD] [TD]85-130 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,4[/TD] [TD]3,6 [/TD] [TD]3,1 [/TD] [TD]2,7 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Nokian WRg2 [/TD] [TD]85-119 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]3,1 [/TD] [TD]3,3 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]1,7 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kumho I’Zen KW23 [/TD] [TD]79-108 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]3,1 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]3,5 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Pirelli Winter 210 Sottozero 2 [/TD] [TD]89-141 [/TD] [TD]3,3 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]3,6 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]godna polecenia[/TD] [/TR] [TR] [TD]Avon Ice Touring ST [/TD] [TD]63-86[/TD] [TD]3,5 [/TD] [TD]2,2 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]2,9 [/TD] [TD]3,8 [/TD] [TD]dopuszczalna [/TD] [/TR] [TR] [TD]Firestone Winterhawk 2 [/TD] [TD]80-129 [/TD] [TD]2,6 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]3,7 [/TD] [TD]3,6 [/TD] [TD]2,9 [/TD] [TD]2,8 [/TD] [TD]1,5 [/TD] [TD]niepolecana [/TD] [/TR] [TR] [TD]Goodride SW602 [/TD] [TD]43-63 [/TD] [TD]4,6 [/TD] [TD]4,9 [/TD] [TD]2,3 [/TD] [TD]3,2 [/TD] [TD]2,5 [/TD] [TD]2,0 [/TD] [TD]3,1 [/TD] [TD]niepolecana[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kenda Polar Trax (KR19) [/TD] [TD]63 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]5,5 [/TD] [TD]3,0 [/TD] [TD]3,4 [/TD] [TD]3,9 [/TD] [TD]2,4 [/TD] [TD]2,2 [/TD] [TD]niepolecana[/TD] [/TR] [/TABLE]
  11. Dlaczego piszesz że 205x60x16 będzie taniej ? Oj chyba nie chociaż muszę sprawdzić w ceneo.pl A tak po za tym mam w dokumentach niemieckich właśnie 205/55/16 i tak zastanawia mnie skąd ten rozmiar 215/55/16 W XL , przecież to do prędkości aż do 270 /h a ten passat tyle nie osiąga? Chyba tak zrobie jak pisze @bartekpion " w zimę jeżdżę na 205/55R16 z indeksem 91H " Chodzi o to żeby były opony odpowiednie i to jest najważniejsze
  12. A jakie zamienne rozmiary można ząlożyć żeby nie bazować na 215/55/16 W XL ( dlaczego nie np. 205/55/16 V czy też H ) Jakie inne można , tak żeby nie ograniczać się tylko do jednego rozmiaru i jednej wielkości , przecież to tylko zimowe opony , a w dokumentach ma rozmiar 205/55/16 , szukam alternaty. Wszyscy wiedzą jak drogie są nowe opony te 215 to koszt około 400 zł za szt a te 205 to około 250 za opone zimową Jaki będzie efekt jak na zime założe rozmiar 205/55/16 czy nie będzie jechało auto jak należy , przecież nie będzie przekłamań na prędkości na liczniku . W zyciu są zawsze jakieś pozytywne strony i rozwiązania zawsze są dwa minimum tak mi się wydaje. Pewno że najlepszy rozmiar to 215/55/16 bo auto się trzyma stabilnie Ale w passacie B5 FL używane były koła letnie 16 cali 205/55/16 a zimowe były na kołach 15 cali w rozmiarze 195/65/15 i także auto poprawnie jechało a wręcz na zimowych kołach przy wyższym profilu na dziurach wpadając było lżej dla auta. Proszę przedmuwców i forumowiczów o wskazówki jakie rozmiary i jakie koła i opony można stosować w passacie B6 2010rok
  13. Witam przedmówców i wszelkich forumowiczów Mam pytanie jak najbardziej proste ale może i złożone. Zakupiony niedawno ( kilk dni temu dosłownie ) passat B6 rok 2010 kombi w dieslu 103 KW 140 PS ma aktualnie koła alu orginalne VW 16 cali a na nich opony 215/55/16 W XL ( dlaczego nie np. 205/55/16 V czy też H ) , czy może przedmówcy i forumowicze mnie jak to mówią lekko oświecą jakie zimowe opony mogę założyć na te alu w jakim rozmiarze i jakimi oznaczeniami aby było właściwie i odpowiednio , czy ewentualnie mogę założyć stalowe koła a jeżeli tak to jaki rozmiar jest wskazany i jaki jest możliwy ( czy można jak w poprzednim modelu B5 FL użyć tych samych śrób od alu felg do stalowych czy też nie jest to wskazane ) Ważną rzeczą czy też pytaniem jest to czy muszę i jest wskazane ustawiać coś na komputerze pokładowym , a tu mały dylemat gdyż komputer jest w języku niemieckim , a przy okazji czy można zmienić język na PL aczkolwiek w ustawieniach brak jest naszego PL . Wiem wiem zbyt wiele pytań jak na jedno pytanie ale tak to jest jak człowiek najpierw kupuje a póżniej się martwi co i jak zrobić żeby zrobić to i by było dobrze Proszę i jednocześnie dziękuję z góry za wszelkie wskazówki i podpowiedzi w tym temacie w tym moim pytaniu Wcześniej był u użytkowani pasat 1995 , 2000 , 2002 , 2004 i życie było proste a teraz komputer do kół komputer do ciśnienia a jako rozmiar opon i jakie mają mieć oznaczenia oto jest prawdziwy dylemat
  14. :halo i co było odpowiedzią :halo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności