Skocz do zawartości

Albi84

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Albi84

  • Urodziny 04.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam. Na BS11 widać że jednak sie poprawiło jeżeli chodzi o moc auta bo lepiej się zbiera. Dziś pojechałem zrobić jeszcze dynamiczne 03 z 11 i 08 z 10. Auto ładnie się zbierało przy pierwszym logu: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_175191.html ale gdy osiągnąłem ok 3700 obrotów lekko poczułem spadek mocy. Sprawdziłem i wyskoczył błąd: (00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference). Następnie skasowałem ten błąd i sprawdziłem BS11 i okazało się że ciśnienie znowu stało w miejscu przy ON OFF. Zrobiłem jeszcze raz 03 z 11 i nie wiem jakim sposobem logi mi same znikneły z dysku tak nagle wiec nie pokaże i tak samo 08 z 10. Ale wiem ze jak go robiełem to już słabo się zbierało. Po powrocie do domu sprawdziłem jeszcze raz BS11 i już było ok cieśnienie OFF 999 ON 1020.
  2. Dziś pojechałem do mechanika i sprawdziłem wakuometrem jakie jest podciśnienie z zaworu N75. Załączyłem vagiem 11BS i było 0 a następnie -0,55 i tak w kółko czyli zawór mam dobry. Sprawdziłem przy okazji EGR czy jest szczelny i jest ok. Pozostaje mi tylko sprawdzić gruche z sztangą i jak będzie ok to już pewne że turbo do czyszczenia.
  3. Rozumiem ze tu chodzi o logi dynamiczne? a wiecie jak najprosciej sciagnac turbinke przed blokiem bo chce ten zabieg zrobic przez weekend.
  4. W którym logu można stwierdzić że przepływka do wymiany? Bo już sam nie wiem czy turbo czy przepływka czy jedno i drugie.
  5. Zrobiłem jeszcze raz log BS 11: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_174426.html i jest troszkę wyższa wartość ciśnienia ale także się nie zmienia wiec podobna sytuacja. Nagrałem też filmik jak działa moja sztanga: Podciśnienia nie mogę sprawdzić bo nie mam wakuometra. Dodam że mam błędy w moduł komfortu: 1329 magistrala funkcji komfort w trybie awaryjnym brak osprzetu...odczytałem POLSKIM VAGIEM 4.9. No i pod nim są błędy: 931 siłownik zamka centralnego prawy tył -F223 nie autoryzowane - BŁAD SPORADYCZNY, Błąd: 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód - F220 nieprawidłowy sygnał, Błąd: 931 Siłownik zamka centralnego prawy tył - F223 nieprawidłowy sygnał. Wszystko skasowałem ale niestety błędu 1329 nie da się skasować. Ale ogólnie mam problem z drzwiami bo centralny działa jak sie przekreca kluczykiem oprócz prawych tylnich drzwi, ale z pilota kiedyś mi nagle przestał działać i nie działą do tej pory.
  6. Witam. pisałeś mi że prawdopodobnie turbo do czyszczenia i oczywiście sprawdzę ten zawór N75 i sztangę jak się rusza ale jeżeli ciśnienie wcale się nie zmienia w BS 11 to dlaczego w 11 dynamicznej ciśnienie sie zmienia od 1100 do 2500 prawie?
  7. Czy to pewne że mam turbo do czyszczenia? proszę o potwierdzenie, bo nie wiem czy mam się za to zabierać. Może tylko sztanga się zacina bo ciężko chodzi lub zawór N75 kiepsko działa i słabo ciągnie sztangę? Jutro sprawdzę wizualnie czy na BS 11 odpowiednio pracuje sztanga. Dzięki za wstępną diagnozę i proszę o sprawdzenie innych logów bo może coś jeszcze nie domaga.
  8. Witam. Udało mi się w końcu zrobić Logi statyczne i dynamiczne, które zamieszczam niżej. Dodam że w czasie robienia logów nie miałem żadnego błędu i żaden nie wyskoczył. Wcześniej zdarzało mi się kasować błąd 575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - on chyba wyskakiwał jak przy większej prędkości na 4-5 biegu chciałem wyprzedzać i nagle nie miał siły. Dodam również że mam ciągły błąd którego nie mogę skasować: 1329 - magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym i być może przez to mi przestał działać centralny i problem czasami z szybami. Ogólnie mam wrażenie że auto jest słabe na niższych obrotach na każdym biegu, wręcz problem mam z ruszeniem czasami bo mi potrafi zgasnąć. Ogólnie powoli się rozpędza, muszę więcej gazu dać by ruszyć a już nie wspomnę o sytuacjach jak jest gorączka na zewnątrz, bardzo powoli reaguje na gaz i po dodaniu gazu powoli wraca na biegu jałowym. Może to problem z kątem wtrysku jak mi rozrząd kiedyś wymieniali? bo rozrząd jest raczej dobrze założony bo sprawdzałem. Bardo proszę o sprawdzenie logów i ocenę mojej sytuacji z autem. Pozdrawiam Passat B5 AFN 1998r. Logi dynamiczne: Log 000: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173944.html Log 001: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173946.html Log 003: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173948.html Log 004: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173950.html Log 008: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173949.html Log 010: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173947.html Log 011: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173945.html Logi statyczne: Log 000: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173951.html Log 001: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173952.html Log 003: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173958.html Log 004: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173954.html Log 007: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173953.html Log 013: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173959.html Log 014: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173955.html Log 018: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173956.html Log 023: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173957.html BS: Log 000: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173960.html Log 003: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173963.html Log 004: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173961.html Log 011: http://vaglog.rtnet.pl/krzys-84_173962.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności