Skocz do zawartości

bmarek

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bmarek

  • Urodziny 06.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010
  1. Vtg warszawa opinia. Dla potomnych, u mnie nastawnik został wymieniony przez "fachowców" z VTG Warszawa po wymianie usłyszałem rozbrajającą wiadomość, że przez to że tak długo jeździłem z zepsutym nastawnikiem (w sumie jakieś 4 tyg.) to nie ma pewności że sie znowu check nie zaświeci (na pierwszej wizycie po zdiagnozowaniu problemu, pan specjalista przekazał mi info że śmiało mogę z tym jeździć). Dodam ze już wypowiadając te słowa pan specjalista wiedział że sie check zaświeci zaje**** podejście. Wypłaciłem 350 zł za samą wymianę, a na drugi dzień kontrolka wróciła. Do wymiany kolektor, oczywiście zadzwoniłem do VTG i powiedziałem co myśle bez chamstwa czy nie wiadomo jakich pretensji, prosiłem o pomoc w rozwiązaniu problemu i usłyszałem że coś postarają się zadziałać aby jakoś zmniejszyć koszty.... Oczywiście na tym sie zakończyło gratuluje panowie. W sumie zakupiłem nowy kolektor i wymieniłem ale już omijając z daleka powyższy serwis teraz mam spokój, szkoda tylko że w VTG dało d*** na całej linii i na dodatek zabrakło im wiedzy, bo inaczej to od razu trzeba było wymienić kolektor a nie dupkac się z nic nie znaczącym nastawnikiem. Wcześniej byłem ich klientem bo podnosiłem moc samochodu ale w tej chwili ich podejście mnie bardzo zawiodło, nie polecam nikomu jak do tej pory to robiłem ( 3 klientów mieli ode mnie więcej nie będzie). Ps. Żeby jeszcze w temacie było, jeśli komuś wywala błąd nastawnika to lepiej sprawdzić czy to on rzeczywiście jest problemem, bo to ze sie on zepsuł to wynik czegoś, np; że sie blokują klapki kolektora które stawiają opór, czego następstwem jest zepsucie nastawnika. Pozdrawia i życzę bezawaryjności
  2. u mnie wymieniono dzisiaj nastawnik kolektora, a dodatkowo dowiedziałem się że klapki w kolektorze i tak się blokują także ... zostałem wyruch.... na ponad 300 za robotę i dodatkowo poinformowany że to moja wina bo za długo zwlekałem z wymianą po pierwszej wizycie zostałem odesłany bo nie opłacało się mechanikowi wymieniać za 150 zł Oby sie check nie wyświetlił bo trza będzie wyciągać kolejny raz kolektor ale tym razem aby go wymienić w całości, a nie tylko "dupkać" się z nastawnikiem, który guzik zmienia PS. Agato czy masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w Bielsku Białej? ktoś kto działa sprawnie nie przeginając z absurdalnie długą realizacją wykonywanej pracy niekoniecznie za najniższe stawki raczej takie w adekwatnej cenie rynkowej. PPS przydałby się jeszcze jeden temat pt; "co dzisiaj sie popsuło w moim vw b6" :jupi co nie zmienia faktu, że i tak lubię ten samochód. W sobotę otrzyma solidne mycie, glinkowanie i cienką warstwę carnauby
  3. Witam, u mnie rownież pojawił się problem z nastawnikiem pozycji klapek, przebieg 90.000. Umówiłem się już na wymianę w przyszłym tygodniu i teraz mam do Was pytanie, z tego co się już zorientowałem to aby wymienić ten nastawnik trzeba zdemontować cały kolektor bo inaczej nie ma tam dojścia. pytanie: czy w takiej sytuacji wyczyścić gniazda i kolektor z nagromadzonego syfu? W jaki sposób zalegający nagar etc wpływa na silnik, osiągi i inne? Pytam przede wszystkim z powodu ceny wymiany tego ustrojstwa bez czyszczenia kolektora... i z - różnica 250zł Dzięki za zainteresowanie tematem
  4. PS. zauważyłem dzisiaj jeszcze jedno, że domykanie szyb z kluczyka od strony kierowcy również nie działa ... Otwieram szyby na pilocie i otwierają się wszystkie, następnie zamykam i wszystkie poza szybą kierowcy lecą do zamknięcia Chyba jednak z brudnym włącznikiem to nie to ... Ma ktoś jakiś inny pomysł ?
  5. No tak, prawa strona działa bez zarzutu. Czy może być to z tego że ostatnio po obfitym deszczu na dachu zebrało sie dużo wody, a ze jest solidnie nawoskowany to chlusneło mi wodą jak zawracałem na parkingu?? bo tak syfu czy brudu jako takiego to raczej tam nie chomikuje PS jak to wyczyścić jest jakiś prosty sposób bez rozbierania wszystkiego ??
  6. Czy może mi ktoś napisać jak przywrócić domyślne ustawienia otwierania szyb ale z wnętrza samochodu po naciśnięciu guzika. Do tej pory miałem tak że po pojedynczym naciśnięciu zamykania szyby kierowcy, szyba leciała do zamknięcia automatycznie. W ubiegłym tygodniu zauważyłem, że coś przestało to funkcjonować jak należy. Próbowałem 3-krotnego zamykania i otwierania szyby na włączonym zapłonie, ale jedynie co się poprawiło to otwieranie szyby do końca po pojedynczym naciśnięciu - jak chcę zamknąć to muszę przytrzymać guzik aż szyba dojdzie do końca... :\ PS> nie zauważyłem żeby podczas zamykania szyb coś się zacinało albo wydawało jakieś nienaturalne dźwięki. z góry dzięki
  7. na rdzę jest jeszcze środek dinitrol rc 900. w poprzednim samochodzie miałem problem z łapami mocujacymi siedzenia do podłogi, rdza pojawiła sie na praktycznie wszystkich. wystarczyło trochę to oczyścić szczotka i zaaplikować sprayem po całości. W początkowej fazie miejsce zrobiło się fioletowe a po kilkunastu godzinach czarne. z zewnątrz rdza się nie powiększała ale pewnie i tak trzeba by było to wykonać ponownie po jakimś czasie.
  8. Witam, ja na zarysowania lakieru oraz wszelkiego rodzaju hologramy na lakierze używam środka meguiars ultimate compound. Trochę kosztuje ale daje super efekty. Ewentualnie coś delikatniejszego - meguiars swirl x. Na całość nakładam wosk i wygląda super.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności