Skocz do zawartości

blade88brd

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O blade88brd

  • Urodziny 08.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    anglia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Nikt nie robi w okolicy pomiarów kompresji. Tacy są angielscy specjaliści. Zamówię na ebayu własny zegarek i wtedy dowiemy się co go boli. Rozumiem że podłącza się go poprzez otwór po świecy zarowej?
  2. 023 http://vaglog.pl/log_218056.html 013 http://vaglog.pl/log_218058.html To są efekty zastosowania lm 2666 Oraz poprawiłem styki na konektorach. Są widoczne jakieś efekty? Z mojego odczucia jedynie pedał gazu stał się bardziej wrażliwy.
  3. http://www.ebay.co.uk/itm/221617872989 panowie ten preparat się nada? Nie mogę znaleźć z końcówką 2666.
  4. Narazie odpuszczam wszelkiego rodzaju chiptuning. Zamiast wydać pieniądze na mapę lepiej doprowadzić auto perfekcji. Co do 1 pompowtrysku Wina leży bezpośrednio w nim czy są inne czynniki wpływające na jego zła pracę?
  5. W weekend zabiorę się za ten ogranicznik. Może mi ktoś jeszcze doradzić czy stan moich pompowtrysków jest na tyle dobry aby zrobić małą ingerencję w mapę silnika. Ile koni mógłbym uznać za bezpieczne dla tego silnika?
  6. Nie orientujesz się czy będę musiał wkręcić czy wykręcić ogranicznik?
  7. Niech ktoś mi powie od jakich obrotow silnika powinno nastąpić dołdowanie. Mam wrażenie, że w moim przypadku coś mu nie pozwala osiągnąć doładowania,dusi się. Dopiero po przekroczeniu 2500 obrotow siedzenie ucieka mi spod d...py:)
  8. 013 http://vaglog.pl/log_216705.html http://vaglog.pl/log_216704.html 023 http://vaglog.pl/log_216703.html logi o które prosiłeś Z tym olejem ponad stan przejechałem jakieś 15 km.. Była to droga od mechanika do domu.Na miejscu zorientowałem się że jest go zbyt dużo. Zlałem dobry litr, teraz jest wszystko ok . Stan między wyznaczonymi punktami.
  9. Poprawiłem log z grupy 004 teraz otwiera się bez przeszkód. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ,ale turbo było 3 miesiące temu wymieniane na nowe po regeneracji. Podczas tej operacji wymieniony został również olej silnikowy. Mechanik wlał mi wtedy litr oleju ponad stan. Ma to może jakiś wpływ z zapieczonymi kierownicami w turbinie?
  10. 004 http://vaglog.pl/log_216665.html 011 http://vaglog.pl/log_216667.html To udało mi się osiagnać. Zauważyłem znaczna poprawę podczas przyspieszania, lecz wzrosło spalanie do 0.8 l/h na biegu jałowym. Jaka może być tego przyczyna?
  11. Zabieram się do pracy. Mam nadzieję że jeszcze dziś uda mi się wstawić nowe logi.
  12. Jeżeli zajdzie potrzeba jestem w stanie wykonać więcej logów.
  13. Proszę o analizę logów, brak mocy. dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_216524.html 001 http://vaglog.pl/log_216525.html 013 http://vaglog.pl/log_216532.html 011 http://vaglog.pl/log_216531.html 010 http://vaglog.pl/log_216530.html 008 http://vaglog.pl/log_216529.html 004 http://vaglog.pl/log_216528.html 003 http://vaglog.pl/log_216527.html 002 http://vaglog.pl/log_216526.html - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam, że podczas opuszczania pedału gazy słychać dziwny dźwięk wychodzący z sisilnika. Dźwięk przypomina dźwięk pracującego odkurzacza. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności