Skocz do zawartości

galazy1981

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O galazy1981

  • Urodziny 15.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam Proszę o ocenę logów 003,008,010,011 w celu określenia stanu przepływomierza. Auto od 3 biegu nie wciska w siedzenie jak to było wcześniej.Zauważyłem teź, że przy puszczaniu gazu tak jak by troszkę przyspieszało zaś przy gazowaniu na wyzszych biegach samochód zachowuje się jak wóz z węglem(wyje i powoli przyspiesza, ale nie wciska w siedzenie jak kiedyś).Wydaje mi się, że spalanie tez troszkę wzrosło. - - - - - aktualizacja - - - - - 3.doc - - - - - aktualizacja - - - - - 8.doc - - - - - aktualizacja - - - - - 10.doc - - - - - aktualizacja - - - - - 11.doc - - - - - aktualizacja - - - - - dziękuje za ewentualna pomoc i pozdrawiam
  2. Witam Auto słabnie i nie przyspiesza jak dawniej. Główny podejrzany to przepływomierz, bo wszystko inne sprawdzone. Zrobiłem logi dynamiczne w grupie 003 i 008. Niestety nie umiem czytać z tych tabelek. Proszę aby ktoś z kolegów się wypowiedział na podstawie tych logów czy przepływka do wymiany. Autko to passat 1.9tdi 131KM 2001r silnik AVF. Samochód ma zmieniony program na 177KM. Za każda sugestię będę wdzięczny. pozdrawiam 003: Friday,14,August,2015,20:02:31 038 906 019 EP ,,1.9l R4 EDC 0000SG 1442, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1701,850.0,793.8,4.8,,,,,,,,,, ,0.46,1827,850.0,1048.6,4.8,,,,,,,,,, ,0.93,1995,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,1.40,2184,850.0,1087.8,4.8,,,,,,,,,, ,1.87,2373,850.0,1048.6,4.8,,,,,,,,,, ,2.33,2520,850.0,1097.6,4.8,,,,,,,,,, ,2.81,2688,850.0,1146.6,4.8,,,,,,,,,, ,3.28,2877,850.0,1146.6,4.8,,,,,,,,,, ,3.76,3066,850.0,1117.2,4.8,,,,,,,,,, ,4.25,3255,850.0,1073.1,4.8,,,,,,,,,, ,4.73,3402,850.0,1063.3,4.8,,,,,,,,,, ,5.21,3570,850.0,1043.7,4.8,,,,,,,,,, ,5.70,3717,850.0,1033.9,4.8,,,,,,,,,, ,6.18,3864,850.0,999.6,4.8,,,,,,,,,, ,6.66,3990,850.0,984.9,4.8,,,,,,,,,, ,7.13,4095,850.0,965.3,4.8,,,,,,,,,, ,7.62,4200,850.0,945.7,4.8,,,,,,,,,, ,8.10,4305,850.0,935.9,4.8,,,,,,,,,, ,8.58,4410,850.0,891.8,4.8,,,,,,,,,, ,9.07,4494,850.0,872.2,4.8,,,,,,,,,, ,9.55,4578,850.0,857.5,4.8,,,,,,,,,, ,69.05,861,250.0,245.0,58.6,,,,,,,,,, ,69.51,819,250.0,249.9,58.6,,,,,,,,,, ,69.98,819,260.0,245.0,57.0,,,,,,,,,, ,70.44,819,255.0,254.8,57.0,,,,,,,,,, ,70.91,819,255.0,254.8,57.4,,,,,,,,,, ,71.38,819,255.0,245.0,57.8,,,,,,,,,, ,71.85,819,250.0,245.0,57.4,,,,,,,,,, ,72.32,819,255.0,254.8,57.4,,,,,,,,,, ,72.78,819,255.0,249.9,56.2,,,,,,,,,, ,73.25,819,255.0,245.0,56.2,,,,,,,,,, ,73.72,819,255.0,254.8,55.8,,,,,,,,,, ,74.20,819,255.0,254.8,55.4,,,,,,,,,, ,74.68,819,255.0,245.0,55.4,,,,,,,,,, ,75.16,819,255.0,249.9,55.0,,,,,,,,,, ,75.63,819,255.0,245.0,53.8,,,,,,,,,, ,76.12,819,260.0,249.9,54.2,,,,,,,,,, ,76.60,819,255.0,245.0,54.2,,,,,,,,,, ,77.08,819,260.0,249.9,53.8,,,,,,,,,, ,77.57,819,260.0,254.8,54.2,,,,,,,,,, ,78.05,819,255.0,245.0,54.6,,,,,,,,,, ,78.53,819,260.0,264.6,54.6,,,,,,,,,, 003 i 008: Friday,14,August,2015,20:05:20 038 906 019 EP ,,1.9l R4 EDC 0000SG 1442, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,,,, ,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,2850-3150,65-70,47-51,47-60,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,, ,0.49,2016,850.0,1244.6,4.8,0.01,1827,61.2,70.0,60.4,,,,, ,1.45,2373,850.0,1082.9,4.8,0.97,2184,70.0,70.0,65.1,,,,, ,2.43,2730,850.0,1166.2,4.8,1.95,2541,70.0,67.8,68.1,,,,, ,3.39,3087,850.0,1082.9,4.8,2.91,2919,70.0,66.4,69.2,,,,, ,4.35,3402,850.0,1048.6,4.8,3.87,3255,70.0,64.8,69.2,,,,, ,5.29,3696,850.0,1038.8,4.8,4.83,3549,70.0,63.7,68.1,,,,, ,6.27,3654,850.0,524.3,4.8,5.77,3675,4.7,62.9,45.0,,,,, ,7.25,3486,485.0,543.9,4.8,6.77,3591,0.0,63.4,26.6,,,,, ,8.21,3297,335.0,519.4,4.8,7.73,3402,0.0,64.2,26.1,,,,, ,9.17,3108,320.0,499.8,4.8,8.69,3192,0.0,65.3,25.3,,,,, ,10.17,2835,295.0,485.1,4.8,9.67,3003,0.0,66.2,24.4,,,,,
  3. Objawy jak u kolegów. Wymieniony czujnik ciśnienia na rurze do kolektora dolotowego i po problemie Koszt 150zł oryginał. Warto było. Auto jak nowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności