Skocz do zawartości

danielxxx

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O danielxxx

  • Urodziny 01.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    hrubieszow

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Słuchaj to ty sie produkujesz bo robisz mi wykłady nie na temat . Mi tylko chodzi o odpalanie ponizej 5 st C a tam zadna dawka nie jest ograniczona przez obroty czy to jest w 1z czy afn /agr. Guzik mnie obchodzi odpalanie na cieplym . mapy startowe znam dokladnie i nie bede o tym dyskutował bo to jest zbyt proste . A po drugie to pomylily ci sie osoby/nicki jaki Krzynio????? Nie znam , po co wypisywac takie bzdury na forum. Koniec tematu dzisiaj ponizej 0 odpalił juz lepiej .Sam sobie juz na poczatku odpowiedziałem , kolega banshee tez ma racje
  2. wszystko sie zgadza , tylko ze po zmianie tłoczka czy sałej pompy z 10 na 11mm to powinno palic czy zimny czy ciepły z połobrotu. Nie wazne czy to zdrowe czy nie , zawzsze mozna to zmniejszyc wmapie. Szcczegolnie zimny musi bo dawka w mapie nie jest ograniczana obrotami. Troche denerwujacy jest fakt ze stary 1z w golfie 3 z pompa 11 poskładana z 983 i 988 oraz 1z pali zaj.....scie czy zimny czy cieply a ten sztrucel w golfe 4 juz nie. Zobacze co bedzie jak przyjda mrozy , ewentualnie skoryguje dawke rozruchowa , sprawdze kąt , załoze ori zaworek cisnienia.
  3. trzeba by mechanicznie ustawic kat wtrysku jeszcze Do ok 8st c pali od strzała , a ponizej juz robi obrót , zatelepie sie i posci chmurke . taka jakby za mało paliwa , ale jak zdjołem czujnik temp to było nieznacznie lepiej , a powinien poscic batorego odpalił tez nieznacznie lepiej . pzyspieszyłem tez kąt i nic to nie dało zupelnie . Na zapowitrzane nie wyglada . tylko albo zły kat albo za mało paliwa . Z tyłu kolor spalin jasno siwy gryzacy. Rok temu na ori pompie agr palił od strzała tylko telepał sekunde. Znowu powyzej temp 8 st pali az za mocno czuc takie szapniecie. Swiece sprawne , prad dochodzi
  4. kat zmienieniony na 55 i dalej musi około jednego obrotu zakrecic . czyli to nie to . Sprawdze jeszcze swiece choc były mieniane niezbyt dawno ok 3 lata temu.
  5. tak , ale przewaznie polecacie zmienic na nurniki od 107 J czyli 028 . Te 043 z 983 maja mniejsze otworki od asv/ 988 i to jest na plus , ale czy maja taka sama budowe i twardosc sprezyny jak ahh lub asv? W jednej pompie juz takie mam w 1z i wymiata super kreci sie jak turbo beznyna. W gofie 4 zas zmieniałem w 11 te nurniki ale nie skorygowałem dawki z tego co pamietam i efekt był kiepski. sagon napisz mi tylko zmieniac czy nie ? Mam jeszcze taki problemik ze na pompie 988 pali idealnie do temperatury ok 8st pnizej juz musi obrót zakrecic , nie tak jak to w ori agr . jest to raczej kwestia kata wtrysku mam tłoczek 032 i kąt na 45 w bs i wiecej nie chce ustawiac bo sie dyamiczny podnosi. mysle ze przez ten tłok odczyt na vagu jest zawyzony , i w rzeczywistosci kąt mechanicznie jest za pozny i przez to gorzej pali ponizej 5 stopni c mam podniesione cisnienie do 13 bar . Zastanawiam sie nad wiekszy zworkiem przelewowym . Działał juz ktos w tym temacie?
  6. witam jezdze na pompie z reni 988 i nurniki 470 czy 047 nie pamietam . Czy warto zmienic na nurniki z mniejszym otworkiem 042/043 z 983?
  7. jesli to do mnie to pisze o grzebaniu w mapie n46 po całosci czyli to co kolega wczesniej pisał małe srednie i duze obciazenia. Pisze jak byk.
  8. Da rade to zrobic bez problemu , robiłem kiedys u siebie na starej pompie 1z tylko w innym celu. Tylko teraz czasami dostaje czkawki i chodzi na 3 cylindry przy minimalnym obciazeniu na 1 biegu. Podmeiłem juz wtrysk sterujacy i pompe na 11 i troche lepiej , ale chyba cos w kompie zmapa n46 , zbytnio mi to nie przeszkadza i olewam temat. Dawke mam ok 5mg
  9. czesc dalej walcze z ta pompa Juz ktorys raz z koleji wyjałem ta pompe co chodzi dobrze ale ma troche luzu na wałku , wyjołem z niej sekcje i fale i włozyłem do innego korpusu 983 do tego ciensz podkładka 2,3 mm zamiast 2,4 co była w tej z luzem na wałku. nastawnik zmieniony na ori z agr tak samo n108 i timing 028. Efekt taki ze auto takie mao zrywne i dawka zamiast 5mg to jest 3,8mg ale i tak jest zamulone nie mieli kolami na 2 biegu. Nie wysterowało kata , ale podbiłem cisnienie do 14 bar na 4000obr i juz ok , troszke zrobiło sie zwawsze ale i tak nie jest to co wczeniej. Takze juz nie wiem przełozyłem prawie wszystkie czesczostał tylko korpus rolki i inny nastawnik tłoczek. Musze jeszcze zmierzyc połozenie tłoka , Innej mozliwosci nie ma cisnienie na wolnych ok7 bar po podbiciu , ale nie wielo to wplyneło na moc tylko zniklo dymienie. Nastawnik jest słabszy bo z agr , ale i tak powinno byc wieksze kopniecie. Brakuje tego dołu do 3000obr.
  10. dzieki kolego , założe tylko narazie mam troche innej wazniejszej roboty . Wczesniej troche byłem nadgorliwy i dałem za duże myslałem , ze bedzie lepiej , bo wiecej paliwa bedzie tlok wypychac , a paliwo tez jest sciśliwe ,jednak wybrałem zły sposob>
  11. tez tak wnioskuje tylko mam 2,3 najciensze i takie włoze . Narazie zona jezdzi do pracy i nie chce mi zostawic auta. Wczoraj pomierzyłem wystawanie toczków i jeszcze porownam na tej co jezdzi w aucie. W drugiej golfinie 1z pozmieniałem duzo gratów krpus z innej głowiczka tez fala i tłoczek z 1z i tam na 3 biegu mieli kołami. Widocznie przesczep sie udał mierzyłem kilka razy cisnienie w pompach i na wolnych zawsze chyba było cos ok 6 bar. nawet po podbiciu. wydaje mi sie ze tylko da sie te duze podbic , no mozliwe ze i 6 bar leciutko podskoczy. Chyba zeby pozmieiac przelewy . Jak złoze ta pompe podbije jeszcze to cisnienie bo teraz pokazywało 11 bar przy 4000obr troche mało chyba, ale na razie nie chce juz mieszac
  12. obudowa przestawiacza w normie , w tych obu korpusach co na nich kepska moc. Na piewszym korpusiekat był regulowany , ale efekt taki jakby brakowało paliwa z dołu , moze te zagrube podsadzenie przysłania jakos otworek ktorym napełnia sie tłoczek . Na to mogło sie złozyc to ze mniej wytarty korpus rolki , fala tez poszła de 110 troche lepsza i podsadzenie wyzsze o 0,05mm. Najlepiej by było zmierzyc wystawanie tłoczka w zamontowanej pompie i porównac .
  13. Jakis czas temu załozyłem pompe 988 zmieniłem tylko fale i super to jezdziło , ale teraz chciałem zmienic korpus bo troche podtarty był i załozyłem cały korpus wraz z pompa wstepna , tłoczek tiingu 028 , fale de 110 troche jakby mniej schodzona oraz o 0.05 grubsza podkładke podsadzenia było 2.4 a 2.45 poszła . Głowiczka jest z pierwszej pompy co miała moc. I efekt taki ze auto zamulone , nie ma mocy z dołu, na gorze podobnie albo gorzej. Nastawnik ten sam co wczesniej , Kat wysterowao ok. na drugi dzien wziołem jeszcze inny korpus ale efakt podobny , oraz doszedł problem z kątem bo dochodzi tylko do 11 stopni. za pierwszym razem zamieniłem jeszcse zaworki cisnienia , ale nic to nie dało. Mierzyłem tez cisnienie na wolnych ok 6 bar przy 4000 ok 11bar Na innej pompie 11 cisnienie tez jest takie samo i jezdzi dobrze , tylko tak jakby szybciej narastało do 11 bar. Na wolnych obie pompy w 004 bs wysterowywały do 8.1 stopnia nie pamietam tylko wysterowania. Druga pompa miała problmy z katem mozlwe ze słaba pompa wstepna , ale pierwsza powinna działac , Czy moze problem robic ze było troche wyzsze posadzenie i mniej wytarte gniazdo w fali, roznica mogła wyjsc ze 0,1 mm wiecej dopchany był tłok do głowiczki. ?? za pierwszym razem zieniłem tez nurniki na 042 . ale pozniej znowu wsadziłem te ori z 10 tki 470 , roznica nieznaczna na korzysc tych ori. Dawka paliwa na tej mocnej pmpie była ok 5,8 mg , a po przerobce na inny korpus spadła na 3,5 zeby miała podobna moc , na nastepnym korpuse tez ok 3,8 mg . Efekt taki ze silnik przymulony , jakos tak dziwie cicho pracuje i brakje kopa 2000-2500onr mam jeszcze ori korpus z 110 tdi do niego wpakuje te wszystkie graty zmniejsze minimalnie podsadzenie. Wszystki pompy paliy idalnie Co mozee byc?
  14. Jezdziłem na tłoczku 988 i dobrze wysterowywało do 17 stopni , tylko miało problemy z opoznianiem troche za mało , ale to nie przeszkadzało mi to bardzo , ciekawi mnie jaki tłoczek jest w 983 , a nie mam tych uszczelek metalowych zeby pozniej po złozeniu nie ciekło - - - - - aktualizacja - - - - - juz wiem sagon pisał ze 988 ma tłoczek 32 , a 983 -52 . a jaki jest orginalnie w 1,9 tdi ? Wychodzi ze 52 ma wiekszy przeplyw ale niech sie ktos obeznany wypowie? Mogłbys kolego serek sprawdzic nr na swoim tłoczku? i jakiej on jest pompy?
  15. dzieki a czy tłoczek przestawiacza z reni 983 bedzie własciwie pracował w 1,9 tdi sekcja 11. Jaki ma numer? Czy lepiej zmienic na tłoczek 988?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności