Skocz do zawartości

volciu

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O volciu

  • Urodziny 09.11.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. nie podłaczaj na pin 6 napięcie +12 v i napisz jaki efekt
  2. volciu

    błędy 18074 i 18265

    Jako że co chwila ktos piszę na PW co bylo przyczyną więc odgrzeje kotleta ... Więc tak zamaist wydać na nowy PD kupiłem spray do styków za 15 zł i browarka Sciagamy pokrywę tak aby mieć dostęp do wszystkich PD, wyciągmy wtyczki i psik, psik dodatkowo doginamy styki w kostakch tak aby kontakt był jak najlepszy i po wszystkim składamy wszystko do kupy U mnie pomogło , jak juz sie tam dostałem poprawiłem wszystkie styki na wszystkich PD nie tylko na pierwszej której dotyczył problem. Jak do tej pory, a mineło juz 3 lata jest :kciuki
  3. volciu

    Instalka fejsu na usb

    Wszystkie sterowniki dostepne sa na stronie producenta chipsetu czyli tu http://ftdichip.com/FTDrivers.htm rodzaj chipsetu znajdziesz jak otworzysz fejsa taka mała czarna kostka z napisem FTDI a pod nim FT .... prawdopodobnie FT232BL do wyboru do koloru pod jaki tylko system będziesz chciał to dla potomnych, a ty kolego sprawdź meila rgds
  4. potrzebujesz kabelka w odpowiedniej wersji Nie napisałes o jakie auto dokładnie Ci chodzi więc cięzko wywnisokować czy będzie Ci potrzebny aż HEX-CAN. Wiele podstawowych rzeczy jesteś w stanie zrobić kabelkiem z allegro i Vag comem w wersji 4,09 lub nawet 3.11 jeśli natomiast jakieś nowsze auta z grupy VAG to jak najbardziej wersja VAG COM HEX CAN 704.1
  5. nie da się a tak w ogóle to po co Ci taka dokładność jak te wskazania są dość teoretyczne ... ostatnio w którymś z pism moto był artykuł o tym ile można przejechać na baku po tym jak komp nam 0 pokazuje i ...... rekordzista ponad 100 zrobił producenci w ten sposób zabezpieczają nas przed nami samymi tak abyśmy do końca wachy z baku nie wyjeździli
  6. i o to mi chodziło thx rgds Marcin
  7. Witam Panowie mam pytanko czy ramka ta co jest dookoła klimatronika w wersji gdy klimatronik jest o góry jest taka sama jak w przypadku kosza 2 Din gdy jest u dołu ??? Niestety rozstałem się ze swoją firmową nawigacją w sposób "niezaplanowany" i miałem troszkę szkód. Niestety zanim pomyślałem wywaliłem połamaną ramkę od klimatronika, bo przeciez mam drugą i ..... niestety ta druga jest od wersji gdy klimatronik jest na górze i niby pasuje ale za głeboko wpada pod skosem przez co lipnie wygląda. Nie wiem teraz czy jest inna ramka czy cos jeszcze jest połmane przez co wychodzi taka lipa. Może ktoś ma numerk tej rameczki w wersji od kosza 2 Din ??? Będe wdzięczny . pzdr. Marcin
  8. nie ruszałem domykania szyb z pilota.... odkręce to co zakręciłem i zobaczymy ... pozdr. Marcin nie wiem co było nie tak przekodowałem go na 00067 adaptację odkręciłem i zrobiłem ponownie i tym razem jest
  9. Jako że wczoraj czau nie miałem dopiero dziś go przekodowałem . Łyknął koda jak świeżą bułeczkę i ..... błąd 1044 nie powraca ale za to pojawiły się dwa kolejne 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-00 - No Communications 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-00 - No Communications wiem co błedy oznaczają ale mam pytanko te moduły tam są czy też w wersji z tylko przednimi szybami podnoszonymi elektrycznie tych modułów w tylnych drzwiach nie ma ???
  10. Vag w wersji 311.2 jutro postaram się przekodować go na 00257 i dam znać czy zakończyło się wszystko sukcesem pzdr Marcin
  11. Witam Ostatnio przeprowadziłem adaptację modułu komfortu (sygnał dźwiękowy przy odblokowaniu, auto ryglowanie i ustawiłem auto alarm na pozostałe kraje Europejskie). Ogólnie wszystko działa jak nalezy z tym że mam błąd 01044 - Moduł niepoprawnie zakodowany Niestety nie wiem czy bład ten był wcześniej czy pojawił się po adaptacji . Jakie mogą być tego przyczyny skoro zmieniłem tylko to co wyżej ??? Moduł zakodowany jest na 00067. Nie wiem czy nie powinno być 2 zamiast trzeciego zera - zgodnie z tym co znalazłem w faq - mam tylko przednie szyby podnoszone elektrycznie . Jakieś sugestie ???
  12. jedyna i sprawdzona metoda odkręcenia to klucz pneumatyczny... demotujesz alternator, specjalny klucz do odkręcenia w kieszeń, i idziesz do Henia z pobliskiego punktu wulkanizacji u którego 2 razy do roku przekładasz kapcie w swoim pasku, klucz pneumatyczny+lewe obroty+ alternator = sprzegiełko w garści... nie trzeba nic blokować z dokręceniem nie ma takich problemów jak z odkręceniem innych metod nie polecam... u mnie w 100 % sie sprawdziło
  13. tylko skąd samozapłon w silniku ??? samozapłon miałem w poprzednim autku jakmi nie domykał elektrozaworów od gazu i mimo wyłaczenia silnika zaciągał jeszcze gaz z przewodów... ale jak nie masz gazu
  14. dokładnie trzeba było pisemko wystosować lub nawet zagadać w serwisie ... poprzednio jak miałem Skodzine to w miesiąc po gwarancji padły słynne mikrostyki w zamku kierowcy , (auto serwisowane) ... pojechalem do serwisu zagadałem- wysłali zapytanie do SAP (nic niemusiałem pisać ) i miałem wymiane zamka gratis
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności