Skocz do zawartości

jarooo112

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarooo112

  • Urodziny 18.03.1945

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarooo112
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Znajomy opowiadał kiedyś, że będąc na rybach zatrzasnął kluczyki w B5 FL Kombi. Myk na otwarcie miał taki, że wystarczyło odkręcić lampkę oświetlenia rejestracji i paluchem chwycić za cięgno z siłownika do zamka pokrywy bagażnika. Nie wiem czy tak jest w rzeczywistości, bo jeszcze nie miałem sytuacji z brakiem możliwości otwarcia, ale warto spróbować Mam nadzieję, że po tym wpisie nie wzrośnie ilość skradzionych B5
  2. Zacznij od wyczyszczenia"miedziano-czarnych drucików". Miedz gdy się utlenia to ciemnieje. Najlepiej będzie gdy sprawdzisz napięcie na przewodach, a nie na pinach. Zdarza się, że nie dochodzi do pinów z powodu korozji przewodu tuż przed samą kostką(złączem). Znając życie, gdybyś naciął lekko przewód zobaczysz, że jest on czarny. Oznacza to, że woda dostała się do niego. Wymieniasz wówczas przewód od miejsca w którym miedz jest właściwego koloru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności