Skocz do zawartości

konkas1987

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konkas1987

  • Urodziny 11.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Już sprawdzałem w różnym zakresie obrotów. Max wartość to 60.
  2. Z tymi Bipami jest różnie bo niektóre źródła podają, że do 60 jest w miarę dobrze. Poza tym pompki były niby sprawdzane i na nowo regulowane dawki w tym serwisie ( mam na to wydruki). Gniazdo głowicy jedynie na 1 cylindrze mogło by dawać jakieś podejrzenia tylko, że nie mam ku temu pewności. Kupno dobrej głowicy to jest koszt co najmniej 1000 zł a co jeśli się znowu okaże, że to nic nie zmieniło... Gdyby była pewność bo warto by było się w to bawić.
  3. Odgrzeję trochę temat. Mam problem z wibracjami występującymi przy przyśpieszaniu na 4 i 5 biegu w zakresie obrotów od 2100 do 2300/min co przekłada się na predkości ok 100-120 km/h. Auto ma nową oryginalną turbinę Garetta, wymieniona dwumasę, sprawdzone pompowtryski na stole probierczym w Diesel Serwis Mazanek, wymieniony 1 pompowtrysk na regenerowany w w/w serwisie. Pompki są prawidłowo ustawione i wyregulowana dawka paliwa. Zamontowane jest nowe uszelnienie pompek i nowe wtyczki. Poduszki silnika są ok. Nawet wymieniałem już całe półosie z nowymi przegubami zewnętrznymi i używanymi wewnętrzynymi. Sprawdzone jest wiele podzespołów a przyczyna nadal nie rozwiązana. Dodam, że parametry w vcds są w normie. Dawki w granicach 0.5, bipy 1 cyl 56 2 cyl 36 3 cyl 24 4 cyl 35. Kanał 18 same zera. Silnik jest po chipie w Compsporcie. Aktualny przebieg około 340 tys. 15 tys był robiony rozrząd. Macie jakieś propozycje czego szukać dalej?
  4. Właśnie jest pewien problem i nie wiem skąd się on wziął. Mianowicie w gruszce od turbiny było dość dużo oleju od strony króćca od podciśnienia co powodowało, że bardzo ciężko chodziła. Po rozebraniu i przeczyszczeniu wszystkiego sztanga zaczęła nieco lepiej pracować. Co do N75 nie ma żadnego błędu więc chyba jest ok.
  5. Proszę o pomoc w ocenie logów grupy 11 1)Statyczne A) bloki pomiarowe http://vaglog.rtnet.pl/redindian_156103.html B) nastawy podstawowe http://vaglog.rtnet.pl/redindian_156105.html 2) Dynamiczne A) jazda 1500-4000 obrotów 3 bieg http://vaglog.rtnet.pl/redindian_156106.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności