Skocz do zawartości

Supert

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Supert

  • Urodziny 09.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. dzięki za odp. Wiesz co, nie zależy mi na żadnym nakręcaniu się ani nikogo i nie twierdzę, że akcja powoduje jakiekolwiek problemy ( podałem dpf tylko jako przykład ), a pytam z czystej ciekawości Natomiast: zarówno niezależni dziennikarze jak i nikt inny przez lata nie zauważyli jak vw dymał miliony właścicieli samochodów. Nie wchodzę w polemikę jak bardzo i na jaka skale ( zapewne 99/100 osób tak naprawę ma w nosie ile cząstek i czego wydala ich samochód) ale fakt jest faktem. Zgodzę się, ze vw raczej teraz tą akcję zrobi możliwie najlepiej ale, jako że mówimy o milionach samochodów to podejrzewam, że również chcą to zrobić w miarę "tanio", więc tak naprawdę mamy jedynie wgrany soft. I właśnie dlatego zapytałem, bo na chłopski rozum wydaje mi się niemożliwe żeby tak po prostu softem samochód stał się bardziej eko - oczywiście mogę sie mylić. Jak robimy chipa to "wysilamy" podzespoły w silniku w zamian za większą moc czy korzystniejszy rozkład momentu, jak inny program ekonomiczny, to pewnie spadnie nam moc ale też i spalanie. A o tym właśnie nigdzie w internecie nie znalazłem informacji..
  2. Poczytałem trochę na temat tej akcji i sam już nie wiem. Podstawowa rzecz która mnie nie przekonuje to to, że silnik który został zaprojektowany, obliczony i zbudowany, ma swoje konkrente parametry pracy ( pomijam resztę - ukl. wydechowy itd). I teraz, jak samym oprogramowaniem Vw chce zrobić, aby silnik był bardziej ekologiczny...? Gdyby dołożyli jakieś podzespoły ( np. dodają gdzieś filtr i robia lekkiego "chipa" który skompensuję utratę tych załóżmy 5km ) to rozumiem. Ale samym softem? Wg mniee musi się to odbyć kosztem czegoś - np. częstsze wypalanie dpf (czyli jak rozumiem szybsze zużycie - częstsze wymiany), spadek mocy albo inne. Zwłaszcza, że z tego co wiem to nie jest to usterka fabryczna, gdzie wystarczy jakaś poprawka tylko próba zrobienia z tego samego silnika nagle - magicznie badziej ekologicznego. Ale jeżeli reszta parametrów: moc, spalanie, temp. pracy itd ma być taka sama... Moja druga wątpliwość to jeżeli hipotetycznie - odbije się to szybszym zużyciu jakiegoś podzespołu w silniku ( w koncu teraz pomimo wymaganych parametrów musi być bardziej eko ) i po 2 latach padnie coś, co miało by paść po 3 albo 4 to podejrzewam, że nawet nie będzie nawet możliwości tego wykazać. I trzecia, a raczej pytanie z ciekawości - czy jeżeli wykonamy tą akcje serwisową, to będzie później możliwość w razie czego dochodzić swoich praw w związku z aferą czy może Vw uzna, ze już pokrył swoje zobowiązanie wobec nas tą naprawą i ew. bonem ? Jeżeli gdzieś się mylę to poprawiajcie
  3. Proszę o pomoc: mam czerwone zegary, kierownice multifunkcyjną, navi rns 510. Chciałbym doposażyć go w zestaw głośnomówiący premium i mam dwa pytania: - jaki moduł wybrać żeby wszystko działało? Zwłaszcza chodzi mi o androidy, bo jest w tej chwili tak wiele rodzajów modułów, a ceny są tak rozbieżne, że mam problem. Na forum jest wiele o tym, ale posty są nieraz sprzed kilku lat i nie wiem czy tamtejsze info są nadal aktualne - czy poza wiązką, modułem i mikrofonem jest coś jeszcze potrzebne do samodzielnego montażu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności