![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
venti79
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O venti79
- Urodziny 14.05.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
zamosc
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
"to teraz ile pali skoro masz 1-1,5 l więcej niż poprzednio?" Wcześniej w granicach 6, a teraz jakieś 7.5l/100km przy raczej spokojnej jeżdzie do 110/h "Może wcześniej miałeś ustawioną synchronizację >+ , a teraz masz na 0.0 lub i dlatego FIS pokazuje więcej." Na zgaszonym pokazuje mi 0.0 CF, a na zapalonym -2,2 CF, co to może oznaczać i czy coś z tym można zrobić (niestety moja wiedza na temat VAGa nie jest specjalnie zaawansowana delikatnie mówiąc ), czy po prostu nie ruszac bo tylko zmienily sie wskazania komputera, a spalanie zostało po staremu?
-
U mnie to samo, wczoraj odebrałem paska po wymianie rozrządu i pali wiecej o jakieś 1 do 1,5l/100km, nawet na jałowym jak się rozgrzeje było 0,3 - 0,4l/h a po wymianie 0,7l/h. Co to może być, ktoś wcześniej pisał że w PD nie można przestawić rozrządu bo wogóle nie odpali??? Na VAGu nie pokazuje błędów.
-
Wymiana termostatu 1.9 TDI AFN (fotostory)
venti79 odpowiedział emge → na temat → Poradniki i instrukcje
Właśnie jestem po wymianie termostatu, kupiłem na allegro z ASO Rzeszów oryginał VW Audi - 90zł z przesyłką. Dzięki kolego emge za super opis, jak i post eusso był mi pomocny (też mam AVF-a). U mnie były małe schody bo nie odłączyłem plastikowego króćca od węża gumowego i przy manewrach z oringiem i termostatem delikatnie zsunął mi sie oring i tak go skręciłem (nie widziałem że sie zsunął- słabe oświetlenie). Efekt tego taki że po zalaniu płynem za chwilę cały płyn miałem na ziemi. Sytuację uratował pobliski sklep z częściami do ciągników, 1,50 nowy oring tym razem już zakladany bardzo uważnie i jak na razie, po jednym dniu zero ubytku płynu. Przed wymianą temperatura na wskaźniku jakieś 75 stopni, po podłączeniu do kompa 71 stopni. Po wymianie równe 90 na wskaźniku, do kompa jeszcze nie podłączałem. Ogólnie trochę cieplej w środku i spalanie na razie tylko z odczytu z komputera o jakieś 0,5L/100km mniejsze