Skocz do zawartości

gery3

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gery3

  • Urodziny 12.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Nie reklamuje Lotosa poniewaz jeszcze mu daleko do innych koncernow jedank czy kupujemy mobila czy castrola czy inny trzeba wiedziec ze baza wlasnie w nich jest olej z gdanska roznia sie tylko skladem chem dodatkow zastosowanych w nich
  2. WItam. Tak do wiadomosci wszystkich kolega wymienil kilka marek jednak to tylko sa naklejki firm co te oleje rozlewaja i sprzedaja co jest w srodku?.......... W srodku znajdziemy olej z naszej rafinerii w Gdansku:)) Dokladnie jest 3 producentow tzw bazy olelowej jedno z nich jest Lotos Gdansk aby bylo ciekawiel dwie linie do napleniania oleju castrol sa tez na tereni owej rafinerii. Wim co pisze poniewaz mialem okazje przez ponad 5 lat pracowac w tym zakladzie. Wiec naklejka butelka to tylko marketing niestety, tak samo jak niby ze oleje z DE sa lepsze, a tu jest wielki blad do oleju na rynek niemiecki stosuje sie mniej dodatkow myjacych niz w przypadku oleju na rosje. dlatego tez jest taka roznica w cenie mniej dodatkow olej bedzie tanszy.
  3. Skrzynia GGB 1,9 tdi ( AWX, AVG, AFN inne)przebieg okolo 30000km ( po kapitalnym remoncie) gw. info PW
  4. Panowie odp jest jedna chinska pompa wody:) aby sprawdzic czy pompa jest org czy podrobka chinska wystarczy pasek zalozyc na kolo pompy dokladnie wokol calego obwodu, jesli bedzie pasowal idealnie do ostatniego zeba jest ok jesli na 3/4 ostatnich zebach nie wchodzi dokladnie w zeby podroba.Oczywiscie nowa pompa i nowy pasek rozrzadu. Wiadomo czym skonczy sie dluzsza jazda na takiej chinskiej pompie;/ Inaczej ciezko je rozpoznac poniewaz sa identyczne z org wiem z doswiadczenia tyg 5 rorzadow robie w firmie wiec zawsze przy dostawie czesci sprawdzam jakie pompy dostawca nam przywozi, 80% to chinole. Co do pomp firmy SKF mam zle doswiadczenia, nawet firma Contitech we wlasnych zestawach ma pompy firmy Ruville.
  5. @zima18 nie wprowadzaj w bladz kolegow poniewaz mozna wylaczyc w module komfortu ten alarm odpowniednio kodujac ten modul. Sam osobiscie ostatnio zaraz po zakupie aktywowalem ten alarm bo byl nie aktywny
  6. w VCDS wchodzisz w inspekcja serwisowa vag zapewne ma podobnie i tam bedziesz mogl odczytac dane podaj odczyt z vag jakima kat wtrysku nie pamitam dokladnie ktora grupa w PD ale ktores z piewszych tam powino byc -6 do 6 powino byc -3,5 do -4 ta wartosc jest stala, jesli jakis mechanik robi rozrzad na blokadach to zapewne zapomnial ze w PD tez sie ustawia kat kolem na walku rozrzadu. Przy org pasku i ustawieniu tylko na blokadach wychodzi na 0 wiec trzeba go cofnac troszke
  7. skoro wymieniles swiece sprwadz czy idzie zasilanie na nie odlacz jedna z nich podepnij np. zarowka w miejsce jednej swiecy, wypnij wtyczke z czujnika temp aby uzyskac max czas grzania zarowka ma swiecic. za sterowanie odpowiada tez przekaznik 219 znajduje sie w tym miejscu
  8. stawiam ze uszczelki na pompkach sa do wymiany (znany temat) do tego pewnie jak jest duzy przebieg bedzie trzeba tulejowac gniazda w glowicy po wyjeciu pompek bedzie widac czy sa progi, Nie raz same nowe oringi zalatwiaja sprawe jednak jak sa duze progi w gniazdach trzeba regenerowac glowice:/ Na slasku taka usluge oferuje firma Polok. Na twoim miejscu wymienilbym te oringi nie sa drogie, mozna zrobic to samemu po wymienie nie zapomnij o regulalacji mechanicznej pompek. Przy wscisnietym wtryskiwaczu luzujesz kontre delikatnie dokrecasz srube regulacyjna do oporu nastepnie luzujesz o 180 stopni dokrecasz kontre i tak dla kazdego wtrysku niektore zrodla podaja 215 stopni jedak ja robie wszystkie na 180 i jest git.
  9. Poszukuje skrzyni DGW do 1,9 tdi AFN 4Montion <= nieaktualne Zamiennik skrzyni DGW 4x4 to skrzynia EEP 4x4 to tak dla potomnosci
  10. WItam. Dzis po wczorajszym zaslepieniu zaworu EGR i przysiepieszeniu zaplonu do 65 odaplil rano po okolo 8 obrotach walem choc bylo w miare cieplo bo +4 to jeszcze nigdy wczesniej tak szybko nie zapalil. znalazlem ten watek http://forum.vw-passat.pl/threads/17048-1-9-TDI-110-AFN-przestawiony-rozrzad i chyba mam rozwiazanie bo faktycznie kolo pasowe sie kolysze jak silnik chodzi
  11. witam. Pierscienie byly wymienione bo bral olej a szczelina byla taka ze wrona by przeleciala, wrtyski wczoraj sparwdzone sa idealne dawki juz sparwdzane kilkakrotnie.Sprzet diagnostyczny jakim dysponuje VCDS 12.x.x , VAS 5052, VAS 5051B oraz stary podczciwy ATAL z soft dla vw To auio ma tyko problem na zimno jak jest tylko lekko cieple pali w miare dobrze, popa zostala wymieniona poniewaz po weryfikacji u specjalisty koszt naprawy mijal sie z celem (po prostu nadawala sie na zlom) Kolega berthtml widze ma podobny przypadek
  12. witam opisane tu przyklady sa znane i dosc proste do usuniecia 1. zacieta kierownica w turbinie 2. uszkodzona gruszka kierownicy 3. brak podcisnienia ad 1. wymontowac gruszke ( uwaga na taki maly seger mocujacy latwo zgubic ciezko zdobyc) z drutu okolo 4-5 mm zrobic sobie z jednej strony oczko tak aby pasowalo w miejsce polaczenia gruszki wturbinie i ryszac do mom az poczujecie ze dzwignia nie ma wyczuwalnego zaciecia. ad.2 nie da sie zregenerowac wymiana na nowa koszt okolo 300zl ad 3 sparwdzic wszelkie wezyki( kuny je lubia nadgrysc) sparwdzic wyjscie (kruciec) z pompy wakum czy nie jest luzne ( bardzo czesto w wersjach bez pompek) sparwdzic popmpka podcisnieniowa szczelnosc gruszki turbiny oraz zaworu egr 99% przypadkow spadku mocy jest wlasnie tym spowodowane , komputer czesto lapie blad #przekroczona gorna lub dolna granica doladowania#.
  13. Witam ponownie. Auto nadal jest uziemone jak nawet jest 0 stopni aby go odpalic mozna zakrecic akumulator, dodam zostalo sparwdzone sprezanie wszedzie 25 , wymieniona pompa wtryskowa, sprawdzone wtryski. skonczyly juz mi sie pomysly. objawy krecenia to silnik chodzi jakby na 2 cyl (kopci niespalonym paliwem) nie reaguje na nic po ponownej probie to samo po 4/5 pusci czarnego baka i wskakuje na normalna prace.
  14. na nia tez stawiam ale dziwne ze jak tylko jest troche cieplej lub silnik jest nawet lekko cieply pali na dotyk i ma wigor nawet dymka nie pusci . Jak pisal przedmowca czujniki sparwdzone wszecie byly realne temp. zastanawiam sie czy nie szwankuje nastawnik dawki poniewaz zatanawiajace jest to dlugie krecenie i w pewnym mom jakby cos sie odblokowalo silnik odpala chodzi rowno jedna na poczatku walnie dyma jakby byl zalany ropa.
  15. do wszystkich co moga pomoc. Pacjet Passat B5 1,9 TDI 90KM AHU, problem nie odpali jak jest ponizej +5 stopni. A teraz do rzeczy:) odpalenie teogo auta w zimne mrozne dni graniczy z cudem praktycznie mozna wycheltac nowke akumulator i nic sie nie dzieje az tu nagle lup i zaskakuje , nie raz tzreba ze 2 min krecic aby zapalil. Jak jest tylko troche cieply pali na dotyk. teraz co juz zostalo w nim zrobione aby nie bylo ze sparwdz to czy tamto. Na poczatek sprezanie wymieniono pierscienie , uszczelki glowicy glowica sparwdzona, swiece i uklad zarzenia sparwny, filtr paliwa nowy zaworki zwrotne sparwne, rozrzad nowy kat ustawiony,odczyty z vag jak odpali dawka 3,45mg dawka podczas odpalania przy -8 stopni 44,82 mg na zimnym na letnim jak juz dobrze palil byla 22,56mg. Zaczyna brakowac mi pomyslow co moze byc tego nie palenia na zimnym silniku zostala jeszcze pomapa lub nastawnik. Ma ktos jakas fachowa rade? Auto kumpla i juz naprawde nie wiem co dale w nim robic bo poszlo w remonty juz mase kasy;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności