Skocz do zawartości

Neozorro

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Neozorro

  • Urodziny 06.04.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jasło

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Dzięki za odpowiedz, ale moim skromnym zdaniem te 3 przewody są trochę za cienkie jak na zasilanie świec żarowych podgrzewacza płynu. rozciąłem trochę otulinę w której są kable i okazało się że 2 cienkie przewody idą w lewo a trzeci z nich w prawo. Zmierzyłem też ten czarny gruby przewód który się upalił i okazało się że idzie on do świec żarowych w komorach silnika. Niestety przewody tak się nagrzały że stopiła się też gdzieniegdzie izolacja na innych sąsiednich przewodach. Niestety nie widzę żadnego miejsca gdzie można by przyłączyć ten przewód ciśnieniowy? Może był on podłączony do tej czarnej skrzynki która się spaliła? Tak też zrobię. Dzięki za radę.
  2. Witam serdecznie kolegów. Jest to mój pierwszy post na tym forum więc powiem trochę o sobie ze jestem z wykształcenia elektronikiem, co prawdą bardziej telewizyjnym niż samochodowym, ale myślę że w takich sprawach dam sobie radę. Mam taki sam problem jak opisany powyżej. Wczoraj wieczorem było poniżej zera i zaparowała mi szyba tylna. Nie wiem czy ma to związek ze sprawą czy nie? Włączyłem na chwilę jej ogrzewanie, ale po chwili wyłączyłem. Czułem że coś jakby śmierdzi, ale myślałem że ten swąd to nie pochodzi z mojego samochodu. W pewnym momencie silnik na sekundę zamarł ale dalej zaskoczył i po kilku sekundach ( na moje szczęście już w bramie do mojego domu) zgasł. Kolejne próby jego uruchomienia zakończyły się niepowodzeniem. Wepchałem samochód go garażu i po otwarciu maski zobaczyłem (opisaną w powyższym poście) całkowicie spaloną czarną skrzynkę. To co z niej zostało przedstawia poniższe zdjęcie. Jak widać spaliła się całkowicie izolacja na przewodach grubym i trzech cienkich. Zauważyłem też przewód który najprawdopodobniej był też przyczepiony do tej skrzynki, który idzie chyba do układu chłodzenia? zdjęcie poniżej. Zaznaczyłem go czerwonym kolorem. W związku z tym mam następujące pytania: 1. Jak fachowo nazywa się ta część która uległa spaleniu? 2. Czy bez niej jest możliwe uruchomienie samochodu? - może uda się dojechać do mechanika? 3. Czy mogę gdzieś znaleźć schemat od tej instalacji? 4. 3 cienkie kabelki które były podłączone za pomocą wtyczki do tej skrzynki podejrzewam ze idą do jakiegoś sterownika? Gdzie mogę znaleźć ten sterownik? Opisujesz podobny przypadek do mojego. Nie widzę jednak nigdzie takiego przekaźnika? Pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności