Skocz do zawartości

shalvan

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shalvan

  • Urodziny 11.11.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. ok tak też uczynię i dam znać jak wyszło.
  2. jeszcze jedno pytanko, jak już będę próbował naciągać pasek to od razu go wymienić na nowy? i z jaką siłą go naciągnąć? gdzieś czytałem że 25Nm to taki standard, czy po prostu naciągać tak daleko aż przestanie piszczeć ? Z góry dzięki za info
  3. ok dzięki za wsparcie, sprawdzę ten pasek może dziś się uda. Pozdrawiam
  4. dobra więc skupię się na sprzęgiełku orientujesz się może jaki może być koszt takiego sprzęgła? jak tego szukać? bo w intercarsie niczego takiego nie znalazłem. Rozumiem że reszta z tego co napisałem nie jest prawdopodobna? Jak miała by wyglądać naprawa tz. demontaż przodu potem kompresora itd? czy muszę spuszczać czynnik?
  5. wiem że kompresor byłe regenerowany przez poprzedniego właściciela, mam całą fakturę z tego zabiegu, zastanawiam się tylko kiedy to było robione bo aktualnie mnie pamięć zawodzi a papiery mam w domu. Pytanie jeszcze 1 czy gdyby padało sprzęgiełko to tak dobrze by się kręciło przy wyłączonej klimie? nie powinno się też wtedy blokować?
  6. Witam wszystkich na samym początku muszę przeprosić bo nie miałem mocy żeby przeczytać temat do końca zaciąłem się na ok 25 stronie. Mój problem z klima (climatronic a autko jak w opisie) jest następujący. Mam ten samochód już rok w zeszłe lato jeździłem na klimie i było ok. Przez zimę jeździłem na econ, z początkiem sezonu letniego tego roku zacząłem odpalać klimę ale... słabo chłodziła no to pojechałem na nabicie i od tamtego czasu dmucha wręcz świetnie czasem tylko jak długo jej używam to potrafi zrobić coś takiego jak bym włączył na chwilę obieg zamknięty a potem znów tak jak było ( ustawienie auto), to mi nie przeszkadza bardziej jednak martwi mnie to że zaczął mi piszczeć pasek od klimy. Zacząłem się temu przyglądać tak więc jak mam ustawione econ albo off pasek klimy jak i jej koło pasowe kręci się elegancko bez żadnych zacięć czy coś, natomiast jak włączę klimę czy to na auto czy na LO elektromagnes złapie koło zaczyna się ono przycinać, wtedy pasek się po nim ślizga i siłą rzeczy piszczy. Prosił bym o diagnozę bo nie mogę się doczytać konkretów czy jest to sam w sobie pasek, czy jest on słabo napięty i wystarczy go napiąć, czy jest to samo łożysko sprzęgła klimy czy też zatarty agregat, czy też może nabili mi zbyt dużo czynnika ( bo problem pojawił się kilka dni po nabiciu). Wielkie dzięki za wszelkie info.
  7. Wszystkie filtry wymieniłem 2k km temu łącznie z paliwa. N75 działa bez zarzutu podciśnienia może uda mi się sprawdzić w weekend, bo dopiero wtedy będę miał dostęp do manometru. Jeśli już o manometrze mowa gdzie ewentualnie mogę znaleźć jakieś foto gdzie się dokładnie wpiąć? wiem że będę musiał robić to przez trójnik. A co do przepływki to została wymieniona zaraz po zakupie auta o czym już pisałem
  8. Witam wszystkich, Mam Passata B5 (3BG) 2001 / 1.9 TDI / 130 KM / PD / AVF Mam podobny problem z szarpaniem, mianowicie czasem się zdarza że podczas przyśpieszania samochód szarpie w przedziale 1400-1600 obr. (są to 2, 3 max. 4 bardzo krótkie szarpnięcia jak gdyby na moment było za mało paliwa) nie ważne na którym biegu. Dodatkowo na każdym biegu w przedziale obrotów 1800-2000 są odczuwalne wibracje nie są one bardzo silne ale są. Co więcej gdy np chcę bardziej dynamicznie ruszyć z pod świateł wcisnę mocniej pedał gazu to auto z początku wydaje się przymulone tj, z obrotów biegu jałowego do ok 1300 potem jest już ok. Autko mam od ok roku ostatnio tj. w zeszłą sobotę wyczyściłem EGR oraz kolektor dolotowy. W sterowniku silnika nigdy nie było żadnych błędów. Gdy go kupiłem mój mechanik wymienił przepływkę bo była padnięta. Sprawdzałem autko VAGiem i jeśli chodzi o pompowtryski to wszystko wygląda wręcz idealnie ( sprawdzone na postoju przy rozgrzanym silniku na 3000 obr/min ) BIPy dla wszystkich pompek mieszczą się w granicy normy jeden z nich ma ok -23 i to jest najwięcej ile mam. jeśli chodzi o EGR też działa dobrze. Sprawdzałem także N75 w basic settings to także wygląda dobrze. Jeśli chodzi o elektrozawory na pompkach to też wszystko w normie. Jedyne błędy jakie mam to w module komfortu dotyczą one przerwy w obwodzie monitoringu wnętrza i "doziemienia" zamka tylnych drzwi, żaden z nich nie ma wpływu na powyższy problem. Mogę porobić logi statyczne, BS oraz dynamiczne i je tu zamieścić, prosił bym tylko o napisanie których konkretnie parametrów, bloków czy robić to blok po bloku czy robić np 2 do 3 bloków na raz. ( wiem że przez prędkość transmisji lepiej robić pojedynczo ). Jeśli chodzi o Dwumasę to działa w miarę ok przy ruszaniu autem nie szarpie ale wiem że już niedługo czeka mnie wymiana. Dodam jeszcze że wymieniłem (już dość dawno ) czujnik temperatury cieczy chłodzącej na oryginał z ASO oraz termostat również oryginał z ASO. czytałem bardzo dużo na różnych forach odnośnie tego problemu i wiem że diagnozy są różne od przepływki, przez dwumasę aż po pompowtryski a nawet i sterownik silnika. Ludzie piszą o doginaniu konektorów w PD ale z reguły wcześniej pojawia się jakiś błąd czego u mnie nie ma i nie było. Bardzo proszę o pomoc
  9. te 100.000 to dolny próg przy ugięciu 40% a właśnie tyle bym uzyskał z w/w sprężynami. Górny próg to 200.000 cykli ale to wszystko teoria. Oczywiście że temperatura będzie miała na to wpływ, co mogę powiedzieć, napisać więcej nie spróbuję nie będę wiedział bardziej mnie martwi czy wystarczy 13mm "skok" i siła prawie 300N (dla jednej sprężyny) czy też będzie to zbyt mało żeby uniosło klapę.
  10. możliwe że tak choć teoretycznie powinny wytrzymać około 100.000 cykli no ale różnie bywa. Poza tym biorąc pod uwagę ich cenę i prostotę montażu chyba zaryzykuję na razie właśnie z nimi a co będzie potem tylko czas pokaże
  11. Witam, Będę zamawiał sprężyny żeby zrobić coś podobnego jak kolega wyżej pokazał. Najpierw jednak muszą do mnie dojść siłowniki (sprężyny gazowe) bo ori się już skończyły Moi znajomi zakładają takie sprężyny (oczywiście indywidualnie dobrane) do swoich samochodów co prawda do kombi ale może i do sedana się uda. Będę zamawiał sprężyny ze strony: http://www.obrobkaplastyczna.pl/sprezyny/sprezyny-spiralne-tloczznikowe/iso-10243-seria-v-zielona.html tam właśnie zamawiali moi znajomi. Jak na razie zastanawiam się nad sprężyną V16-032 Może ktoś już coś takiego wykonał? Jeśli jednak nie to będę pierwszy (chyba ) Napiszę jak już wszystko do mnie dojdzie dodam jeszcze że sprężyny z tej firmy są bardzo tanie kolega za dużo większe ( do mondeo ) płacił 20 zł więc takie małe powinny być sporo tańsze, okaże się jak dostanę odpowiedź na maila z zapytaniem ofertowym z w/w firmy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności