Skocz do zawartości

Mariuszg

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mariuszg

  • Urodziny 07.07.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Dzięki będę dalej obserwował. Zbadam jeszcze jaką mam zawartość popiołu w PDFe.
  2. Mam passata ale w benzynie brak problemów (no może jeden spalanie) Mój problem dotyczy drugiego auta Skody Octavii 2.0 140 km CR CFHC. Długo szukałem i nic nie znalazłem w temacie ON w oleju. Ta sama jednostka napędowa i podobna elektronika - pozwoliłem sobie tutaj opisać problem. Oleju przybywa mi jakieś 0,5 - 0,8 na 4000 km. (jak przybędzie mi połowę miarki na bagnecie wymieniam olej) U mnie dopalanie zaczyna się przy rozgrzanym silniku i objawia się wzrostem obrotów z 800 na 1000 oraz znaczącym wzrostem zadymienia z tyłu (przy zatrzymaniu się na światłach ruszeniu i zmiany biegu na dwójkę nawet przy delikatnym posługiwaniu się gazem z tyłu masakra po prostu siwy tym - aż obciach. Jeżdżę praktycznie wyłącznie po mieście natomiast jeżeli wyczuję rozpoczęcie cyklu dopalanie jak tylko mam możliwość staram się przejechać te 10km na trójce 2500 obr. Jeżeli uda mi się to zrealizować to okres do uruchomienia kolejnego oczyszczania to około 4 dni czyli jakieś 200 - 300 km. Jeśli nie to z następnym uruchomienie zaczyna od nowa. Po przeczytaniu jednak waszych wątków podejdę do tematu wymiany pompy vacum . "Kombinuję" że to zbyt dużo oleju które mogły by przeniknąć przez pierścienie zgarniające i uszczelniające.Może jest po prostu tak że pompa przepuszcza więcej oleju na zimnym silniku - jak się rozgrzeje to się bardziej uszczelnia stąd objaw że jak więcej po mieście (zimne starty)tym więcej ropy w oleju.Niedługo czeka mnie trasa około1000 km sprawdzę dokładnie temat i jeszcze raz się wypowiem. Wcześniej koledzy pisali że wymienią pompę i napiszą..... nie napisali pozajednym kolegą dzięki k0b3. A zapomniałbym jeszcze że co jakiś czas EGR łapie błąd i silnik wchodzi w tryb awaryjny - ponowne uruchomienie przywraca wszystko do normy. (prrzez 4 000 km zdażyło się 4 razy) Czy ktoś miał podobne objawy ( poza kolegą Kob3) i wymiana pompy wacum załatwiła temat ??? ---------- Dodano o 13:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:34 ---------- Dodam jeszcze że podczas trybu oczyszczania DPFa poza wzrostem obrotów i zadymieniem w silniku pojawia się dodatkowy odgłos jakby głośno pracująca pompa (taki dodatkowy świst)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności