Skocz do zawartości

lelas20

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lelas20

  • Urodziny 19.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kodzalin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Halo Panowie zerknie ktoś?
  2. Teraz może lepiej: http://vaglogi.pl/log-003_008_S1695.html http://vaglogi.pl/log-011_GfuS6h.html
  3. Witam.Jestem nowy i mam prośbę o analizę logów.Paska posiadam 2 lata i wszystko wydaje mi się ok.Ale strzeżonego...:) LOG-01-003-008-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  4. Też mi sie jakoś dużo wydawało tak jakby ten manometr oszukiwał o 3 bary kupił to gdzies w biedronce czy innym dyskoncie.Najważniejsze że pokazało identycznie na Każdym cylindrze.Logi oczywiście na PB a wgrupie 32 w pierszym polu pokazywało od -0,8 do 1,5 a w drugim cały czas rosło do 25 i SRU blad mieszanki.Po ostatnich logach pokazalo tez 17584/P1176/004470 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached Czyli wali mi paliwem za katalizatorem. Z tego co zauważyłem to nawet na jałowym pokazuje wtrysk powyżej 4 ms. Jutro jeszcze odepne przepływke i zobacze co pokaże. Juz mi rece z tym autem opadaja!
  5. Witam pomownie. Dv jeszcze nie wymieniłęm. Pojezdzilem na bezynie i dalej błąd że mieszanka uboga. Dzisiaj pojechałem do kolegi mechanika sprawdzić cisnienie paliwa. przed wymianą dojeżdżając do niego zrobiłem log: http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_150303.html Przed sprawdzeniem wymieniłem filtr paliwa(zaczynając od żeczy najtańszych) Ciśnienie mierzyliśmy nie wiem czy poprawnie przyrządem do mierzenia ciś. w cylindrach na wejściu do listwy po przekręceniu stacyjki pokazało 7 bar. Sprawdzaliśmy tez ciśnienie na cylindrach wszędzie okolo 16 bar. Odkręciłem też wąż na wejściu do kolektora ssącego i był olejowy nalot a nawet zrobiła sie kropelka to nie jest chyba normalne,turbina puszcza ale oleju od zmiany nie dolewałem a z zrobiłem juz ze 2000 km. i jest stan. po wymianie filtra na powrocie zrobilem log: http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_150301.html tu normalna jazda: http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_150300.html Pytanie czy moge tak jeżdzić bo auto ogólnie pracuje OK czy może powoli uśmiercam silnik?
  6. Dziękuję Panowie Wyłączam narazie gaz,kupie DV dam znać. Pozdrawiam.
  7. Witam panów. Porobiłem logi o które prosiliście przyznam się że wyszły niespecjalnie bo musiałem sie spieszyć (bateria i moja prosta nie taka prosta:) Wykasowałem błąd oczywiście odpalam brak ssania pompa SAI nie pracuje nawet zgasł po nagrzaniu OK 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Dynamiczne pedał w podłodze dopiero od około 2500 rpm żeby nie redukował: Grupy: 002,020,115 lpg - http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149902.html Grupy: 002,020,115pb - http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149907.html Grupy: 002,033,118 lpg- http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149903.html Grupy: 002,033,118 pb- http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149906.html Normalna jazda: Grupy: 030,031,032 pb - http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149900.html Grupy: 002,031,032 lpg- http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149901.html Grupy:lpg 002,033 - http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149904.html Grupy: pb 002,033 - http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149905.html Podczas jazdy na LPG przy 5000 rpm czułem przerywanie. Czy możliwe jest że gazownik zle ustawił mape albo sie rozjechała? Moje podzespoły gazowe: sterowanie:KME NEVO-4 wielozawór:tomasetto Reduktor:KME SILVER Wtryski Valtek niebieskie Przewody:6 mm Zawór odcinający:Valtek Wcześniej miałem podobnie w Accordzie i było OK. Pozdrawiam/
  8. Starałem sie robić na 3 ale mi zredukował.No wiec teraz zrobie na trzecim ale do 3 tys obrotow nie dam na maksa bo bedzie redukowal. Dziekuje pozdrawiam.
  9. Dziekuje Panowie. Czyi jednak ANB i tego bede sie trezymal:)Troche jestem pocieszony że nie mam jakies 1500pln do wydania:). Tak sobie myśle,że wśród tych wszystkich spraw to nie wymieniłem filtra powietrza.Może jest zawalony,silnik nie ma powietrza i komputer sie ratuje wydłużając wtrysk paliwa? sonde kupilem taka: http://www.skapiec.pl/site/cat/4035/comp/6883158 O gratach gazowych napisze jutro bo juz mi Żonka zrzędzi:)a logi zrobie dopiero w poniedzialek bo pracuje jutro i w niedziele. Dodam jeszcze raz że jest to automat czyli na drugim biegu czy trzecim bo opinii jest kilka? Pozdrawiam i dziekuje koledzy i prosze zajrzyjci do mnnie w poniedzialek.
  10. Witam. Dziękuję za szybką odpowiedz.Przepraszam rok 99. No więc jest tak że w ksiażce mam ANB a na głowicy po zdjęciu osłony wygrawerowane AEB.Auto kupiłem do rejestracji i znalazłem Niemca byłego właściciela który powiedział że coś ze smarowaniem było nie tak i silnik KAPUT. Pomyślałem więc że ktoś zmienił silnik.A może tylko głowice. Już sam nie wiem.Chyba że jest inna opcja,bo wymieniłem też odme bo byla cała pęknięta więc może ktoś mu wcisną że silnik umarł.Dziwna Historia. Nie załamuj mnie kolego że wydałem 3 stówki na marne,przecież kilka razy miałem błąd sondy i znajomy też miał takie objawy jak mu padła,palił też więcej.Odpalał normalnie tylko mocno kulał zanim się trochę nie nagrzał. Dodam jeszcze że w temacie jestem absolutnie ZIELONY tylko tyle co sie na forach naczytałem.Auto nawet sie zbiera ale skoro mówisz że słabo Turbina dmucha to chciałbym zobaczyć jak powinno się zbierać Jeśli chodzi o wtrysk i turbne to jak jest zle w skali od 1 do 10.10 to bardzo zle,pytam bo troszeczke sie spłukalem(oleje,rozrżąd,rejestracja,LPG itp.) i najbliższe inwestycje troszke sie przeciągną. Logi na PB Proszę o pomoc bo Autko super.Bardzo dziękuję za fachową odpowiedz kolego Grucha
  11. Witam. Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem 1.8 T .Założyłem LPG.Ostatnio wymieniłem sonde bo cieżko palił z rana i wywalało błąd sondy i 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17544 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1136 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Obydwa błędy wskazują na ubogą mieszankę.Po wymianie sondy dalej co 50 km wywala 17536. Zrobiłem Logi proszę o analizę dodam że jest to automat i jak depnę to zawsze mi zrzuca na drugi bieg ale może da sie coś z tego odczytać.Z góry dziękuje. http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149442.html http://vaglog.rtnet.pl/lelas20_149443.html Mam jeszcze jeden problem a mianowicie poniżej 7 stopni nie mam ssania ani pompa SAI sie nie włącza.Powyżej normalnie obroty 1200 suszarka dmucha poniżej odrazu 900 i czasem nie reaguje na gaz a nawet czasami go przydlawi. Pozdrawiam i dziekuje. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności