ReD
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ReD
- Urodziny 27.11.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Opole Lubelskie
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1999
-
Dokładnie tak było przelewało gazem na niskich i mapy bp się waliły.
-
JAk pojeździłem na benzynie to znacznie się poprawiło i jak robiłem logi to przymulania praktycznie nie było http://vaglog.rtnet.pl/log_169571.html tutaj stare logi wtedy objaw był bardzo odczuwalny
-
Nieraz wywala 00561 Zaślepiłem gruby przewód przy filtrze i na odmie i pompowałem powietrze do dolotu nie uciekało nigdzie NGK PFR6Q podmieniałem wtryski bp, lpg wymieniane na nowe jakieś 10000 km temu razem z parownikiem Parownik KME RED Wtryski reg fasty sterownik kme diego3g Osiąga i trzyma termostat wymieniany 2 miesiące temu dynamiczne 2+7 http://vaglog.rtnet.pl/log_187916.html dynamiczne 2 + 13 http://vaglog.rtnet.pl/log_187917.html normalna jazda 2 + 7 http://vaglog.rtnet.pl/log_187918.html Grupa 8 na jałowym http://vaglog.rtnet.pl/log_187919.html
-
bp http://vaglog.rtnet.pl/log_187897.html lpg http://vaglog.rtnet.pl/log_187898.html
-
Dałem dwa logi dla porównania na lpg jedzie równo nie szarpie, objaw szarpania jest na bp może nie szarpanie tylko falowanie w przyśpieszaniu, nie ciągnie równo, tak jakby momentami coś trzymało auto, objaw jest w zakresie od 1500 do ok 3000 tyś. Szczelność sprawdzona, świece nowe, wtryski podmieniałem bez zmian, regulator ciśnienia zmieniany, pompa paliwa zmieniona, filtry nowe, katalizatora brak, zero rezultatów
-
na benzynie nie jeździ jak powinien jest przymulony do 3000 tyś obrotów http://forum.vw-passat.pl/threads/142582-Zerknie-kto%B6-1-8tAEB?p=2153504#post2153504 masz logi w temacie
-
BP http://vaglog.rtnet.pl/log_187890.html Ostatnia tabela z 30 .09.2014 LPG http://vaglog.rtnet.pl/log_187889.html
-
Kto w okolicy Lublina, Puław dobrze ogarnia diagnostykę 1.8t AEB
-
Dolot szczelny, co z osprzętu mam sprawdzić?
-
Katalizator wywalony turbo przeładowuje przy ok 2400-2600, turbo w porządku, zrobię logi i wrzucę ale bez tego widać że winny był katalizator autko od nowa ładnie przyśpiesza. Logi na bp po wywaleniu kata, sonda głupieje czy mi się wydaje? http://vaglog.rtnet.pl/konrad.jackowski_164099.html
-
Wężyk odpięty(nie zaślepiałem go) tryb awaryjny dopiero przy 6000, mam wrażenie że auto lepiej ciągnęło ale to tylko moje odczucie, odkręcę katalizator o sprawdzę co się dzieje w turbinie.
-
Na bp, jutro zdejmę wężyk i zobaczę. Przy ilu obrotach powinno przeładować?
-
http://vaglog.rtnet.pl/konrad.jackowski_163769.html Wymieniłem pezwód i sprawdziłem szczelność dolotu wszystko ok, zawór n75 podłączony tak jak w fabryce, jeszcze oryginalne opaski na nim były. Jak by jakiś znawca spojrzał na logi byłbym wdzięczny
-
Po zrobieniu logów znalazłem pęknięty przewód od odpowietrzenia skrzyni korbowej, jutro go wymienię i zrobię logi od nowa
-
Auto jest mułowate , Na kompie od gazu pokazuje doładowanie max 0.45 http://vaglog.rtnet.pl/konrad.jackowski_163724.html