Skocz do zawartości

mateusz-pasior

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mateusz-pasior

  • Urodziny 06.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubuskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam. ja podmienialem vacum na nowe i po 2 dniach postoju dalej lipa ;/ doszedlem az do zbiornika co okazalo sie ze mam istalacje zrobiona ale pompki w zbiorniku niema orginalnie - a wczesniej palil bez problemu ;/ wczoraj wracajac z wigili nagle dziwne zachwiania mocy mial i chyba przy okazji jaklis wahacz sie sypnol bo z prawej sie tlucze - pompe vacum przelozylem spowrotem na swoja bo na tamtej wzroslo spalanie ;/ masakra mam juz dosc tego auta bo juz niwiem co robic czy nie dobrac sie do wtryskow byly ustawiane po zmianie silnika przez speca z vw prywatnie na oko ustawil wedlug fabryki bo sprawdzane kompem i zastanawiam sie na uszczelniaczami i taa moc dziwnie sie zachowoje a juz bylo dobrze a tu znowu cos masakraaaaaaaaaaaa KASA I KASA na te auto ile mozna ;/
  2. witam Formułowiczów dzis odkryłem czemu ciezko moj Pasioo ciezko pali i dostaje dziwnych drgawek i spadam moc powyzej 2000 jak da sie buta , wiec opowiem od poczatku po wymianie silnika z atj na awx wymiana spowodowana peknietym blokiem - po odebraniu dziwne rzeczy spadki mocy mega spalanie i silnik czasem chodzil jak w ciagniku - pojechalem do majstra co pracuje w vw - POLECAM KOLESIA jesli jestescie z okolic Leszna Wielkopolskie - ustawil mi na oko wtryski jak fabryka kazała komputer to byla formalnosc - co dalej dziwne drgawki dalej byly mega spalanie okolo 9 -10 litrow - przelecialem wszystkie wezyki zaworki wszystko gra - wiec stawialem na vacum pompe lecz przed wymiana oslnienia dostalem i kupilem najprostszy firltr paliwa oraz oring na srube ktora dociagamy filtr w obudowie --- i cozzz sie staloo sukces Panowie okazalo sie ze ten oring przepuszczal i zamulony byl filtr paliwa - co wiazalo sie z ciezkim paleniem silnika z rana bo ta gumka poszczala powietrze do filtra i wszystko sie cofalo - czyli uranotwany od wydatku niepotrzebnego vacum pomy za 400 zl - oring w motoryzacyjnym kosztowal 50 GROCHAA hehe mega sukces - PS mam do sprzedania graty do ATJ głowice pokrywe zaworow wal rozrzadu z zebatka , dolny wal, pompe , oleju ,ttłoki ze wszystkimi krzywkami , zainteresowanych zapraszam na priv ---------- Dodano o 21:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:00 ---------- A co do czujnika temp to jest objaw ciekawy wam powiem przerabialem to juz , stalo to sie pewnego dnia w wakacje po robocie jak wrocilem zostawilem mojego Passia na dworze z lenistwa i wsiadam z rana przekrecam sobie kluczyk a tuuuu sprezynka dlugo swieci od swiec pierwsza mysl pewnie jakas swieczka zdechla lecz sobie mysle leby tak stalo sie latem co jest 18 stopni z ranca cos nie tango, odpalam sobie bolid a tuuuu chpsa na wysokie obroty i zara spokoj chodzi jak pszczolka nastepnego dnia to samo i kozalo sie ze to ten czujnik od cieczy chlodzacej ale zaryzykowalem 106 zl tyle kosztowal w ASO wyciagłem czarny a pod vin dostalem zielony z oringiem bo koles mowil ze ten stary mogl sie wytopic - zalozylem wlany plyn palimy furasa i spokoj - podjechalem do takiego magika mial vaga przenosnego skasowany bład - uszkodzenie czujnika tep lub zwarcie do masy - po skasowaniu igła a czujnika tep paliwa nie przerabiałem , wiec jeszcze niwiem ale kiedys napewno
  3. witam Formułowiczów dzis odkryłem czemu ciezko moj Pasioo ciezko pali i dostaje dziwnych drgawek i spadam moc powyzej 2000 jak da sie buta , wiec opowiem od poczatku po wymianie silnika z atj na awx wymiana spowodowana peknietym blokiem - po odebraniu dziwne rzeczy spadki mocy mega spalanie i silnik czasem chodzil jak w ciagniku - pojechalem do majstra co pracuje w vw - POLECAM KOLESIA jesli jestescie z okolic Leszna Wielkopolskie - ustawil mi na oko wtryski jak fabryka kazała komputer to byla formalnosc - co dalej dziwne drgawki dalej byly mega spalanie okolo 9 -10 litrow - przelecialem wszystkie wezyki zaworki wszystko gra - wiec stawialem na vacum pompe lecz przed wymiana oslnienia dostalem i kupilem najprostszy firltr paliwa oraz oring na srube ktora dociagamy filtr w obudowie --- i cozzz sie staloo sukces Panowie okazalo sie ze ten oring przepuszczal i zamulony byl filtr paliwa - co wiazalo sie z ciezkim paleniem silnika z rana bo ta gumka poszczala powietrze do filtra i wszystko sie cofalo - czyli uranotwany od wydatku niepotrzebnego vacum pomy za 400 zl - oring w motoryzacyjnym kosztowal 50 GROCHAA hehe mega sukces - PS mam do sprzedania graty do ATJ głowice pokrywe zaworow wal rozrzadu z zebatka , dolny wal, pompe , oleju ,ttłoki ze wszystkimi krzywkami , zainteresowanych zapraszam na priv
  4. ja musialem wymienic na regenerowane koles mie namawial na uzywke ale nie wole miec gwarancje 2 lata i spokoj kosztowalo 750 za wymiane zbierznosc plyn i oczywiscie przekladnia- objawy byly takie ze tak walilo luz na kiero byl centymetr oblecialem wszystko koncowki drazki - wachacze mialem po wymianie - koles co mi to robil mowi ze dziwi sie ze zyje bo lozysko sie rozlecialo w maglu i ze sie nie zblokowalo to cut, po wymianie cisza i sztywno plus taki jest gwarancja na wszystko wiec polecam regenerowane w okolicach leszno wlkp,moge goscia polecic
  5. to miales kolego szczescie ja mialem tak samo lecz wszystko jest ok czujniki itp - lecz wpadlem na pomysl na zgaszonym wlozyc lapsko w wirnik jak zdjolem dolot turbo i okazalo sie ze mam luz wzlozny na wirniku - wiec tubo do wymiany po wymianie ogienn a tez mialem blad przeladowania turbo;/
  6. a co do przedmowcow z czujnikiem temp przy bloku objawy - przekrecasz i odrazu go krecisz i patrz na sprezynke od swiec i dlugo swieci odpalamy i automatycznie wchodzi na obroty sam do 2000 i opada i cisza - wieksze palenie mozliwe kopcenie niespalonego paliwa bo komputer duza dawke wtryskoje bo mysli ze jest -40 stopni - na vac com pokazoje blad zwarcie do masy lub uszkodzenie czujnika tep objawy w ATJ tak mialem wiec kupilem nowy z uszczelka caly komplet 105 zl kupowalem pod vin w ASO VW po skasowaniu bledu igla - a poczatkowe objawy to jak zalaczalo sie klime to falowaly obroty i przy falowaniu puszczal dymka o ostrym zapachu - ja mam passka 115km z 99r orginal z zielonym pierscieniem - a orginalny kupiony w 06,2013 jest czarny pytalem kolesia to tylko takie teraz robia - polecam zakup z uszczelka stara wytopiona.
  7. dzis oddalem go spowrotem i koles zdzwiony co ja chcem ,galame ze szpecem z vw co taka usluge sychronizacje wrtryskow i rozrzadu z dniagnostyka komputera zrobi mi za stowe , ale u tego byla dzis wzawa bo teks typu bo musi sie ulozyc to mie rozwalil albo mnie sie pyta jak sie ustawia wtryski ;/ max pytam sie czy podlaczal kompa to nie uzyskalem odp i wtedy sie wpienilem bo moze czujnik temp nie taki wlozyl moj byl orginal nowiutki orginal bo odpalal i wchodzxil na wysokie obroty i nieszcze z wielka geba ze ja cos chce maks;/ a zeby bylo fajniej to jak chcialem wyjechac z garazu to za 5 odpalil i kazde krecenie po 40 sekund ;/ dobrze ze aku dobry mam ;/
  8. witam ja mam passka z ajm 115 koni po przekladce slupka z awx wymieniony rozrzad na nowy i reszte bebechow z wtryskami z mojego starego ajm po odebraniu od szpeca dziwne objawy : w garazu co mam okolo 1o stopni ciezko pali zeby go zakrecic to trzeba tak na 2 /3 razy jak juz odpali to taki rzracy zapach on z wycdechu i takie niebieskie obloki - jak zagrzeje sie do 50 stopni to zaczyna nim telepac i spadaja obroty - zgasze odpale wszystko ok ;/ wsiadamy zeby zrobic rundala i na biegu 3,4,5 przy obrotach 2800 3000 dostaje drgawek i spada moc zaznacze ze w awaryjny nie wchodzi i spalanie to co zrobilem to 120 km na 13/14 litrach masakraaa pomocyyyy jeszcze nie zaplacilem kolesiowi calosci za przekladke - a przekladka byla robiona bo cylindry mialem szczelone na kanalach wodnych i wszystko bylo ok tylko kompresja sie robila w wodzie ;/
  9. Witam Formułowiczów niewiem czy dobrze trafilem zalozył bym nowy post lecz jeszcze niemam uprawnien. Mianowicie Posiadam Passata B5 1999r z silnikiem atj - lecz uległ on uszkodzeniu iż zdjeli mi wgłowice i okazalo sie ze pekniety kanał w cylindrze - wiec zakupilem urzywke lecz awx mechanik mi przelozył wszystko fajnie pieknie i po odebraniu nastal problem - na zimnym w garazu zle pali i jak troche pochodzi smierdzo niespalona ropa - a zeby było fajniej na 3 ,4 .5 przy obrotach 2800 3000 dostaje drgaweg i spada moc. przelecialem wszystkie werzyki te zaworki a turbo mam nowiutkie. Prosze was o pomoc jeszcze nie zaplacilem za przeszczep motoru calosci wiec chyba bedzie musial koles sie pobawic czy w tym silniku ustawia kat wtrysku czy rozrzad przestawiony o ilosc zebow czy wtryski podczas przekladki mi rozwalil ??
  10. Witam Formułowiczów niewiem czy dobrze trafilem zalozył bym nowy post lecz jeszcze niemam uprawnien. Mianowicie Posiadam Passata B5 1999r z silnikiem atj - lecz uległ on uszkodzeniu iż zdjeli mi wgłowice i okazalo sie ze pekniety kanał w cylindrze - wiec zakupilem urzywke lecz awx mechanik mi przelozył wszystko fajnie pieknie i po odebraniu nastal problem - na zimnym w garazu zle pali i jak troche pochodzi smierdzo niespalona ropa - a zeby było fajniej na 3 ,4 .5 przy obrotach 2800 3000 dostaje drgaweg i spada moc. przelecialem wszystkie werzyki te zaworki a turbo mam nowiutkie. Prosze was o pomoc jeszcze nie zaplacilem za przeszczep motoru calosci wiec chyba bedzie musial koles sie pobawic czy w tym silniku ustawia kat wtrysku czy rozrzad przestawiony o ilosc zebow czy wtryski podczas przekladki mi rozwalil wtryski ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności