Skocz do zawartości

hagop

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hagop

  • Urodziny 12.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a jak nie otwiera też z przycisku w drzwiach kierowcy? kombinuję jak wyciągnąć tą klamkę ;/
  2. Przyjrzałem się temu wizjerowi w drzwiach na szybko. Gdy opuszczę szybę maksymalnie w dół to ta winda jest na 1/3 wysokości tego wizjerka (od góry). Jutro wjadę do garażu i przyjrzę się temu dokładnie bo w śniegu to nie robota... Tapicerkę na klapie bagażnika już zdemontowałem jutro sprawdzę to tak jak napisałeś.
  3. Witam Przyszedł czas, żeby naprawić parę mniej lub bardziej uciążliwych rzeczy w moim paszteciku. To co wyczytałem na forum nie do końca rozwiązuje moje problemy. 1. Pilot. Mam oryginalne 2 piloty (scyzoryki). Jakieś 2 lata temu kiedy wróciłem z trasy, wysiadłem z samochodu i zamknąłem go z pilota. Idąc do domu zwróciłem uwagę, że dioda w pilocie miga (nie naciskałem żadnego przycisku). Wróciłem do samochodu i chciałem go otworzyć. Nie udało się to. Auto nie reaguje na tego pilota. Drugi kluczyk działa poprawnie. Próbowałem zaprogramować go zgodnie z instrukcjami z tego i innych forów. Niestety nie udało mi się to. Wymiana baterii w pilocie nic nie dała. Pilot coś nadaje w eter (sprawdziłem na analizatorze widma). Jak zaprogramować ten pilot w samochodzie? Kolejną rzeczą odnośnie pilota jest jego zasięg działania. Działa on z odległości 2-3m od samochodu (muszę mieć podniesioną rękę żeby to zadziałało z tej odległości). Baterie w pilocie są sprawne. Zasięg pilota jest taki od początku kiedy zakupiłem auto czyli około 4 lat temu. Jak wygląda antena od tego pilota i którędy idzie przewód od niej (podobno jest w przednim lewym słupku)? 2. Tempomat. W wakacje 2017 uszkodził mi się czujnik naciśnięcia pedału hamulca. Wymieniłem ten czujnik oraz ten od sprzęgła (bo gdy go wyciągnąłem, aby sprawdzić jego stan to plastik się rozleciał ze starości, tak samo jak ten od hamulca). W trasie okazało się, że nie działa tempomat. Włączam i zapala się kontrolka, ale nie mogę ustawić prędkości. Czy to wina tych czujników czy coś innego mogło się popsuć? 3. Otwieranie klapy bagażnika. Powinno wyglądać to tak: otwieram auto z pilota lub z kluczyka otwierają się wszystkie drzwi. Podchodzę do klapy i naciskam ten przycisk nad tablicą rejestracyjną obok podświetlania tablicy i otwieram klapę. Po zakupie zdarzyło się że nie mogłem otworzyć bagażnika tym przyciskiem zignorowałem to wtedy bo następnego dnia zaczęło działać. Ten problem później nasilił się więc rozebrałem tylną klapę obejrzałem przewody, sprawdziłem siłownik wszystko wyglądało ok więc skręciłem. Znów działało przez jakiś czas. Obecnie nie działa wcale. Teraz muszę otwierać kluczykiem. Wkładam kluczyk i przekręcam w prawo podnoszę klapę, przekręcam na wcześniejszą pozycję i wyjmuję kluczyk. Gdy przekręcę kluczyk w prawo delikatnie odskakuje i gdy wrócę kluczykiem do pierwotnej pozycji klapy nie mogę otworzyć (jest jakby nie zatrzaśnięta i delikatnie się rusza). Co może być przyczyną? 4. Centralny zamek tyle drzwi (za kierowcą). Zawsze się zamykają ale nie otwierają. Chce się dostać do zamka bo może być zimny lut jak wyczytałem na forum. Mam zdjętą tapicerkę i widzę tą blachę, której nie mogę ruszyć. Podobno trzeba wyjąć szybę, żeby zdjąć tą blachę. Na dole jest otwór z zaślepką w którym widać linkę od szyby. Gdy opuszczę szybę (elektryczna) nie widzę tam żadnych tulejek/trzpieni które mógłbym zdemontować. Widoczna jest tam tylko jakby winda na której stoi szyba. Jak dostać się do tego zamka? Na zdjęciu drzwi. Otwór rewizyjny znajduje się pod silnikiem od podnoszenia drzwi. 5. W samochodzie nie stoi woda (dywaniki są suche) ale coś szyby zaczęły mi parować. Po zakupie miałem problem z wodą bo stały kałuże po stronie pasażera. Od strony kierowcy było sucho. Na szybach tylnych drzwi w rogach pojawiła się pleśń. Czy przyczyną mogą być uszczelki przy szybach?
  4. Witam Mam podobny problem z wodą w aucie, po zakupie okazało się że z tyłu z prawej strony jest basen (5 cm wody + cala wykładzina mokra). Pośrednią przyczyną były zapchane odpływy pod akumulatorem. Po około miesiącu znów mam mokro (ale nie aż tak) w ty samym miejscu. Dziś rozkręciłem drzwi prawe (tył i przód) z przodu chyba zlokalizowałem przeciek. Przyczyną była uszczelka między blachą a drzwiami (o tym wspomnieliście wcześniej) bo była mokra. Usunąłem starą uszczelkę nożem i potraktowałem silikonem i dokręciłem. W tylnych drzwiach wszystko wygląda ok ale między uszczelką a progiem wewnętrznym jest wilgotno. Co może tam być przyczyną? Uszczelka drzwi wygląda w porządku. 1 zdjęcie drzwi przednie na dole uszczelnione silikonem (biała smuga, która już wytarłem), kolejne zdjęcia to tylni próg i tu nie wiem z skąd może cieknąć. Przepraszam za syf w środku auta ale w chwili obecnej nie mam możliwości wyprania tapicerki bo pogoda jaka jest każdy widzi a auto nocuje pod chmurką, a poprzedni właściciel był strasznym flejtuchem i odsprzedał mi usyfiony samochów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności