Skocz do zawartości

SebaM1415

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SebaM1415

  • Urodziny 15.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chełm

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Dzięki kolego za informacje i raczej mnie przekonałeś jednak pozostanę przy starym silniku wczoraj też siedziałem na allegro i faktycznie to jest drogi gips a i zbytnio warunków nie mam na takie zabawy silnik jestem w stanie sam zrobić ale takie przeróbki ze względu na brak sprzetu to w moim garażu nie przejdą
  2. Myślałem nad remontem tylko zawsze coś wypadnie oprócz planowania może dojść szlifowanie gniazd a to zawory trzeba będzie wymieniać a to może jeszcze hydro i tak się generują koszty z drugiej strony kupując używany silnik tak naprawdę kupuję kota w worku mimo gwarancji rozruchowej to silnik można realnie sprawdzić w gotowym samochodzie. Mam jeszcze prośbę gubię się trochę w oznaczeniach silników i czy ktoś mógłby napisać czym się różnią poszczególne silniki o danych oznaczeniach chodzi o moc moment czy to jest 16 czy 8 oraz czy będzie pasować sprzęgło i kołnierz do sprzyni od syncro i czy dużo jest przerabiania mając do dyspozycji instalację fabryczną z AGG oraz tolerancję na gaz i jaka instalacja gazowa
  3. Dzięki za informacje domyślam się że chodzi o silnik o oznaczeniu ABF i chyba też 2.0 komputer pasuje i instalacja ewentualnie czy dałoby się wymienić sam komputer bez kostek itp. Ile AGG różni się od ABF jakie są różnice w osiągach i spalaniu. Miałem 3x B3i z obecnym paskiem 2x B4 wszystkie miały motory 2.0 b+g i nigdy nie zwracałem uwagi na oznaczenie silników bo nie było takiej potrzeby Dwulitrówki są dla mnie wystarczające pod względem osiągów i spalania z reguły są też dobrze wyposażone tylko w VW denerwują mnie głupie usterki w synchro użeram się np z licznikiem kompletnie zgłupiał a poza tym miałem kiedyś diesla i mówiłem że nigdy benzymy a przejechałem sie benzyniakiem i od tamtej pory nie miałem żadnego diesla Jeszcze jedna prośba jak by może któryś z forumowiczów z lubelskiego posiadał taki silnik w dobrym stanie to można by się było dogadać.
  4. Witam jestem nowy na forum i chciałbym się dokleić bo mam pewien dylemat. Mam Passata B4 Synchro z 95 roku z silnikiem 2.0 AGG. Obecny silnik jest drugi i z 97 roku samochód odkupiłem od znajomego i w pierwszym silniku wał wyszedł bokiem. W obecnym motorze niestety padła uszczelka pod głowicą i tak się zastanawiam nad zamianą 2.0 AGG na 2.7 lub 2.9 VR6 i w związku z tym mam parę pytań: - opłacalność ile kosztuje silnik itp. - instalacja elektryczna tzn nie wierzę w cuda komputer i część instalacji na pewno będzie do wymiany ale ile i jak to się ma do wyposażenia elektryczne szyby climatronic itp - skrzynia biegów czy oryginalna do tego silnika i z napędem 4x4 będzie pasować do VR6 - instalacja gazowa w tej chwili jest zwykła instalacja z parownikiem i mikserem i sprawdza się bardzo dobrze co prawda świece kable często trzeba wymieniać i czyścić parownik ale jest bezawaryjna i silnik dobrze współpracuje - ewentualnie czy silnik o takim samym oznaczeniu 2.0 AGG będzie pasował z wersji przednionapędowej do 4x4 i czy nie ma ktoś czasem takiego silnika w lubelskim Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź i z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności