Skocz do zawartości

Cannabinol

  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Cannabinol

  • Urodziny 12.11.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsk Podlaski

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie kto się orientuje w temacie osłon przegubów twardszych niż te standardowe z gumy. Niedawno ( jakieś pół roku temu) zostały wymienione u mnie osłony przegubów (na GKN). Wczoraj zauważyłem, że z jednej jest już pęknięty i wszystko zasrane smarem...brat powiedział mi że też często mu osłony pękały ( nie passat ) i załozył jakieś plastikowe i ma ma już od dłuższego czasu spokój. Ja osobiście pierwszy raz słyszałem o plastikowych, ale poczytałem troche w internecie i faktycznie takie cudo jest i ludzie sobie chwalą. Nie widziałem tych osłon więc nie wiem na ile twarde są...ale myślę że nie są z jakiegoś zwykłego plastiku. Nie chcę zakładać znów takich gumowych i chętnie bym zrobił eksperyment z tymi twardszymi. Wie ktoś z jakiej firmy można dostać takie osłony? https://forum.vw-passat.pl/threads/53020-os%C5%82ony-przegub%C3%B3w-zewn%C4%99trznych?p=605040&viewfull=1#post605040 W tym temacie kolega pisze, że ma twarde osłony z firmy SPIDAN, ale miał je w zestawie z przegubami...Dzwoniłem właśnie do sklepu kolegi z naszego forum i mówi, że GKN Lobro i Spida to to samo.
  2. Panowie potrzebuję informacji na temat owego mechanizmu! wie ktoś czy będzei pasować od anglika? Dziś od strony pasażera szyba przy podnoszeniu zatrzymała się jakieś 10 cm od góry i ledwo udało mi się ją zamknąć. Przeglądam na allegro te mechanizmy i jest sporo anglików (z tego co ja się dziś dowiedziałem to nie ma sensu brać zamienników bo to szajs) a nie wiem czy podejdzie ... jeśli ktoś zna odpowiedź to proszę o info Pozdrawiam.
  3. Panowie. W B6 silniki 1.8T(CDAA i CDAB) to nie jest to samo stare dobre 1.8T które znosiło dobrze LPG i było super do modyfikacji? We wszystkich Turbo benzynach w B6 jest już bezpośredni wtrysk czy się mylę?
  4. No właśnie chciałbym i mniejsze pylenie i też żeby hamowało dobrze. Ale tak dobrze nie ma?
  5. Panowie jakie klocki ceramiczne polecacie do tarcz textara na przód? Brać textar epad i nie kombinować czy może jednak coś innego?
  6. No mi też trochę to dziwne, ale ja się nie znam docisk z BRD jest twardszy od AVF. Za kevlar ja płaciłem 150 pln...ciekawe ile wzmocnienie docisku będzie mnie kosztować. Co byście zrobili na moim miejscu z tarczą?
  7. Cannabinol

    Tdi AVF

    Kurde ramię od vacum? chodzi Ci o sztangę przy turbo? Dziwne że przez ponad rok nie było problemu a teraz raptem się sztanga rozregulowała. Co do PD to też korpus BA ale końcówki Firad HF50.
  8. Cannabinol

    Tdi AVF

    Z takim numerem siedzi u mnie MAP http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/bosch-4-bar-map-manifold-pressure-sensor-0-281-006-059.html Więc 4 Bar...ale nie ma to jak gdybać i na odległość szacowac kto co ma pod maska.. Problem mam taki że w przedziale 1,8-2tys obrotów jest surge...a wcześniej nie było. Luzu na wirniku nie ma wcale..i tak się zastanawiam co jest grane
  9. Cannabinol

    Tdi AVF

    Po czym to poznałeś...? map sensor siedzi 4bar-owy
  10. Cannabinol

    Tdi AVF

    Witam. Proszę o analizę logów. Turbo gtb1756 011 http://vaglog.pl/log-011_uoo23.html 011BS http://vaglog.pl/log-011_XHe3H.html
  11. Panowie a nie można wrzucić tego na jakiś serwer hostingowy(http://catshare.net/ lub http://fileshark.pl/ ) i podać tu linka zamiast wysyłać sobie mailami? Bo też jestem zainteresowany
  12. I życzę oby tak zostało. Co ja będę robił..już sam nie wiem. Nie widzę sensu teraz kupować sachs performance jak mam BRD które ma tydzień. Będę wzmacnaił obecny docisk. Jak sprzęgło chodzi na takim słoneczki? Po przesiadce z serii AVF na BRD pedał stał się znacznie twardszy ale do zaakceptowania. Kwestia przyzwyczajenia po kilku dniach jazdy. Ile płaciłeś za takie wzmocnienie jeśli można wiedzieć?
  13. Powiem tyle...uj, ****, kamieni kupa. Dziś logowałem auto i sprzęgło się poddało. A nie sądzę bym miał 450NM. Jednak było wzmacniać docisk i sie nie pier....A teraz za karę będzie trzeba znów wyjmować sprzęgło, podwójna robota.
  14. Ja kilka dni temu zapodałem do siebie BRD + kevlar. I teraz auto prze do przodu do samego końca..a nie jak wcześniej przy 2,5-3 tyś obroty rosną a prędkośc nie koniecznie:blink zobaczymy ile to wytrzyma. Niedługo wybieram się na ostanie strojenie to będzie znany końcowy wynik i potwierdzę ile to przenosi. pozdro
  15. Czy zapieczona zmienna geometria może być przyczyną takich dzwięków? Filmik nie mójChodzi mi o te "łututu" po odpuszeniu gazu. Wiem że tu jest zawór upustowy. U mnie jest identycznie i pojawiło się z dnia na dzień. Moje przypuszczenia są takie że turbo pompuje za dużo lub zmienna geometria się przycina i pompuje jeszcze przez chwilę po odpuszczeniu gazu i powietrze się cofa na turbinę gdyż silnik nie jest w stanie przyjąć takiej ilości...oczywiście nie wykluczam problemu z gruszką lub N75. Wszystko jest ze sobą powiązane. Co o tym myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności