Skocz do zawartości

pietrek_g

  • Liczba zawartości

    1 680
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Odpowiedzi dodane przez pietrek_g


  1. Problem z dpf dopadł i mnie.

    Pacjent to b6 2,0 TDI BMR 170KM.

    Od kilku tygodni mam problemy z dpf. Najpierw zaczeło się od częstego wypalania. Mysłałem, że zatankowałem kiepskie paliwo bo zaczęło się chwilę po zatankowaniu. DPF wypalał się znacznie dłużej i częściej niż zwykle. Po tygodniu zatankowałem na innej stacji i trochę się uspokoiło. W między czasie zmieniłem olej w silniku (był mocno rozrzedzony), wymieniłem filtr paliwa zalewając go płukanką Liqui Moly Diesel Spulung. Do zbiornika z paliwem dolałem Liqui Moly Dieselpartikel filter Schutz (2650) do czyszczenia i ochrony filtra. W kompie nie było żadnych błędów. Wypalił się chyba jeszcze z raz czy dwa o czym pojechałem na urlop ponad 1500km. Myślałem, że po takiej trasie się wygrzeje i porządnie przegoni. Po powrocie znów się zaczęło. Po kilku dniach jazdy zapaliła się kontrolka od DPF i mimo przejechania ok.40km próbując wywołać procedurę wypalania (3-4 bieg i obroty 2500-3000) nie chce zgasnąć. Dziś jadąc zaczęła migać spirala od świec żarowych. Po podpięciu diagnoskopu Viaken 5053ITS wyskoczył błąd 008194 Particulate Trap Bank 1 i nie chce się dać skasować. Czytałem na różnych źrodłach, że przyczyną może być czujnik różnicy ciśnień G450. Tylko jak go sprawdzić czy to on czy jednak DPF jest zatkany. Samochód ma prawie 340 tys.km przebiegu. Poprzedni właściciel prał już DPF przy ok 240-250 tys.km. Ale nie wiem czy go zaadoptował. Wklejam zdjęcia bloków pomiarowych grup 67, 68 i 75 oraz błąd i odczyt grupy 67 i 68 z przed urlopu (odczyt z VCDS). Dodatkowo mam lekko zapocone węże od IC więc nie wiem czy turbo nie zaczyna puszczać soków, choć z tego co mi się udało wyczytać to w grupie 75 poz. 3 jest procentowy poziom zapełnienia filtra co u mnie wynosi 32,66% więc jeszcze bez jakiejś tragedii ale może pomożecie. Zdjęcie węza od IC też wklejam.

    IMG_20220727_140933.jpg

    IMG_20220727_141011.jpg

    IMG_20220727_191229.jpg

    IMG_20220814_093129.jpg

    IMG_20220814_122407.jpg

    IMG_20220814_122423.jpg

    IMG_20220814_122527.jpg


  2. @Kacza, wszystkie mody wykonywane są zgodnie ze sztuką wg oryginalnych schematów VW z Elsy. Nawet kolory kabli i ich ułożenie jest identyczne jak w oryginale. Kodowanie za pomocą oryginalnego VCDS.

    Zresztą dużo realizacji znajdziesz na jego kanale YOUTUBE.


  3. Tak, mamy takiego fachowca. Tylko nie na forum tutaj. Jest to Krzynol z kanału YT pt. Krzynol Garage. 

    krzynol garage - elektronika VAG
    Diamentowa 24, 80-297 Banino
    606 839 674
    https://maps.app.goo.gl/ngPVnQwKUKRcV6pP8

    Mody z pod jego ręki wyglądają jak by były tam fabrycznie zamontowane. Nie znajdziesz lepszego fachowca w tym temacie.

    www.serwkom.com.pl

     

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności