-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukaszar
- Urodziny 25.10.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Podkarpacie/Małopolska
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
-
Witam, mam problem z pedałem gazu (potencjometrem). Wymieniłem go już 3 razy (na używany), problem jest w tym, że po lekkim wciśnięciu pedału wchodzi w tryb awaryjny, obroty wzrastają i jest brak reakcji. Podczas normalnej jazdy trzymając pedał lekko wciśnięty auto zaczyna przerywać i szarpać. Ciężko jest jechać stałą prędkością trzymając pedał w jednej pozycji bo przerywa (niekiedy problem na chwilę ustaje). Po wciśnięciu do oporu auto przyśpiesza prawidłowo i nie szarpie wcale. Po wymianie problem ustaje całkowicie, jednak za jakiś czas problem powraca. Na komputerze pojawia się standardowo błąd czujnika położenia pedału. Puszka od komputera jest uszczelniona więc woda nie powinna się dostawać na kostki, chyba że jest niewielki przeciek którego nie zauważyłem. Więc czy to może być powód uszkadzania pedału ? Po każdej wymianie problem powraca w taki sam sposób. Będę wdzięczny za pomoc.
-
Auto po zabiegu wymiany sterownika i ustawieniu rozrządu pracuje już ok., jednak wyczuwam delikatne falowanie obrotów. Za ten zabieg zapłaciłem 350 zł za całość.
-
Tak wiem, ale nie mam w tej chwili takiej możliwości. Dam znać jak postępy.
-
Dzięki za odpowiedź. Generalnie auto zaczęło nie równo pracować na biegu jałowym, czasami trzymał 1100-1200 obr., a niekiedy w normie. Przechodził również w tryb awaryjny i nie reagował na pedał gazu, obroty również wskakiwały na 1100-1200. Mechanik stwierdził, że nie jest to zakładany z mojej strony błąd potencjometra gazu spowodowany wodą/wilgocią w puszcze komputera, tylko cały komputer/sterownik silnika jest do wymiany, a dodatkowo źle ustawiony rozrząd ( co mógł źle zrobić poprzedni mechanik wymieniający uszczelkę pod głowicą lub poprostu przeskoczył). Następnie stwierdził, że 2 pompki mają słabe parametry (poprzednio przed wymianą też tak było, ale po remoncie głowicy oraz założeniu nowych uszczelniaczy na pompowtryski parametry poprawiły się co mam nadzieję, stanie się i teraz po ustawieniu rozrządu i wymianie sterownika.
-
Witam, czy źle ustawiony rozrząd może być przyczyną słabych parametrów pompowtryskiwaczy, oraz nierówną pracą silnika na biegu jałowym ?
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
lukaszar odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
witam, czy w angliku po zmienionym już na wyświetlaczu licznika przebiegiem z mil na km, stan przebiegu zapisanego (faktycznego) na komputerze samochodu nadal jest w milach czy już w km ? (przebieg z licznika zgadza się po podłączeniu z komputerem) Z góry dzięki.