Skocz do zawartości

lukaszar

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaszar

  • Urodziny 25.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie/Małopolska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam, mam problem z pedałem gazu (potencjometrem). Wymieniłem go już 3 razy (na używany), problem jest w tym, że po lekkim wciśnięciu pedału wchodzi w tryb awaryjny, obroty wzrastają i jest brak reakcji. Podczas normalnej jazdy trzymając pedał lekko wciśnięty auto zaczyna przerywać i szarpać. Ciężko jest jechać stałą prędkością trzymając pedał w jednej pozycji bo przerywa (niekiedy problem na chwilę ustaje). Po wciśnięciu do oporu auto przyśpiesza prawidłowo i nie szarpie wcale. Po wymianie problem ustaje całkowicie, jednak za jakiś czas problem powraca. Na komputerze pojawia się standardowo błąd czujnika położenia pedału. Puszka od komputera jest uszczelniona więc woda nie powinna się dostawać na kostki, chyba że jest niewielki przeciek którego nie zauważyłem. Więc czy to może być powód uszkadzania pedału ? Po każdej wymianie problem powraca w taki sam sposób. Będę wdzięczny za pomoc.
  2. Auto po zabiegu wymiany sterownika i ustawieniu rozrządu pracuje już ok., jednak wyczuwam delikatne falowanie obrotów. Za ten zabieg zapłaciłem 350 zł za całość.
  3. Tak wiem, ale nie mam w tej chwili takiej możliwości. Dam znać jak postępy.
  4. Dzięki za odpowiedź. Generalnie auto zaczęło nie równo pracować na biegu jałowym, czasami trzymał 1100-1200 obr., a niekiedy w normie. Przechodził również w tryb awaryjny i nie reagował na pedał gazu, obroty również wskakiwały na 1100-1200. Mechanik stwierdził, że nie jest to zakładany z mojej strony błąd potencjometra gazu spowodowany wodą/wilgocią w puszcze komputera, tylko cały komputer/sterownik silnika jest do wymiany, a dodatkowo źle ustawiony rozrząd ( co mógł źle zrobić poprzedni mechanik wymieniający uszczelkę pod głowicą lub poprostu przeskoczył). Następnie stwierdził, że 2 pompki mają słabe parametry (poprzednio przed wymianą też tak było, ale po remoncie głowicy oraz założeniu nowych uszczelniaczy na pompowtryski parametry poprawiły się co mam nadzieję, stanie się i teraz po ustawieniu rozrządu i wymianie sterownika.
  5. Witam, czy źle ustawiony rozrząd może być przyczyną słabych parametrów pompowtryskiwaczy, oraz nierówną pracą silnika na biegu jałowym ?
  6. witam, czy w angliku po zmienionym już na wyświetlaczu licznika przebiegiem z mil na km, stan przebiegu zapisanego (faktycznego) na komputerze samochodu nadal jest w milach czy już w km ? (przebieg z licznika zgadza się po podłączeniu z komputerem) Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności